Problemen nummeroverdracht van DIGI naar EDPNET
- 
				Stefaand
- Member 
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 1 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Na overleg met mijn partner hebben we besloten om weer terug te keren naar EDPNET door de aanhoudende problemen, maar we zitten weer met een ander probleem nu: DIGI laat de nummers NIET los @DIGI Belgium , waardoor de portering na 24 uur nog altijd niet is gebeurd. Normaal gaat dit binnen een paar uur of zelfs minuten.
Eerlijk gezegd weet ik niet waarom er zoveel problemen zijn met DIGI. Het lijkt wel een aaneenschakeling van de Wet van Murphy aka Wet van behoud van Ellende.
[Mod] alle posts over nummeroverdracht van DIGI naar EDPnet verplaatst naar hier.
Laat ons beide discussies in aparte topis behandelen.
- problemen met onbereikbaarheid vanuit vaste lijnen: viewtopic.php?t=67594
- problemen met nummeroverdarcaht naar EDPnet (deze topic)

Eerlijk gezegd weet ik niet waarom er zoveel problemen zijn met DIGI. Het lijkt wel een aaneenschakeling van de Wet van Murphy aka Wet van behoud van Ellende.
[Mod] alle posts over nummeroverdracht van DIGI naar EDPnet verplaatst naar hier.
Laat ons beide discussies in aparte topis behandelen.
- problemen met onbereikbaarheid vanuit vaste lijnen: viewtopic.php?t=67594
- problemen met nummeroverdarcaht naar EDPnet (deze topic)
- 
				DIGI Belgium
- Official 
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 44 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Dag @Stefaand, we verontschuldigen ons voor de verbindingsproblemen die je hebt ervaren en begrijpen uw keuze om over te stappen.
We hebben uw verzoek tot opzegging van uw abonnement goed ontvangen.
Status nummeroverdracht (Port-out):
Ons portability Team heeft bevestigd dat er geen belemmeringen zijn van onze kant (DIGI) om de nummers over te dragen naar EDPNET.
We zijn wettelijk verplicht uw nummer vrij te geven zodra we het verzoek hiertoe ontvangen.
Wij hebben echter nog geen port-out aanvraag van EDPNET ontvangen.
EDPNET dient een overdrachtsaanvraag bij ons in te dienen om het proces te starten.
Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.
Groeten,
Noah van DIGI

We hebben uw verzoek tot opzegging van uw abonnement goed ontvangen.
Status nummeroverdracht (Port-out):
Ons portability Team heeft bevestigd dat er geen belemmeringen zijn van onze kant (DIGI) om de nummers over te dragen naar EDPNET.
We zijn wettelijk verplicht uw nummer vrij te geven zodra we het verzoek hiertoe ontvangen.
Wij hebben echter nog geen port-out aanvraag van EDPNET ontvangen.
EDPNET dient een overdrachtsaanvraag bij ons in te dienen om het proces te starten.
Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.
Groeten,
Noah van DIGI
- 
				Stefaand
- Member 
Dag Noah @DIGI Belgium 
ik ben aan het chatten met EDPNET op dit moment en EDPNET vermeldt dit:
Sebastian: Ik zie inderdaad dat mijn collega's van de desbetreffende afdeling er aan werken. Zij wachten zelf op bijkomende info van Digi. Ik begrijp dat dit frusterend kan zijn maar momenteel wachten wij zelf nog op feedback.
KORTOM: het is gisteren al gebeurd, maar DIGI moet nog wat informatie doorgeven aan EDPNET en daar stokt het.

ik ben aan het chatten met EDPNET op dit moment en EDPNET vermeldt dit:
Sebastian: Ik zie inderdaad dat mijn collega's van de desbetreffende afdeling er aan werken. Zij wachten zelf op bijkomende info van Digi. Ik begrijp dat dit frusterend kan zijn maar momenteel wachten wij zelf nog op feedback.
KORTOM: het is gisteren al gebeurd, maar DIGI moet nog wat informatie doorgeven aan EDPNET en daar stokt het.
- 
				boonpwnz
- Elite Poster 
- Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
- Bedankt: 173 keer
- Recent bedankt: 2 keer
@Stefaand  Ik ga even zeggen dat je minder passief aggressief moet reageren tegenover Digi Belgium. Dat is een medewerker. 
Maar Als je last ondervind is het aan je nieuwe provider om je een schadevergoeding te geven. Jij hoeft hier niet meer Digi België lastig mee te vallen.

Maar Als je last ondervind is het aan je nieuwe provider om je een schadevergoeding te geven. Jij hoeft hier niet meer Digi België lastig mee te vallen.
Als het overzetten met meer dan één werkdag uitloopt ten opzichte van de vastgelegde datum, heb je recht op een schadevergoeding van 3 euro per dag vertraging. Soms ligt het bedrag ook op 5 euro per dag vertraging.
Vraag deze vergoeding altijd aan bij je nieuwe operator. Ook al weet je of denk je dat het probleem bij de oude operator ligt.
Doe dit binnen 6 maanden na de nummeroverdracht.
Bij prepaidkaarten kan de compensatie gegeven worden in de vorm van extra belkrediet.
- 
				Stefaand
- Member 
Ik probeer al van woensdagochtend onze gsm-nummers weer over te dragen naar EDPNET, echter EDPNET wijst naar DIGI dat die bijkomende informatie nodig hebben en DIGI heeft mij per mail bevestigd dat er geen problemen zouden zijn voor een soepele nummeroverdracht en die ook geforwarded naar EDPNET. Het gevolg van deze verwarring is dat na 48 uur er nog altijd GEEN overdracht is gebeurd (normaal binnen de 24 uur, meestal binnen het uur na de procedure opgestart te hebben voor de nummeroverdracht). Daarnet heeft mijn partner nog eens gechat met EDPNET @EDPnet Team  en die gingen er bovenop zitten, maar ik hoop dat DIGI @DIGI Belgium ook het nodige doet om elkaar te contacteren, waarom de transfer ergens hapert. Naar elkaar wijzen voor technische problemen is natuurlijk niet de bedoeling, die moeten opgelost worden.
Ik dacht gelezen te hebben: elke dag (als het niet binnen de 24 uur kan gebeuren) een vergoedingsrecht van 3-5 euro te betalen door de overnemende provider....Dat is mij niet om te doen: ik wil gewoon dat het netjes en efficiënt wordt gedaan.

Ik dacht gelezen te hebben: elke dag (als het niet binnen de 24 uur kan gebeuren) een vergoedingsrecht van 3-5 euro te betalen door de overnemende provider....Dat is mij niet om te doen: ik wil gewoon dat het netjes en efficiënt wordt gedaan.
- devilkin
- Administrator 
- Uitgedeelde bedankjes: 1105 keer
- Bedankt: 708 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Zie viewtopic.php?t=67594, kwestie van niet alles te herhalen...

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)

Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- 
				Stefaand
- Member 
Nog niet helemaal ok blijkbaar, kan nog niet internetten via 5G en bovendien op myEDPNET.net: opleveringsfout bij mijn gsm-nummer.....
Bij controle bij www.crdc.be zit ik nu officieel bij Orange Light (????) ipv EDPNET....ik weet wel dat EDPNET het Orange netwerk gebruikt, maar wel heel raar, blijkbaar is het nog niet helemaal gelukt

Bij controle bij www.crdc.be zit ik nu officieel bij Orange Light (????) ipv EDPNET....ik weet wel dat EDPNET het Orange netwerk gebruikt, maar wel heel raar, blijkbaar is het nog niet helemaal gelukt
- 
				Joop
- Pro Member 
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 47 keer
Is niet waar.Stefaand schreef: 4 dagen geleden Ik weet dat ze dezelfde eigenaars hebben, maar ik was/ben heel tevreden met EDPNET
CityMesh is eigenaar van EDPnet, maar CityMesh heeft maar een klein deel van de aandelen vaan Digi.
Toegevoegd na 2 minuten 44 seconden:
Stefaand schreef: 4 dagen geleden Nog niet helemaal ok blijkbaar, kan nog niet internetten via 5G en bovendien op myEDPNET.net: opleveringsfout bij mijn gsm-nummer.....
Groeten Joop.
Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Fritzbox 5690Pro - Voip only
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
Devices Fritz 1260 - remote Wifi-bridge
Publieke Stratum1 NTP Chrony-server + Garmin GPS 18x via RS232-PPS

Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
- 
				Stefaand
- Member 
Zo nog eens 24 uur voorbij: nog altijd niet overgezet (bij mij enkel het gsm-gedeelte, surfen lukt nog niet, want officieel nog bij Orange Light en geen EDPNET) enbij mijn partner nog niks.

- 
				Joop
- Pro Member 
Wat ik me afvraag, hoe vraag jij een omzetting aan?
Zoals het gewoonlijk gaat: Je vraag bij de nieuwe GSM-provider een abbo-aan, die vragen bewijs van je telefoonnummer. Wat je kan geven door een factuur van de oude provider.
Vervolgens vraagt de NIEUWE provider aan de OUDE provider om het nummer over te dragen.
Zodra dit gedaan is, krijg je vanzelf bericht van de oude provider of het klopt dat je vertrekt. Hier zeg je JA op en je nummer gaat over naar de nieuwe.
Het abbo bij de oude provider houdt dan vanzelf op te bestaan....tenzij je voorwaarden schend, dan krijg je nog wel een rekening van de oude provider.
Hoe doe jij het? Want ik vermoed dat je iets anders doet dan ik beschrijf.

Zoals het gewoonlijk gaat: Je vraag bij de nieuwe GSM-provider een abbo-aan, die vragen bewijs van je telefoonnummer. Wat je kan geven door een factuur van de oude provider.
Vervolgens vraagt de NIEUWE provider aan de OUDE provider om het nummer over te dragen.
Zodra dit gedaan is, krijg je vanzelf bericht van de oude provider of het klopt dat je vertrekt. Hier zeg je JA op en je nummer gaat over naar de nieuwe.
Het abbo bij de oude provider houdt dan vanzelf op te bestaan....tenzij je voorwaarden schend, dan krijg je nog wel een rekening van de oude provider.
Hoe doe jij het? Want ik vermoed dat je iets anders doet dan ik beschrijf.
Groeten Joop.
Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€

Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
- 
				Stefaand
- Member 
Via MyEDPNET geef je je gewenste (over te zetten) gsm-nummer aan en geef je verder de provider en klantennummer in en krijg je je sim-kaartje. 
Zodra je simkaartje binnen is bel je naar het activatienummer van EDPNET en geef je alles in en moet normaal de overzetting binnen de 24 uur (normaal al binnen het uur) gedaan zijn. Bij mij is enkel het bellen overgezet (op Orange Light volgens de test en niet op de commerciële naam: EDPNET, dus hier hapert er iets) en bovendien zie ik in MyEDPNET: Opleveringsfout (???). Het gevolg is dat mobiel data nog altijd niet werkt. Bij mijn partner is alles nog NJET (ondertussen al weer 5 dagen geleden na ingegeven hebben).
Ik denk dat dit ongeveer overal vergelijkbaar is qua overzetting: ingeven klantnummer, ingeven gsm/nummer of laatste cijfers sim-kaartnummer en binnen een korte tijd overzetting. Blijkbaar niet alleen routingproblemen (bepaalde 09 nummers kunnen ons niet bellen), maar bovenop nu ook porteringsproblemen.

Zodra je simkaartje binnen is bel je naar het activatienummer van EDPNET en geef je alles in en moet normaal de overzetting binnen de 24 uur (normaal al binnen het uur) gedaan zijn. Bij mij is enkel het bellen overgezet (op Orange Light volgens de test en niet op de commerciële naam: EDPNET, dus hier hapert er iets) en bovendien zie ik in MyEDPNET: Opleveringsfout (???). Het gevolg is dat mobiel data nog altijd niet werkt. Bij mijn partner is alles nog NJET (ondertussen al weer 5 dagen geleden na ingegeven hebben).
Ik denk dat dit ongeveer overal vergelijkbaar is qua overzetting: ingeven klantnummer, ingeven gsm/nummer of laatste cijfers sim-kaartnummer en binnen een korte tijd overzetting. Blijkbaar niet alleen routingproblemen (bepaalde 09 nummers kunnen ons niet bellen), maar bovenop nu ook porteringsproblemen.
- 
				philippe_d
- Moderator 
- Uitgedeelde bedankjes: 1015 keer
- Bedankt: 3807 keer
- Recent bedankt: 27 keer
Nog nooit gehoord van een Provider met de naam "Orange Light"Stefaand schreef: 4 dagen geleden Bij controle bij www.crdc.be zit ik nu officieel bij Orange Light (????) ipv EDPNET....ik weet wel dat EDPNET het Orange netwerk gebruikt, maar wel heel raar, blijkbaar is het nog niet helemaal gelukt
Er bestaan bij Orange wel abonnementen waarin "Light" voorkomt (Orange TV Light, Orange Go Light), maar dat heeft niets met de Provider naam te maken
Ook raar dat het CRDC een Provider naam weergeeft die niet bestaat ??
Toegevoegd na 1 minuut 34 seconden:
Ik neem aan dat je dit activatienummer moet bellen met je DIGI SIM (zodat ze een controle hebben op het GSM nummer)?Stefaand schreef: 2 dagen geleden Via MyEDPNET geef je je gewenste (over te zetten) gsm-nummer aan en geef je verder de provider en klantennummer in en krijg je je sim-kaartje.
Zodra je simkaartje binnen is bel je naar het activatienummer van EDPNET en geef je alles in en moet normaal de overzetting binnen de 24 uur (normaal al binnen het uur)
Toegevoegd na 1 minuut 51 seconden:
Ga er niet te vlug van uit dat dit weer een DIGI probleem isStefaand schreef: 2 dagen geleden Bij mij is enkel het bellen overgezet (op Orange Light volgens de test en niet op de commerciële naam: EDPNET, dus hier hapert er iets) en bovendien zie ik in MyEDPNET: Opleveringsfout (???). Het gevolg is dat mobiel data nog altijd niet werkt. Bij mijn partner is alles nog NJET (ondertussen al weer 5 dagen geleden na ingegeven hebben).
Dit kan ook een probleem zijn tussen EDPNet en Orange (hun telefonie partner).
In ieder geval: het is aan EDPNet (de nieuwe provider) om dit probleem op te lossen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
- 
				Stefaand
- Member 
ik vermoed dat Orange Light een soort tussenprovider is (een soort wachtzaal) vooraleer het definitief overgezet wordt op EDPNET
Ik zeg niet dat het een DIGI probleem is, maar het is wel vreemd dat het nu nog blijft hangen.

Ik zeg niet dat het een DIGI probleem is, maar het is wel vreemd dat het nu nog blijft hangen.
- 
				Stefaand
- Member 
Ik heb daarnet gebeld naar EDPNET: er zijn porteringsproblemen bij sommige Orange gsm-nummers en EDPNET zit op het Orange netwerk.
Ze zijn er blijkbaar mee bezig. Ik moet dus wachten.

Ze zijn er blijkbaar mee bezig. Ik moet dus wachten.
- 
				philippe_d
- Moderator 
Mysterie van de onbekende provider "Orange Light" opgelost

Toegevoegd na 1 minuut 19 seconden:
Zoals ik vermoedde, deze keer geen DIGI probleem?Stefaand schreef: 2 dagen geleden Ik heb daarnet gebeld naar EDPNET: er zijn porteringsproblemen bij sommige Orange gsm-nummers en EDPNET zit op het Orange netwerk.
Je hebt gewoon pech (Murphy's Law)

- 
				Joop
- Pro Member 
Het blijft een zooitje met nummer-portatie.
Wat ik niet snap, IEDEREEN in Belgie heeft een E-ID, waarom koppelen ze je nummers niet gewoon aan de E-ID en geef je via bv Itsme niet de opdracht het nummer van provider te veranderen.
Waarom werken die providers nog steeds met 'papier' en 'screen-shots'. Zo moeilijk kan het toch niet zijn een nummer aan je rijksregister te knopen waarna Itsme het goedkeurt?
Of denk ik nu weer te simpel? Ik bedoel, medicijnen knopen ze ook al aan je pas, waarom je telekom niet? Gewoon belachelijk dat dit nog altijd zo omslachtig moet zijn.
Voor bedrijven snap ik dat dit lastig is, maar Prive personen zo toch makkelijker kunnen. Zal maar weer blijven dromen zeker

Wat ik niet snap, IEDEREEN in Belgie heeft een E-ID, waarom koppelen ze je nummers niet gewoon aan de E-ID en geef je via bv Itsme niet de opdracht het nummer van provider te veranderen.
Waarom werken die providers nog steeds met 'papier' en 'screen-shots'. Zo moeilijk kan het toch niet zijn een nummer aan je rijksregister te knopen waarna Itsme het goedkeurt?
Of denk ik nu weer te simpel? Ik bedoel, medicijnen knopen ze ook al aan je pas, waarom je telekom niet? Gewoon belachelijk dat dit nog altijd zo omslachtig moet zijn.
Voor bedrijven snap ik dat dit lastig is, maar Prive personen zo toch makkelijker kunnen. Zal maar weer blijven dromen zeker

Groeten Joop.
Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€

Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
- 
				Stefaand
- Member 
Wel vreemd dat DIGI (op het proximus netwerk) dan niet als Proximus Light wordt weergegeven.
Ik heb zojuist nog eens gechat met EDPNET en ze zijn nog altijd bezig met de portering van het nummer van mijn partner van DIGI terug naar EDPNET....Jammer dat het zo lang moet duren. Het is ondertussen al van afgelopen woensdag geleden (of zelfs dinsdag denk) en nog altijd hangende bij DIGI.
Helaas inderdaad wet van Murphy aka Wet van Behoud van Ellende.

Ik heb zojuist nog eens gechat met EDPNET en ze zijn nog altijd bezig met de portering van het nummer van mijn partner van DIGI terug naar EDPNET....Jammer dat het zo lang moet duren. Het is ondertussen al van afgelopen woensdag geleden (of zelfs dinsdag denk) en nog altijd hangende bij DIGI.
Helaas inderdaad wet van Murphy aka Wet van Behoud van Ellende.
- 
				Joop
- Pro Member 
philippe_d schreef: 1 dag geleden Ik heb daarnet gebeld naar EDPNET: er zijn porteringsproblemen bij sommige Orange gsm-nummers en EDPNET zit op het Orange netwerk.
Eerst zeg je dat het Orange Light zit, dit is dus NIET Digi. Dan zeg je dat Digi het probleem is, wat dus niet kan want dan zou CRDC Digi of Proximus oid aangeven, wat die niet doet van wat ik lees. Hoe kan het dan een probleem van Digi zijn als het nummer vermeld staat als Orange?Stefaand schreef: 18 uren geleden Ik heb zojuist nog eens gechat met EDPNET en ze zijn nog altijd bezig met de portering van het nummer van mijn partner van DIGI terug naar EDPNET....Jammer dat het zo lang moet duren. Het is ondertussen al van afgelopen woensdag geleden (of zelfs dinsdag denk) en nog altijd hangende bij DIGI.
Philippe geeft aan dat EDPnet problemen heeft met Orange. Wat geeft CRDC nu aan? Want wat daar staat is waar het nummer zit.
Wat geeft EDPnet zelf aan in hun MyEDPnet portaal? Daar kan je de status vinden.
Misschien kan je eens beginnen met CRDC.be te raadplegen en zien waar het nummer zit, er staat overigens een datum bij....die pas verandert als het nummer ergens anders heen gaat.
Groeten Joop.
Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€

Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
- 
				woutervh
- Elite Poster 
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 218 keer
Misschien moet je nu vlug overstappen naar Telenet mobile? Kwestie dat niemand dan nog kan volgen   

Nee, grapje, ik geloof dat het heel frustrerend moet zijn, maar ik weet niet of opnieuw overstappen terwijl de vorige overstap nog niet helemaal in kannen en kruiken is echt wel een goed idee is...

Nee, grapje, ik geloof dat het heel frustrerend moet zijn, maar ik weet niet of opnieuw overstappen terwijl de vorige overstap nog niet helemaal in kannen en kruiken is echt wel een goed idee is...
- 
				Stefaand
- Member 
nee hoor de overdracht is nog niet gelukt, nog altijd bij DIGI, ik wacht op de overdracht naar EDPNET. Allemaal perfect te volgen: het duurt helaas langer dan normaal blijkbaar. Die van mij is al over van DIGI naar EDPNET (crdc.be geeft Orange Light aan), echter van mijn partner nog altijd niet. Is toch niet moeilijk te begrijpen ?

- 
				philippe_d
- Moderator 
Calm down, en lees het hele verhaal voor je reageert (of reageer nietJoop schreef: 15 uren geleden Eerst zeg je dat het Orange Light zit, dit is dus NIET Digi. Dan zeg je dat Digi het probleem is, wat dus niet kan want dan zou CRDC Digi of Proximus oid aangeven, wat die niet doet van wat ik lees. Hoe kan het dan een probleem van Digi zijn als het nummer vermeld staat als Orange?
 ).
 ).- zijn eigen nummer is geporteerd naar EDPNet, en komt in CRDC als "Orange Light"
- het nummer van zijn partner zit nog altijd vast bij DIGI, en wordt in CRDC als DIGI aangegeven

- 
				Joop
- Pro Member 
Het is gewoon erg verwarrend te volgen, want de ene keer is het nummer van de partner de andere keer zijn eigen. 
Ik ben niet de enige die het allemaal niet meer kan volgen.
Bedankt voor het op te helderen.
Maar goed, nog steeds geen uitleg hoe Stefaand het allemaal gedaan heeft, want het is een Soap waar Familie niet aan kan tippen.
Toegevoegd na 1 minuut 49 seconden:
Ik vraag me nog steeds af hoe je dit gedaan hebt.

Ik ben niet de enige die het allemaal niet meer kan volgen.
Bedankt voor het op te helderen.
Maar goed, nog steeds geen uitleg hoe Stefaand het allemaal gedaan heeft, want het is een Soap waar Familie niet aan kan tippen.

Toegevoegd na 1 minuut 49 seconden:
Jawel, want het gaat over twee nummers en het is gokken over welke je hebt hebt.Stefaand schreef: 15 uren geleden nee hoor de overdracht is nog niet gelukt, nog altijd bij DIGI, ik wacht op de overdracht naar EDPNET. Allemaal perfect te volgen: het duurt helaas langer dan normaal blijkbaar. Die van mij is al over van DIGI naar EDPNET (crdc.be geeft Orange Light aan), echter van mijn partner nog altijd niet. Is toch niet moeilijk te begrijpen ?
Ik vraag me nog steeds af hoe je dit gedaan hebt.
Groeten Joop.
Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€

Fastic 100/35mbit
VDSL Draytek 2865AX
Drayek 3x AP805 Mesh
Voip Nomado
GSM 2x Digi 5€
- on4bam
- Moderator 
- Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
- Bedankt: 659 keer
Lees het volledige topic en het zal duidelijk worden.Joop schreef: 12 uren geleden Het is gewoon erg verwarrend te volgen, want de ene keer is het nummer van de partner de andere keer zijn eigen.
Bye, Maurice 
https://on4bam.com

https://on4bam.com