tablethoes gezocht met handstrap

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 530 keer
Bedankt: 693 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ik heb sinds kort een tablet in huis, een Samsung Tab S10 Lite. Het probleem is dat ik het allemaal nogal delicaat vind en er geen 'pak' op heb.
Daarom zoek ik eigenlijk een hoesje met 'handstrap' of iets dergelijks. Maar geen ruggedized ding, dat is overkill.
Plaats voor de stylus is ook welkom, die plakt wel magnestisch op de achterkant, maar zo praktisch vind ik dat ook niet.

Dus zoiets : https://www.gsmpunt.nl/hoesjes/samsung- ... xsQAvD_BwE
maar dan minder robuust.

Iemand een tip ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 614 keer
Bedankt: 740 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Er bestaan ook riempjes die elastisch aan 2 uiteinden van de tablet bevestigd zijn. Daar kan je je hand achter schuiven. Voordeel is dat het vervangbaar/verwijderbaar is. Nadeel is dat het mogelijk los kan komen. Andere optie zijn die ringen die je achteraan kan kleven en waar je een vinger door kan steken om de tablet betere vast te houden. Beide oplossingen kunnen met elke gewone hoes gecombineerd worden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 256 keer
Bedankt: 781 keer
Recent bedankt: 4 keer

Alternatief is een hoesje dat iets breder is (valbeveiliging) en tegelijk een goeie grip geeft (rubberachtig of dergelijke).
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”