hallo, we zijn bezig met renovatiewerken met een aannemer en architect in onze woning in Brusselse en na het bezoek vandaag vroeg ik me toch enkele zaken af:
We hadden gevraagd om een wachtbuis met trekdraad te voorzien voor de luidsprekers aan de kant sofa, en ik zie koperdraden. Ik kijk momenteel naar de Samsung HW-Q930F (2025) en ik zie dat het optische kabels moeten zijn. Ik zie ook geen wachtbuis. Vraag is: zijn alle optische kabels gelijk of zijn er verschillende? Dewelke zou ik voor dat systeem moeten kopen?
Voor internet kabel: zouden deze ook niet best in een wachtbuis zitten? Ik had Cat 6A gevraagd, maar staat nergens op de kabel. Is dat normaal? (Groene kabel)
We gaan morgen eens bellen naar de aannemer natuurlijk… maar alle nuttige info, altijd welkom!
Ethernet
Audiokabels
Kabels - renovatie
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 776 keer
- Bedankt: 257 keer
- Recent bedankt: 3 keer
't Is moeilijk te zien maar is die rode tube in de hoek geen wachtbuis, mogelijk met trekdraad? Ik zou zeggen: beweeg de kabels een centimeterke en zie of ze vrij kunnen bewegen maar het is ook nog werk in uitvoering dus vraag het gewoon aan de aannemer.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 221 keer
- Bedankt: 108 keer
Even coolblue gebeld. De speakers zijn enkel met wifi te verbinden, er is zelfs geen connector voorzien.
Dus mijn vraag is niet meer geldig. Enkel soundbar aan tv moet verbonden worden, maar dat zal met HDMI zijn.
Dus mijn vraag is niet meer geldig. Enkel soundbar aan tv moet verbonden worden, maar dat zal met HDMI zijn.
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon