Mijn kleine frustratie van de dag ...
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1102 keer
- Bedankt: 703 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Dat is nu toch echt niks nieuws.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 736 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ja, stel je voor dat een ander ook een voordeel heeft of is dat plein enkel toegankelijk als je de boekenhandel bezoekt of in de B&B verblijft?cadsite schreef: 1 dag geleden https://focus-wtv.be/nieuws/meerjarenplanning-kortrijk
Dat die 'buurtbewoner' toevallig een giga boekenhandel annex B&B heeft aan dit plein is uiteraard van compleet ondergeschikt belang.![]()
Stel zelf iets voor ipv de voorstellen of initiatieven van anderen af te breken. Er worden trouwens ook parkingplaatsen gewijzigd wat ook niet enkel positief is voor hem.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 335 keer
- Bedankt: 752 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Waarschijnlijk is het feit dat ik hem ken en jij niet dat we hier totaal anders op reageren.Dizzy schreef: 9 uren geleden Ja, stel je voor dat een ander ook een voordeel heeft of is dat plein enkel toegankelijk als je de boekenhandel bezoekt of in de B&B verblijft?

Wel straf dat jij meent te weten of ik tussen die 400 andere voorstellen zat.
Oh, en die 'parkeerplaatsen' zijn geen parkeerplaatsen. Daar mag je al jaren niet meer staan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
- Bedankt: 172 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Weer 3 dagen staking(spoorstaking 24 november, openbare diensten(dus ook spoor) 25 november en algemene staking 26 november)
Ik heb er echt meer dan genoeg van. Ze kunnen van mij allemaal den boom in!
- Moonboy
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 38 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De grote frustratie zijn die opeenvolgende regeringen die bulken van het amateurisme en dat vervolgens steeds gaan afschuiven op de bevolking en dan nog het liefst op de middenklasse, daarom gaan we massaal staken, doe mee verdomme en laat die clowns horen dat we het bijna eeuwig durende geklungel meer dan beu zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 798 keer
- Bedankt: 348 keer
Geen last van de stakers noch van de regeringen (gewoon uit Brussel wegblijven) => gewoon thuisblijven, genieten en de anderen niet voor de voeten lopen en hun spullen niet vernielen => weer geen frustraties.
Maar uiteraard staat het vrij om als "netto betalende middenklasser" de meute in Brussel te vervoegen.
Benieuwd of het iets zal uithalen voor wie zich (weer) zo geviseerd voelt.

Maar uiteraard staat het vrij om als "netto betalende middenklasser" de meute in Brussel te vervoegen.
Benieuwd of het iets zal uithalen voor wie zich (weer) zo geviseerd voelt.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- Matt555
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 50 keer
Was voorspeld en steeds ontkend ....
. maar zie zoveelste bewijs wat de politici beogen ....Bartje incluis
....wees gerust , ondertussen maar de kleine man en middenmoot uitwringen ...., en alle kleurtjes zijn daar schuldig aan
Oud-premier Alexander De Croo haalt topjob bij VN binnen, en neemt afscheid van Kamer en burgemeesterssjerp
https://www.hln.be/nieuws/oud-premier-a ... ~a8d9d55a/
Voormalig premier en huidig burgemeester van Brakel Alexander De Croo (Open Vld) heeft dan toch een topjob bij de Verenigde Naties beet. Dat nieuws is bevestigd aan HLN. De Croo wordt directeur van het UNDP, het ontwikkelingsprogramma van de VN. Wanneer De Croo naar New York verhuist om er topman te worden, zal hij afscheid nemen van de Kamer én zijn burgemeesterssjerp.
Igor Bulcke
21 oktober 2025, 11:00Laatste update: 13:38\\
Quote uit artikel:
De functie van UNDP-administrator is in elk geval een topjob. Het is de hoogste functie binnen het secretariaat zelf en de derde hoogste functie binnen de Verenigde Naties. De Croo wordt tegelijkertijd ondersecretaris-generaal van de VN en vicevoorzitter van de United Nations Sustainable Development Group, die alle VN-agentschappen op het terrein coördineert.

Oud-premier Alexander De Croo haalt topjob bij VN binnen, en neemt afscheid van Kamer en burgemeesterssjerp
https://www.hln.be/nieuws/oud-premier-a ... ~a8d9d55a/
Voormalig premier en huidig burgemeester van Brakel Alexander De Croo (Open Vld) heeft dan toch een topjob bij de Verenigde Naties beet. Dat nieuws is bevestigd aan HLN. De Croo wordt directeur van het UNDP, het ontwikkelingsprogramma van de VN. Wanneer De Croo naar New York verhuist om er topman te worden, zal hij afscheid nemen van de Kamer én zijn burgemeesterssjerp.
Igor Bulcke
21 oktober 2025, 11:00Laatste update: 13:38\\
Quote uit artikel:
De functie van UNDP-administrator is in elk geval een topjob. Het is de hoogste functie binnen het secretariaat zelf en de derde hoogste functie binnen de Verenigde Naties. De Croo wordt tegelijkertijd ondersecretaris-generaal van de VN en vicevoorzitter van de United Nations Sustainable Development Group, die alle VN-agentschappen op het terrein coördineert.
Laatst gewijzigd door Matt555 6 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
- Elite Poster
Jaloersheid is een slechte raadgever en leidt alleen maar tot meer persoonlijke frustraties.
Proficiat aan Mr. A. De Croo
met zijn promotie en het kunnen achterlaten van dit kleine landje van middenmoters die zelf met de zeis klaar staan om toe te kunnen slaan naar iedereen die zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken.
Ze zouden beter een voorbeeld nemen aan diegenen die vooruit willen ipv te blijven steken in eigen kleine frustraties.
Proficiat aan Mr. A. De Croo

Ze zouden beter een voorbeeld nemen aan diegenen die vooruit willen ipv te blijven steken in eigen kleine frustraties.
Sol Invictus!
- Dizzy
- Elite Poster
Je geeft hierbij goed mijn frustratie weer, reageren op de persoon ipv op het voorstel. Ik ken hem niet maar ik ken u ook niet maar ik stel wel vast dat er geklaagd wordt over een verbetering in de stad puur omdat je iets tegen iemand anders hebt. Voor de rest vroeg ik enkel om constructief te zijn en zelf voorstellen te doen ipv op de betrokken man te spelen, als je dat deed zoveel te beter.cadsite schreef: 8 uren geleden Waarschijnlijk is het feit dat ik hem ken en jij niet dat we hier totaal anders op reageren.
Wel straf dat jij meent te weten of ik tussen die 400 andere voorstellen zat.
Oh, en die 'parkeerplaatsen' zijn geen parkeerplaatsen. Daar mag je al jaren niet meer staan.
Dat parkeerplaatsen die niet meer gebruikt worden aangepakt worden is trouwens een goede zaak. Ik las dat er honderden voorstellen geweest zijn dus het was onmogelijk om ze allemaal te valideren.
Het doet me denken aan een andere gelijkaardige frustratie over een initiatief van burgerparticipatie waarbij de buurt zelf een aantal zaken mag voorstellen en daar dan budget voor krijgt om het te realiseren. Ook daar had je mensen die tegen elk ander initiatief waren incl zaken als een opfrissing van een speeltuin. Ik heb ook geen kinderen maar moeten kinderen daarom dan geen propere speeltuin hebben?
Een landgenoot die een hoge functie mag uitvoeren is ook alweer een probleem, tja. Waarschijnlijk is het veel beter als het een andere nationaliteit is.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Matt555
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 50 keer
Ja we weten het wel dat het tot je belangengroep behoort , niks mis mee , alleen wel beseffen dat het geweten is ...ivob schreef: 6 uren geleden Jaloersheid is een slechte raadgever en leidt alleen maar tot meer persoonlijke frustraties.
Proficiat aan Mr. A. De Croomet zijn promotie en het kunnen achterlaten van dit kleine landje van middenmoters die zelf met de zeis klaar staan om toe te kunnen slaan naar iedereen die zijn kop boven het maaiveld durft uit te steken.

Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 10 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
- Elite Poster
De Croo & Co behoren helemaal niet tot mijn "belangengroep".
Het verschil is dat ik persoonlijk niet gefrustreerd geraak door het succes van anderen.
Is eerder een motivatie om het zelf nog beter te doen.
En wat De Croo bereikt ligt trouwens ver boven mijn eigen talenten en streven.
Die lagen/liggen dan weer ergens anders (wat De Croo dan weer niet zou kunnen bereiken).
Maar het is hem en zijn familie van harte gegund.
Ieder zijn eigen talenten en streven om daar het beste uit te halen.
Dat is een iets andere benadering dan afgunst en frustraties over het succes van anderen met andere talenten.
Ook niets mis met frustraties. Je hebt er alleen zelf last van.
En je bent ook niet alleen met die negatieve gevoelens.
Zoals eerder aangehaald verzamelen de gefrustreerden en eeuwige misnoegden over de successen van anderen binnenkort weer massaal op straat om de boel nog eens op stelten te kunnen zetten. Heel productief (not).
Nu ja klein lichtpuntje, wanneer ze in BXL en omgeving de boel weer eens op stelten gaan zetten blijft het waarschijnlijk hier weer erg rustig.
Het verschil is dat ik persoonlijk niet gefrustreerd geraak door het succes van anderen.
Is eerder een motivatie om het zelf nog beter te doen.
En wat De Croo bereikt ligt trouwens ver boven mijn eigen talenten en streven.
Die lagen/liggen dan weer ergens anders (wat De Croo dan weer niet zou kunnen bereiken).
Maar het is hem en zijn familie van harte gegund.

Ieder zijn eigen talenten en streven om daar het beste uit te halen.
Dat is een iets andere benadering dan afgunst en frustraties over het succes van anderen met andere talenten.
Ook niets mis met frustraties. Je hebt er alleen zelf last van.
En je bent ook niet alleen met die negatieve gevoelens.
Zoals eerder aangehaald verzamelen de gefrustreerden en eeuwige misnoegden over de successen van anderen binnenkort weer massaal op straat om de boel nog eens op stelten te kunnen zetten. Heel productief (not).
Nu ja klein lichtpuntje, wanneer ze in BXL en omgeving de boel weer eens op stelten gaan zetten blijft het waarschijnlijk hier weer erg rustig.

Laatst gewijzigd door ivob 6 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Sol Invictus!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 91 keer
- Bedankt: 172 keer
Gewoon thuisblijven --> zit er niet in. Ik moet werken die dagen en dat is in Brusselivob schreef: 6 uren geleden Geen last van de stakers noch van de regeringen (gewoon uit Brussel wegblijven) => gewoon thuisblijven, genieten en de anderen niet voor de voeten lopen en hun spullen niet vernielen => weer geen frustraties.![]()

- Dizzy
- Elite Poster
Was in Brussel tijdens de vorige staking en heb er geen problemen mee gehad. De enige keer dat ik problemen had om op mijn werk te komen was bij een bezoek van een oranje clown 

-
- Elite Poster
Tja het was je eigen keuze om in Knokke te gaan wonen terwijl je in gewone werkplaats in BXL ligt.boonpwnz schreef: 6 uren geleden Gewoon thuisblijven --> zit er niet in. Ik moet werken die dagen en dat is in Brussel![]()
Andere keuzes, andere gevolgen.
Je werkplaats kan je misschien niet altijd zelf kiezen maar tot op heden leven we in een land waar de keuze van woonplaats nog altijd vrij is.
Ik heb ook niet altijd mijn standplaats kunnen kiezen maar wel altijd mijn woonplaats zodat de WW-afstand te voet, met de fiets, per motor of met de auto bereikbaar was.
Andere keuzes, andere gevolgen.
Neem je eigen leven in handen zodat je niet gefrustreerd geraakt door het gedrag van anderen waar je geen vat op hebt.
Sol Invictus!
- cadsite
- userbase crew
Stop toch eens met in den treure te herhalen dat alles een "eigen keuze" is...
Ik woon in Kortrijk, mijn dochter studeert in Gent. De richting is eigen keuze, de univ heb je niet veel keuze over.
Vervoer naar Gent: Trein wegens niet kapitaalkrachtig genoeg voor een kot en ze is nog -18, dus auto kan niet.
Hoe leg je dan uit dat last ondervinden van een treinstaking "eigen keuze" is?
Ik woon in Kortrijk, mijn dochter studeert in Gent. De richting is eigen keuze, de univ heb je niet veel keuze over.
Vervoer naar Gent: Trein wegens niet kapitaalkrachtig genoeg voor een kot en ze is nog -18, dus auto kan niet.
Hoe leg je dan uit dat last ondervinden van een treinstaking "eigen keuze" is?
-
- Elite Poster
Toen mijn kinderen nog studeerden hadden ze ook geen kot (weggegooid geld) en eveneens een treinabo.
En geen auto (nog steeds niet).
Maar ze waren op die leeftijd al zelfstandig genoeg om bij onverwachte problemen (en deze problemen zijn zelfs niet onverwacht) naar oplossingen te zoeken. Alhoewel geen eigen kot op die leeftijd al vrienden genoeg met wel een eigen kot bv.
Zoals meermaals geschreven: andere situatie, andere gevolgen, andere oplossingen.
Je hebt inderdaad mensen die blijven steken in "onoplosbare problemen" en mensen voor wie een probleem gewoon het begin van een oplossing is.
Hoe je tegen problemen aankijkt zit waarschijnlijk ook deels in de genen en deels in de opvoeding.
Wie problematische genen erft en de pech heeft geen oplossinggerichte opvoeding te mogen genieten heeft het inderdaad later moeilijker. Maar moeilijk kan ook.
Ik stel dan ook nergens dat men hardleers bij de eerste keuze moet blijven.
Integendeel zelfs. Niet bang zijn van verandering en nieuwe problemen en naargelang wijzigende situaties juist eerder gemaakte keuzes durven bijstellen => andere situaties leiden tot andere keuzes met elk hun eigen gevolgen.
Een situatie gewoon lijdzaam ondergaan en gefrustreerd toekijken hoe anderen op hun eigen manier de problemen omzeilen/oplossen is uiteraard ook een keuze. Met als gevolg blijkbaar nog meer frustraties.
En geen auto (nog steeds niet).
Maar ze waren op die leeftijd al zelfstandig genoeg om bij onverwachte problemen (en deze problemen zijn zelfs niet onverwacht) naar oplossingen te zoeken. Alhoewel geen eigen kot op die leeftijd al vrienden genoeg met wel een eigen kot bv.
Zoals meermaals geschreven: andere situatie, andere gevolgen, andere oplossingen.
Je hebt inderdaad mensen die blijven steken in "onoplosbare problemen" en mensen voor wie een probleem gewoon het begin van een oplossing is.
Hoe je tegen problemen aankijkt zit waarschijnlijk ook deels in de genen en deels in de opvoeding.
Wie problematische genen erft en de pech heeft geen oplossinggerichte opvoeding te mogen genieten heeft het inderdaad later moeilijker. Maar moeilijk kan ook.
Ik stel dan ook nergens dat men hardleers bij de eerste keuze moet blijven.
Integendeel zelfs. Niet bang zijn van verandering en nieuwe problemen en naargelang wijzigende situaties juist eerder gemaakte keuzes durven bijstellen => andere situaties leiden tot andere keuzes met elk hun eigen gevolgen.
Een situatie gewoon lijdzaam ondergaan en gefrustreerd toekijken hoe anderen op hun eigen manier de problemen omzeilen/oplossen is uiteraard ook een keuze. Met als gevolg blijkbaar nog meer frustraties.
Sol Invictus!
- cadsite
- userbase crew
man toch...
Uiteraard vindt ze wel een oplossing, maar mag het dan toch misschien eventueel een kleine frustratie zijn.
Of is dat alweer een foute keuze?
Nog een geluk dat ik hier niks te zeggen heb.
Uiteraard vindt ze wel een oplossing, maar mag het dan toch misschien eventueel een kleine frustratie zijn.
Of is dat alweer een foute keuze?

Nog een geluk dat ik hier niks te zeggen heb.

-
- Elite Poster
Uiteraard mag dat - volledig on topic - een kleine of grote frustratie zijn.
Niemand verbied je of wie dan ook gefrustreerd te zijn.
Net zoals het niemand verboden wordt niet gefrustreerd te zijn.
Ieder zijn eigen keuze en de gevolgen die daarmee gepaard gaan.
Of je kleine frustraties een goede of foute keuze zijn mag je eveneens volledig zelf bepalen.
Niemand verbied je of wie dan ook gefrustreerd te zijn.
Net zoals het niemand verboden wordt niet gefrustreerd te zijn.
Ieder zijn eigen keuze en de gevolgen die daarmee gepaard gaan.
Of je kleine frustraties een goede of foute keuze zijn mag je eveneens volledig zelf bepalen.
Sol Invictus!
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 774 keer
- Bedankt: 159 keer
Misschien denken veel mensen van een bepaalde leeftijd daar anders over.boonpwnz schreef: 7 uren geleden Weer 3 dagen staking(spoorstaking 24 november, openbare diensten(dus ook spoor) 25 november en algemene staking 26 november)
Ik wacht al 7 maanden op een antwoord van de pensioendienst.
Heb ik daar m'n ganse leven voor gewerkt en afgedragen?
Misschien ga ik deze keer wel naar Brussel.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 659 keer
Het lijkt mij dat er hier zijn met een grote frustratie zodat ze op elke kleine frustratie met lange schrijfsels moeten reageren terwijl ze de keuze hebben dat niet te doen en zo andere frustraties te vermijden. 

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Dizzy
- Elite Poster
De pensioendienst kan er echter niets aan doen dat de regering nog altijd niet met sluitende plannen is gekomen. Ze moeten uitvoeren wat wel beschikbaar is en kunnen mensen dus weinig raad geven simpelweg omdat ze zelf de definitieve info niet hebben.
Ik ken toevallig een aantal mensen die er werken en ze hebben zelf ook frustraties over de vele vragen die ze krijgen maar niet kunnen beantwoorden. Zo vernam ik ook dat veel mensen hun pensioen zullen ontvangen zoals de oude regels voorschrijven omdat men vanaf een bepaalde periode voor het pensioen een brief moet sturen met de berekening. Als er geen nieuwe berekening is dan zal dat volgens de oude moeten. In uw geval zou ik dus hopen op geen akkoord waardoor je nog onder een gunstiger regeling kan vallen. Die kans is vrij groot want de tijd dringt om alles nog tijdig klaar te krijgen.
En een kot weggegooid geld? Wie meerdere studerende kinderen heef kan er zelfs een goede investering van maken. Een collega kocht een oud pand in Gent en liet er zijn 2 dochters studeren. Daarna werd het huis opgeknapt en verkocht, voor een veel hogere prijs. Zijn dochters hadden gratis op kot gezeten en hij had er ook nog een schone cent aan overgehouden. Uiteraard heeft niet iedereen dat geld en is die keuze dus ook niet altijd mogelijk. Daarnaast is op kot gaan ook een goede voorbereiding op het leven en leer je zelfstandig zijn en omgaan met vrijheid. Studenten keren vaak niet meer terug naar hun thuisstad omdat ze het te gewoon geworden zijn in de vaak grotere stad. Vandaar de kleine frustratie bij sommige Gentenaars dat er zoveel W-Vlamingen in Gent wonen
Ik ken toevallig een aantal mensen die er werken en ze hebben zelf ook frustraties over de vele vragen die ze krijgen maar niet kunnen beantwoorden. Zo vernam ik ook dat veel mensen hun pensioen zullen ontvangen zoals de oude regels voorschrijven omdat men vanaf een bepaalde periode voor het pensioen een brief moet sturen met de berekening. Als er geen nieuwe berekening is dan zal dat volgens de oude moeten. In uw geval zou ik dus hopen op geen akkoord waardoor je nog onder een gunstiger regeling kan vallen. Die kans is vrij groot want de tijd dringt om alles nog tijdig klaar te krijgen.
En een kot weggegooid geld? Wie meerdere studerende kinderen heef kan er zelfs een goede investering van maken. Een collega kocht een oud pand in Gent en liet er zijn 2 dochters studeren. Daarna werd het huis opgeknapt en verkocht, voor een veel hogere prijs. Zijn dochters hadden gratis op kot gezeten en hij had er ook nog een schone cent aan overgehouden. Uiteraard heeft niet iedereen dat geld en is die keuze dus ook niet altijd mogelijk. Daarnaast is op kot gaan ook een goede voorbereiding op het leven en leer je zelfstandig zijn en omgaan met vrijheid. Studenten keren vaak niet meer terug naar hun thuisstad omdat ze het te gewoon geworden zijn in de vaak grotere stad. Vandaar de kleine frustratie bij sommige Gentenaars dat er zoveel W-Vlamingen in Gent wonen

- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 142 keer
https://www.hln.be/binnenland/we-moeten ... a18836dab/
Men zou idd beter het laatste wat meer in de focus zetten bij de pers, maar die gaan er zelf ook geen fan van zijn.“Politici doen altijd aan cherry picking, ze kiezen uit het aanbod wat hen past. ‘We moéten minder uitgeven aan onze pensioenen van de OESO (Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling red.)’, hoor je nu vaak. Dat klopt. Maar de OESO zegt ook dat we van ons systeem van salariswagens af moeten. En daar hoor je in deze regering niemand over. Dat is dan plots geen verplichting waar niet onderuit te komen valt.”
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 68 keer
- Recent bedankt: 4 keer
En dat wordt aangehaald door een professor die aan de vetpotten zit tijdens zijn professionele carrière en als hij op pensioen gaat met monsterpensioenen verder leeft alhoewel hij geen cent belasting betaalt heeft...
Nimby slaat volop toe..
Dat belgie ook een paar miljard subsidieert voor fossiele brandstoffen past wat minder zeker maw gas elektriciteit en benzine ook lekker duurder maken...
Die zogenaamde subsidies zijn minder inkomsten een groot verschil, daarnaast zorgt het voor de vergroeining vh wagenpark.. Als jouw kinderen 200e zakgeld minder krijgen dan die van je buren subsidiëren je kinderen dan je huishouden...
Velen vergeten dat diegene die met dergelijke wagen rijden meestal al heel veel belasting betalen...de 20% hoogste lonen betalen 80% vd belastingen..
Dat ze dat duurder maken geen probleem maar misschien moeten ze dan ook de maaltijdcheques eco cheques groepsverzekering hospitalisatieverzekering en vooral ook het pensioensparen aanpakken en last but not least de ziektekosten en pensioenen vd ambtenaren... want die mogen een jaar of langer ziek worden zonder loonverlies...wat denk je..of is het ok zolang het u niet treft...
Nimby slaat volop toe..
Dat belgie ook een paar miljard subsidieert voor fossiele brandstoffen past wat minder zeker maw gas elektriciteit en benzine ook lekker duurder maken...
Die zogenaamde subsidies zijn minder inkomsten een groot verschil, daarnaast zorgt het voor de vergroeining vh wagenpark.. Als jouw kinderen 200e zakgeld minder krijgen dan die van je buren subsidiëren je kinderen dan je huishouden...
Velen vergeten dat diegene die met dergelijke wagen rijden meestal al heel veel belasting betalen...de 20% hoogste lonen betalen 80% vd belastingen..
Dat ze dat duurder maken geen probleem maar misschien moeten ze dan ook de maaltijdcheques eco cheques groepsverzekering hospitalisatieverzekering en vooral ook het pensioensparen aanpakken en last but not least de ziektekosten en pensioenen vd ambtenaren... want die mogen een jaar of langer ziek worden zonder loonverlies...wat denk je..of is het ok zolang het u niet treft...
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 774 keer
- Bedankt: 159 keer
@Dizzy ik dokker meer dan 30 jaar over de Turnhoutsebaan in Antwerpen dus ik weet behoorlijk goed hoe ik mezelf dien op te stellen om het meest gedaan te krijgen van de persoon die ik tegenover me heb of..aan de andere kant van de telefoon.Dizzy schreef: 4 uren geleden ze hebben zelf ook frustraties over de vele vragen die ze krijgen maar niet kunnen beantwoorden. Zo vernam ik ook dat veel mensen hun pensioen zullen ontvangen zoals de oude regels voorschrijven omdat men vanaf een bepaalde periode voor het pensioen een brief moet sturen met de berekening.
En ja die mensen van de pensioendienst zijn ook geketend door de (r)overheid en kunnen dus niets.
Maar mijn werkgever wil ook graag dat ik mijn verlofplanning indien voor 2026, ik leg dit euvel daarom voor aan de pensioendienst en ik heb nu een antwoord waar ik mee naar de werkgever kan en het is dan aan hem om de juiste maatregelen te nemen.
Het goede antwoord was: "uiterlijk 4 maanden voor datum van pensionering dien je een voorstel te krijgen" ,maw ik moet dus in november een brief krijgen, deze boodschap heb ik doorgegeven aan m'n oversten dus ik ben er nu weer klaar mee en hoor het verder wel.
Kan hier nog heelder epistels neerpennen over de situatie zo net na de dagtaak maar 'F' it, het is voetbal.

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,