Ik heb het geprobeerd met een wifi range extender (TP-link TL-WA860RE) maar de verbinding valt hier precies ook soms gewoon weg...
Groetjes fiestaboyke
Goh mogelijkheid mss wel maar dan moet ik de kasten uitbreken in de keuken dus liever niet ...
thomasdb schreef: 3 dagen geleden of de draadloze module van de ketel dichter bij de wifi te plaatsen deze is maar met een tweedraads 'bus' laagspanningskabeltje daarop aangesloten dacht ik
zelfs als deze ' er in geklikt is' vooraan kan dit verlengen wel. dit is de zuinigst en goedkoopste oplossing
als de ketel niet verlengd kan worden inderdaad de wifi dichterbij brengen
de klassieker dewelke ik vroeger gebruikte om wifi verder te krijgen in een richting is een ijzeren ovenschotel achter het wifi punt zetten,
zodat alles in de richting van waar het moet geraken wat reflecteert en verder komt.
eventueel aan de andere kant van de wifi bij de ketelmodule ook hetzelfde truukje toepassen. dit is ook een evenzuinige en makkelijke oplossing
of, als één externder niet genoeg was misschien er nog eentje bijplaatsen,
evt de 2 extenders met elkaar verbinden dmv powerlines
( of 1 extender powerline, met een powerline aan de modem)
beide deze laatstgenoemde mogelijke oplossingen kosten continu wat energie en je moet de apparaten nog zien te verkrijgen ook
Als ik het goed begrij staat jouw CV ketel in de kelder. Is deze dan (electrisch) aangesloten op jouw eigen zekeringkast?fiestaboyke schreef: 3 dagen geleden Sinds kort heb ik een nieuwe cv-ketel (Vaillant EcoTec Plus NEW VCW32) laten plaatsen. Thermostaat is via internetmodule (Set mod. kamerthermostaat VRT51F + VR940F)