Opkoper "oude electronica"

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
anonyme
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Beste,

Iemand die weet of er een markt bestaat voor opkoop van oude elektronica? Ik wil ze niet zelf tweedehands gaan verkopen (geen zin in).

Ik heb een tiental firewalls die ik "gekregen" heb en als opdracht daarvoor gekregen heb: "breng die naar het containerpark".
Het betreffen professionele firewalls, volledig factory reset, zonder actieve security subscription.

Kostprijs voor het los toestel (zonder licenties) is toch al gauw een 2k. De toestellen zijn max 2 jaar oud.

Bestaat er een markt om die eventueel ergens te gaan aanbieden en bvb 1k te ontvangen voor 10 van zulke firewalls?

Bedankt alvast!
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 529 keer
Bedankt: 693 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider

Benetworks doet dat wel geloof ik.
Maar als ze van bvb uw werkgever zijn en jij verkoopt ze prive zou ik daar toch mee oppassen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 150 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Curvature is ook één van de gekende spelers, al geloof ik dat die nog altijd erg gefocused zijn op Cisco.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 252 keer
Bedankt: 555 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Welk merk/vendor van de firewalls ? Indien Fortinet ... das interessant, indien anderen ... wat minder interessant voor mij :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”