hey! account aanmaken vast internet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Fred1
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 13 keer

Bij het proberen aanmaken van een hey! account wordt er gevraagd naar een EasySwitch-nummer. Ik heb nog geen factuur ontvangen dus deze heb ik niet.

Is de enige manier om een account aan te maken wachten op de eerste factuur?

Ze lijken ook geen ticketsysteem te hebben dus communicatie met hey! is onmogelijk. Hun telefonische dienst haakt automatisch af en hun chat dienst heb ik elke dag uren in de wacht gestaan zonder enige correspondentie. Echt vreselijk.
novie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 15 keer
Provider
Te Koop forum

Jammer genoeg dikke puinhoop op dat vlak bij Hey!

Nadat je je account hebt aangemaakt kan je enkel via email + wachtwoord inloggen.
Hun optie om via it's me in te loggen werkt niet, per sms inloggen werkt evenzeer niet tenzij je mobiel nummer ook bij Hey! zit.
Verbruik opvolgen lukt na een jaar klant nog steeds niet, lijkt erop dat ze enkel het mobiele verbruik kunnen tonen.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 267 keer
Bedankt: 105 keer
Provider

Als je een bevestigings mail hebt gekregen van uw bestelling zou daar op die contracten al een klantnr en easy switch nr moeten op staan dacht ik ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Ben3
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 1 keer

Patje schreef: 1 week geleden ls je een bevestigings mail hebt gekregen van uw bestelling zou daar op die contracten al een klantnr en easy switch nr moeten op staan dacht ik
Helaas staat er geen Easy Switch nr in die bevestigings mail van Hey Internet bestelling.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
Bedankt: 261 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Mijn mobiele nummer is er weg en ik zie helemaal niets meer in account (geen andere nrs die er wel nog zijn, geen facturen, ...). Blijkbaar is dat aan een mobiel nr gelinkt. Ik vraag mij wel af wat er gebeurt als je er bv geen mobiel nr meer hebt?
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Mobile Vikings

 iPhone 17 256GB|  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  MacBook Air M4 13" (2025) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
x0f
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 25 keer
Recent bedankt: 6 keer

@Vaganzza Dan krijg je waarschijnlijk gratis internet tot het einde der tijden :)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 81 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Ik heb toen naar Hey gebeld en meteen het Easy Switch nummer gekregen om een account aan te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”