Bij het proberen aanmaken van een hey! account wordt er gevraagd naar een EasySwitch-nummer. Ik heb nog geen factuur ontvangen dus deze heb ik niet.
Is de enige manier om een account aan te maken wachten op de eerste factuur?
Ze lijken ook geen ticketsysteem te hebben dus communicatie met hey! is onmogelijk. Hun telefonische dienst haakt automatisch af en hun chat dienst heb ik elke dag uren in de wacht gestaan zonder enige correspondentie. Echt vreselijk.
hey! account aanmaken vast internet?
-
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 15 keer
Jammer genoeg dikke puinhoop op dat vlak bij Hey!
Nadat je je account hebt aangemaakt kan je enkel via email + wachtwoord inloggen.
Hun optie om via it's me in te loggen werkt niet, per sms inloggen werkt evenzeer niet tenzij je mobiel nummer ook bij Hey! zit.
Verbruik opvolgen lukt na een jaar klant nog steeds niet, lijkt erop dat ze enkel het mobiele verbruik kunnen tonen.
Nadat je je account hebt aangemaakt kan je enkel via email + wachtwoord inloggen.
Hun optie om via it's me in te loggen werkt niet, per sms inloggen werkt evenzeer niet tenzij je mobiel nummer ook bij Hey! zit.
Verbruik opvolgen lukt na een jaar klant nog steeds niet, lijkt erop dat ze enkel het mobiele verbruik kunnen tonen.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3692
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 267 keer
- Bedankt: 105 keer
Als je een bevestigings mail hebt gekregen van uw bestelling zou daar op die contracten al een klantnr en easy switch nr moeten op staan dacht ik ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 19 jun 2021, 15:02
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 1 keer
Helaas staat er geen Easy Switch nr in die bevestigings mail van Hey Internet bestelling.Patje schreef: 1 week geleden ls je een bevestigings mail hebt gekregen van uw bestelling zou daar op die contracten al een klantnr en easy switch nr moeten op staan dacht ik
-
- Elite Poster
- Berichten: 3478
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
- Bedankt: 261 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Mijn mobiele nummer is er weg en ik zie helemaal niets meer in account (geen andere nrs die er wel nog zijn, geen facturen, ...). Blijkbaar is dat aan een mobiel nr gelinkt. Ik vraag mij wel af wat er gebeurt als je er bv geen mobiel nr meer hebt?
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Mobile Vikings
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Mobile Vikings
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO