[Te koop] Google Pixel Watch LTE (zwart)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Sanatax
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Een Google Pixel Watch LTE van de 1ste generatie, kleur zwart. Een drietal jaar gedragen. Ik was er best tevreden over, maar wil toch graag terugschakelen naar een gewoon horloge. Het horloge werkt nog prima. Het scherm heeft krasjes en gebruikssporen door af en toe ergens tegenaan te stoten. Aan de achterkant is het horloge gebarsten, maar het functioneert nog volledig en heeft voor mij persoonlijk niet zoveel invloed gehad op het draagcomfort.

Het horloge komt inclusief oplaadkabel en origineel siliconen bandje grote variant (kleine variant heb ik niet meer) en indien gewenst een door mij bijgekocht milanees bandje.

Prijs € 45

Kan verzonden worden via bpost: aan de deur: € 6,85 , in een afhaalpunt € 5,15 of pakjesautomaat € 5,15
Bijlagen
20251013_202246.jpg
20251013_182655.jpg
20251013_182912.jpg
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
thomasdb
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 25 keer
Recent bedankt: 2 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

misschien interesse als het niet ver is welk is de eventuele ophaallocatie
kan je er nog mee douchen omdat u zegt dat het gebarsten is

Toegevoegd na 1 minuut 43 seconden:
edit , ik zie net eerste generatie. ondersteunt deze nest deurbel ik zoek het op

Toegevoegd na 3 minuten 49 seconden:
bron : reddit

Doesn't show feed. Shows a notification with details like package or familiar face. But no live stream or still shots.

bij deze, bod 25 €
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”