Ja, mijn vast nummer is bij EDPNET (gratis). Dat gebruiken we niet veel meer, maar uitgaand via Voiptiger voor alle gesprekken.
Voor gsm heb ik UNDO, 4 €/maand voor 400 min/4GB. Maar naar het buitenland bel ik via Voiptiger, met dat UNDO-nr.
DELLMONT: gesprekken naar Belgische GSM's (met Belg. vast nummer als caller-id) geblokkeerd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 135 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb gisteren via ticket gevraagd of ik krediet kon overzetten naar een ander account en kreeg vandaag antwoord (het was nee). Dit was Dellmont support via Rebvoice.guy-pc schreef: 6 dagen geleden Zoals ik hierboven schreef: ik wil onmiddellijk weg bij Dellmont, maar ik wil eerst nog proberen om een oplossing te vinden voor de ongeveer 100 euro belwaarde die ik er nog heb staan.

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 4 keer
Het is dan wel een negatieve reactie, maar je krijgt op zijn minst toch nog een antwoord...
Gsm: JIMmobile.be
VoIP: OVH.com - PanggilanMalaysia.com - CosmoVoip.com
Provider: EDPnet.be VDSL
Modem/Router: Fritz!Box 7590
Good old fax via EDPnet.be
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1011 keer
- Bedankt: 3786 keer
- Recent bedankt: 13 keer
als het inderdaad zo is dat ze in slechte papieren zitten, moeten we de gebruikers die een automatische top-up ingesteld hebben, aanraden om deze in te trekken (voor ze geld kwijt zijn die niet meer te recupereren is?guy-pc schreef: 6 dagen geleden Ik vraag me af of Dellmont failliet aan het gaan is of al failliet is! Kunnen we dat ergens terugvinden? Is de helpdesk telefonisch te bereiken?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 44 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De enige manier om te bellen bij mij is de volgende:
In de instellingen bij je account.
Sip settings - sip server access - enable aanklkken.
Local acces settings - locale access - enable aanklikken.
Je telefoonnummer verwijderen in de settings.
Bellen naar gsm kost dan wel 30 cent.
Bij mij lukt het alvast. Is de enige manier om ons resterende beltegoed op te bellen.
Oorzaak van het niet meer kunnen bellen is waarschijnlijk omdat Dellmont zich niet wil schikken naar de nieuwe regels die in Belgie van toepassing zijn.
In de instellingen bij je account.
Sip settings - sip server access - enable aanklkken.
Local acces settings - locale access - enable aanklikken.
Je telefoonnummer verwijderen in de settings.
Bellen naar gsm kost dan wel 30 cent.
Bij mij lukt het alvast. Is de enige manier om ons resterende beltegoed op te bellen.
Oorzaak van het niet meer kunnen bellen is waarschijnlijk omdat Dellmont zich niet wil schikken naar de nieuwe regels die in Belgie van toepassing zijn.
-
- Plus Member
Hartelijk dank: het werkt bij mij via de Fritz!Box en via de app. Inderdaad, heel wat duurder, maar beter dat dan niets. Indien er nog goedkopere oplossingen zouden zijn: laat maar komen!
-
- Plus Member
Correctie: het werkt gedeeltelijk... De gsm-nummers van mijn kinderen beginnen allemaal met 0456 en zijn alweer niet "belbaar"!
Onze nummers (beginnend met 0497 en 0485) zijn wel bereikbaar.

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 44 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik kreeg het volgende antwoord van Dellmont:
Thanks for your message.
It looks like Belgium operators have implemented new restrictions and now block calls to Belgium when a caller ID from Belgium is used. Unfortunately we can not influence this.
Unfortunately it is getting more difficult to make ‘national’ calls to many countries. That is when you make a call to a certain country while you use a caller ID from the same country. For example Belgium caller ID’s can no longer be used for calls to Belgium. You can still use a valid caller ID from another (EU) country for the calls.
This is something caused by national operators and authorities, we can not influence this.
Alternatively, if possible, verify a caller ID from a different country as the destination.
Our apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Customer service
Thanks for your message.
It looks like Belgium operators have implemented new restrictions and now block calls to Belgium when a caller ID from Belgium is used. Unfortunately we can not influence this.
Unfortunately it is getting more difficult to make ‘national’ calls to many countries. That is when you make a call to a certain country while you use a caller ID from the same country. For example Belgium caller ID’s can no longer be used for calls to Belgium. You can still use a valid caller ID from another (EU) country for the calls.
This is something caused by national operators and authorities, we can not influence this.
Alternatively, if possible, verify a caller ID from a different country as the destination.
Our apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Customer service
- brice3010
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 2 keer
- Recent bedankt: 1 keer
VOIPtiger: vorige week een account aangemaakt. Ze vragen - terecht - om een vorm van bewijs van identificatie (ID, factuur, ..).
Ik heb die opgestuurd maar tot op heden nog steeds "in behandeling".
Enkele dagen geleden contactformulier ingevuld met de vraag naar de stand van zaken over mijn account, tot op heden nog steeds geen antwoord.
Adviezen aub?
Bedankt,
Erik
Ik heb die opgestuurd maar tot op heden nog steeds "in behandeling".
Enkele dagen geleden contactformulier ingevuld met de vraag naar de stand van zaken over mijn account, tot op heden nog steeds geen antwoord.
Adviezen aub?
Bedankt,
Erik
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 529 keer
- Bedankt: 691 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Geduld, ik had een ticket geopend en dat heeft na meer dan een maand een antwoord naast de kwestie gekregen. De service werkt, dus gelukkig heb je ze niet zo vaak nodig.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 74 keer
Zet toch eens die local access uit. Bij mijn ouders was het voldoende het telefoonnummer voor callerID te verwijderen, SIP stond sowieso al aan.guy-pc schreef: 5 dagen geleden Correctie: het werkt gedeeltelijk... De gsm-nummers van mijn kinderen beginnen allemaal met 0456 en zijn alweer niet "belbaar"!Onze nummers (beginnend met 0497 en 0485) zijn wel bereikbaar.