ik dacht bij OVH een Grandstream HT802 (€40,00 waarborgsysteem) in combinatie met een lijn VoIP Découverte te bestellen.
maar blijkbaar gaat dat dus niet meer.
dan moet je nu het duurdere abonnement Entreprise van €4,99 + BTW/maand nemen.
bij Découverte van €0,99 + BTW/maand krijg je de inloggegevens om de verbinding op te zetten in bvb. een FRITZ!Box ook niet meer.
heb er een ticket voor geopend en blijkbaar is het wel degelijk zo..
hier het antwoord :
Vous souhaitez savoir si vous pouvez commander un boîtier grandstream avec une offre découverte actuellement.
Je suis navré, cela n'est plus possible avec nos nouvelles offres présentées sur notre site :
https://www.ovhcloud.com/fr/phone/voip/
L'offre découverte est réservée au fonctionnement softcall.
Voici le guide :
https://help.ovhcloud.com/csm/fr-voip-i ... =KB0063044
Bonne journée à vous.
OVH Téléphonie VoIP Découverte alleen nog in combinatie met softcall
-
- Elite Poster
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
Koop zelf een box - of hun website klopt niet je krijgt nog de sip gegevens.
https://www.ovhcloud.com/fr/phone/voip/decouverte/
Onderaan in de FAQ
https://www.ovhcloud.com/fr/phone/voip/decouverte/
Onderaan in de FAQ
Les questions que vous vous posez
Fournissez-vous les équipements téléphoniques pour utiliser les services ?
Sur notre offre Découverte, seule l’utilisation de notre softphone ou de votre propre équipement est autorisée.
Quel est le délai d’activation de ma ligne ?
Votre ligne est activée quelques minutes après la validation de la commande.
Puis-je utiliser mes équipements avec vos services VoIP ?
Sur l’offre Découverte, il est en effet nécessaire d’utiliser vos équipements ou d’utiliser notre softphone.
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 03 aug 2009, 01:36
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik heb daarnet nog een nieuwe "OVH Téléphonie VoIP Découverte"-lijn besteld. Je kan inderdaad hun Softphone gebruiken, maar je krijgt ook nog steeds de nodige SIP-gegevens per mail toegestuurd. Het is met dat abonnement inderdaad niet meer mogelijk om van hun apparatuur, op basis van een waarborg, gebruik te maken.
-
- Pro Member
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dat is dan tegenstrijdig met wat ik als antwoord heb gekregen :
J'ai vérifié l'information suite à un test, une ligne découverte est réservée au softcall, vous n'aurez pas accès au mot de passe SIP.
Il faudra prendre une ligne entreprise à cinq euros par mois avec un équipement, ou sans équipement pour pouvoir gérer manuellement cette ligne.
Bonne journée à vous.
J'ai vérifié l'information suite à un test, une ligne découverte est réservée au softcall, vous n'aurez pas accès au mot de passe SIP.
Il faudra prendre une ligne entreprise à cinq euros par mois avec un équipement, ou sans équipement pour pouvoir gérer manuellement cette ligne.
Bonne journée à vous.
-
- Plus Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 05 sep 2024, 22:11
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 25 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Do you provide telephone equipment to use the services?
On our Discovery offer, only the use of our softphone or your own equipment is authorized.
On our Discovery offer, only the use of our softphone or your own equipment is authorized.
-
- Pro Member
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 59 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je kan in de OVH-portaal instellen dat je gebruik wil maken van hun softphone-functionaliteit en dan wordt je bestaande SIP-login en paswoord ongeldig. Dan kan je enkel de softphone gebruiken. Je kan echter wel terug naar een login en paswoord die je kan gebruiken met om het even welke SIP-oplossing. Maar het is dus één van de twee.