Topcom Router?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Turion
Starter
Starter

Kwil hier eens vragen of iemand misschien weet dat ik met mijn scarlet modem(kheb wel adsl en de modem draait goed) en mijn topcom router, het drait zich hier om een Topcom TSH-105, 2pc's op het internet kan krijgen? en als dat lukt dat iemand me hier dan een kleine guide wilt zetten van hoe dat te doen :-)
MVG
Kill Or Be Killed
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Zonder vijandig te klinken; grammatica is er met een reden. Ik heb je post 5 keer moeten lezen eer ik door had wat je bedoelde. Een verbeterde versie wordt op prijs gesteld.

Je spreek over een router, van wat ik zie door eens vlug te googlen, is de Topcom TSH-105 een switch. Gelieve wat meer informatie te geven.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Turion
Starter
Starter

Lol sorry, was pas wakker dusja.
Mijn vraag was dus of dat ik met die topcom en modem 2 pc's op het internet kon krijgen.
Ik ben een leek op het gebied van die switch en router gevallen dus het verschil er tussen ken ik ook niet :oops: .
Daarmee kwam ik hier dus vragen of het mogelijk is om met die Switch en mijn modem 2 pc's online te krijgen.
Hopelijk is men grammar nu een beetje beter
:P MVG
Kill Or Be Killed
FeesLess
Plus Member
Plus Member

Is er geen gebruiksaanwijzing bij ?
:-D
Turion
Starter
Starter

nope spijtig genoeg niet meer, heb da ding al 2 jaar, doos is al weg en kheb het nooit gebruikt :oops:
Kill Or Be Killed
FeesLess
Plus Member
Plus Member

En googelen ? :-)
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”