Mobiele van Edpnet ligt al heel de dag plat
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 261 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik ben in een vorig leven nog actief geweest op userbase.be Maar ik moet zeggen dat het vrij plattekes is hier.
Los daarvan. Ik stond in Brussel Centraal vandaag. Plots alle verbindingen weg. Geen telefoon, geen internet, nada. We zijn ondertussen al een tijd na middernacht en het is nog steeds van dada. Ik ben klant Edpnet Mobile.
Hier de communicatie naar de klanten:
Edit 14:35*: Our mobile services provider has confirmed that a fiber cut is affecting services. They are communicating with their service delivery teams and are looking for a solution.
Edit 16:28*: Our mobile services provider is still working on a solution. We do not have a clear end time for resolution yet. We will keep updating the post to inform you of the progress.
EDIT 17:00*: The issue is still ongoing. Our provider is coordinating with their network team and physical link provider to have this resolved as quickly as possible.
EDIT 18:02*: The location of the fiber cut has been identified and a team was dispatched to resolve it at 17:10. We’re awaiting further updates.
EDIT 20:15*: The exact location of the fiber cut was determined to be near a highway and the repair is in progress. The team is coordinating with authorities to perform this repair in a safe and correct manner.
EDIT 23:16*: Splicing operations are ongoing.
We apologize for the inconveniences.
Best regards
Echt serieus?
The edpnet team
Er is dus ergens een fiber kabel doorgesneden. Waar zit dat kreng. Daar kan ik nog inkomen. Maar dan? 1000 verontschuldigingen? Bedankt Edpnet. De treinen werkten niet mee vandaag. Ik kon de realtime data niet opvragen waar dat welke trein zat. Locatiebeheersing zat er ook niet in. Ik lig niet wakker van het gemis van sociale onmedia, maar van cruciale data rond openbaar vervoer en dergelijke, daar liggen we wel wakker van.
Het heeft mij alleszins vandaag de ogen geopend.
Los daarvan. Ik stond in Brussel Centraal vandaag. Plots alle verbindingen weg. Geen telefoon, geen internet, nada. We zijn ondertussen al een tijd na middernacht en het is nog steeds van dada. Ik ben klant Edpnet Mobile.
Hier de communicatie naar de klanten:
Edit 14:35*: Our mobile services provider has confirmed that a fiber cut is affecting services. They are communicating with their service delivery teams and are looking for a solution.
Edit 16:28*: Our mobile services provider is still working on a solution. We do not have a clear end time for resolution yet. We will keep updating the post to inform you of the progress.
EDIT 17:00*: The issue is still ongoing. Our provider is coordinating with their network team and physical link provider to have this resolved as quickly as possible.
EDIT 18:02*: The location of the fiber cut has been identified and a team was dispatched to resolve it at 17:10. We’re awaiting further updates.
EDIT 20:15*: The exact location of the fiber cut was determined to be near a highway and the repair is in progress. The team is coordinating with authorities to perform this repair in a safe and correct manner.
EDIT 23:16*: Splicing operations are ongoing.
We apologize for the inconveniences.
Best regards
Echt serieus?
The edpnet team
Er is dus ergens een fiber kabel doorgesneden. Waar zit dat kreng. Daar kan ik nog inkomen. Maar dan? 1000 verontschuldigingen? Bedankt Edpnet. De treinen werkten niet mee vandaag. Ik kon de realtime data niet opvragen waar dat welke trein zat. Locatiebeheersing zat er ook niet in. Ik lig niet wakker van het gemis van sociale onmedia, maar van cruciale data rond openbaar vervoer en dergelijke, daar liggen we wel wakker van.
Het heeft mij alleszins vandaag de ogen geopend.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Mij partner heeft hetzelfde probleem.
SIM kaart in een mijn smartphone: OK
Mijn SIM kaart in haar smartphone: OK
Terugsteken en gedaan
Komt net heel ongelukkig wegens familiale omstandigheden.
SIM kaart in een mijn smartphone: OK
Mijn SIM kaart in haar smartphone: OK
Terugsteken en gedaan

Komt net heel ongelukkig wegens familiale omstandigheden.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 3 keer
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 350 keer
- Bedankt: 234 keer
- Contacteer:
Inderdaad. Ze hopen dat het tegen 8u opgelost is:
Nog nooit van redundantie gehoord (en neen: geen twee kabels vlak naast elkaar zoals indertijd bij Gent)? Vreemd dat ze - als onderdeel van Citymesh - ons niet tijdelijk op het DIGI-netwerk zetten...
Gelukkig heb ik een tweede SIM als backup (JIMmobile) maar dit is voor mij ook echt een eye-opener: één fiber door en heel hun mobiel netwerk ligt plat.EDIT 07:04*: Our supplier has sent another team onsite to verify the fiber connections and finalize repairs. They estimate the time to resolution to be 8:00 AM.
Nog nooit van redundantie gehoord (en neen: geen twee kabels vlak naast elkaar zoals indertijd bij Gent)? Vreemd dat ze - als onderdeel van Citymesh - ons niet tijdelijk op het DIGI-netwerk zetten...
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 43 keer
Er mag nu echt wel een oplossing beginnen komen...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 529 keer
- Bedankt: 691 keer
- Recent bedankt: 5 keer
tja, als er meerdere providers impacted zijn op dezelfde plaats, dus meerdere fibers kapot van verschillende providers (en vermits het "langs de snelweg" is, zit die kans er wel in) dan geld het recht van de sterkste, soms letterlijk fysiek de sterktste, soms die met het meeste centjes, soms die met het grootste bakkes...
En tijdelijk rerouteren is niet altijd een optie, misschien technisch wel mogelijk, maar kosten/moeite en baten worden afgewogen.
J.
En tijdelijk rerouteren is niet altijd een optie, misschien technisch wel mogelijk, maar kosten/moeite en baten worden afgewogen.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 142 keer
Moet wel zeggen chapeau voor die communicatie. Duidelijke info en regelmatige updates, kunnen andere providers nog veel van leren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 224 keer
Sorry maar als je je huiswerk goed maakt dan zorg je dat je weet langs waar je redundante fibers lopen en dat die ook geografisch redundant zijn (dat doen wij zelfs als bedrijf). Herrouteren zou volledig automatisch moeten gaan. Zelfs als het manueel zou moeten gebeuren is zo'n lange outage niet te verantwoorden. Dit is gewoon slecht design of extreem bespaard op redundantie. Geen excuses hier.Joe de Mannen schreef: 6 dagen geleden tja, als er meerdere providers impacted zijn op dezelfde plaats, dus meerdere fibers kapot van verschillende providers (en vermits het "langs de snelweg" is, zit die kans er wel in) dan geld het recht van de sterkste, soms letterlijk fysiek de sterktste, soms die met het meeste centjes, soms die met het grootste bakkes...
J.
Internet: Fastfiber
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 29 keer
toch niet helemaal als ik hun status pagina wil raadplegenFallschirmjaeger schreef: 6 dagen geleden Moet wel zeggen chapeau voor die communicatie. Duidelijke info en regelmatige updates, kunnen andere providers nog veel van leren.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
EDPnet hangt hiervoor volledig af van proximus zoals in hun meest recente bericht van vanochtend 9u30:"De oorzaak van deze storing is een glasvezelbreuk bij onze leverancier en ligt buiten onze directe controle."VOiD schreef: 6 dagen geledenSorry maar als je je huiswerk goed maakt dan zorg je dat je weet langs waar je redundante fibers lopen en dat die ook geografisch redundant zijn (dat doen wij zelfs als bedrijf). Herrouteren zou volledig automatisch moeten gaan. Zelfs als het manueel zou moeten gebeuren is zo'n lange outage niet te verantwoorden. Dit is gewoon slecht design of extreem bespaard op redundantie. Geen excuses hier.Joe de Mannen schreef: 6 dagen geleden tja, als er meerdere providers impacted zijn op dezelfde plaats, dus meerdere fibers kapot van verschillende providers (en vermits het "langs de snelweg" is, zit die kans er wel in) dan geld het recht van de sterkste, soms letterlijk fysiek de sterktste, soms die met het meeste centjes, soms die met het grootste bakkes...
J.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Dat kost ook gewoon meer he, kosten/baten... en klanten die goedkoop willen bediend worden.VOiD schreef: 6 dagen geledenSorry maar als je je huiswerk goed maakt dan zorg je dat je weet langs waar je redundante fibers lopen en dat die ook geografisch redundant zijn (dat doen wij zelfs als bedrijf). Herrouteren zou volledig automatisch moeten gaan. Zelfs als het manueel zou moeten gebeuren is zo'n lange outage niet te verantwoorden. Dit is gewoon slecht design of extreem bespaard op redundantie. Geen excuses hier.Joe de Mannen schreef: 6 dagen geleden tja, als er meerdere providers impacted zijn op dezelfde plaats, dus meerdere fibers kapot van verschillende providers (en vermits het "langs de snelweg" is, zit die kans er wel in) dan geld het recht van de sterkste, soms letterlijk fysiek de sterktste, soms die met het meeste centjes, soms die met het grootste bakkes...
J.
Het is maar wat de opgave van het huiswerk is, denk ik dan...
Juffrouw Andries van het derde studiejaar zei tegen ons: als je gevraagd wordt om 1 muur te schilderen, moet je niet de hele kamer schilderen, want dat is ook fout.. nadat een paar leerlingen alle oefeningen al gemaakt hadden terwijl de opdracht was 'alleen de eerste 3'...
Soms moet je dingen in hun perspectief leren zien, het is niet omdat het bij u op het werk belangrijk is dat de herroutering automatisch gaat en dat de backup link geografisch redundant ligt van de main link dat dat overal zo moet zijn.
Je gaat er van uit dat EDPnet een redundante link 'klaar heeft liggen' maar misschien, heel waarschijnlijk zelfs, is dat niet zo. Als je dan op zo'n moment een alternatief pad moet gaan zoeken bij leveranciers, dan kost het nog meer tijd en geld. alweer kosten/baten.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 224 keer
Ze zullen idd. maar 1 link hebben via Proximus en bespaard hebben op redundantie. Als je het goed doet zorg je dat één glazvezelbreuk nooit impact kan hebben.fmcstaartmees schreef: 6 dagen geleden EDPnet hangt hiervoor volledig af van proximus zoals in hun meest recente bericht van vanochtend 9u30:"De oorzaak van deze storing is een glasvezelbreuk bij onze leverancier en ligt buiten onze directe controle."
Qua timing wel perfect. Eerst een prijsverhoging en nu dit. Eens benieuwd hoeveel klanten dit hun gaat kosten.
Internet: Fastfiber
- Joe de Mannen
- Elite Poster
welkom in de (belgische) telecomwereld waar iedereen bij iedereen klant is....
J.
J.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Nee niet atijd je hebt altijd een kabel nodig van een andere partij, als je geen te grote speler bent. Ik weet nog heel goed zomer 1996 mobistar kwam op de markt en ze waren vergeten te koppelen bij belgacom.freddie schreef: 6 dagen geleden Ik lees hier dat het allemaal afhangt van Proximus, maar edpnet hun mobile services provider is toch Orange?
ze konden onder elkaar bellen maar konden geen enkele oproep ontvangen of sturen naar een andere provider. daarvoor hadden ze belgacom nodig. Bij belgacom hebben ze toen dag en nacht aan gewerkt, maar kan u verzekeren dat heeft mobistar een bom geld gekost !
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 616 keer
- Recent bedankt: 6 keer
en dan moet je zo'n prijzen vragen dat je geen klanten hebt, en dan heb je er ook niks aan natuurlijk....VOiD schreef: 6 dagen geleden Als je het goed doet zorg je dat één glazvezelbreuk nooit impact kan hebben.
want je moet dan al 2 fibers hebben vanaf elke locatie waar je connecteert, die fysiek andere routes volgen, naar elk andere locatie dat je connecteert,
en die locaties moeten dan ook nog eens onderling allemaal dubbel met elkaar geconnecteerd zijn.
.... en dan kan je "weinig" impact hebben, maar nog steeds niet "geen", of je moet ook al elke antenne dubbel gaan connecteren naar dubbele locaties.
redundant is fijn en goed, maar al snel heel erg duur, zeker als je het netwerk 100% wil redundant maken (dat is zelfs bij pxm niet het geval, als je de fiber naar een rop zou beschadigen, zal alles achter die rop er gewoon uitliggen... dan mag de rest redunant zijn, de klant ligt er nog steeds uit)
dat is natuurlijk gesproken over internet... over mobile vind ik het wel iets vreemder dat er geen 2de fiber zou zijn, maar wij kunnen helaas niet zien over welke fiber of hoe het netwerk van edp er achterliggend uitziet
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Tgoh ja alles kan beter... Gaat het bij jouw job wel allemaal perfect dan 
Vervelend maar ja...

Vervelend maar ja...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- monty_burns_007
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
stevig de prijzen verhogen bij Edpnet voor achterhaalde 20/2 internet kunnen ze wel, maar hun netwerk up en running houden is blijkbaar te moeilijk.
Grappig dat dit dan net hun standaard antwoord is dat je krijgt op hun rescente tarief verhogingen: "we willen meer investeren in een performant betrouwbaar netwerk".
De nerd detail issue communicatie "dat het niet werkt in mensentaal" hoeft voor mij niet. Gewoon van/tot in storing is al genoeg. Wettelijk zijn ze trouwens verplicht hiervoor compensaties te geven, dacht 1 euro na 8 uur, enz... benieuwd of ze dit spontaan naar hun klanten gaan doen.
Idd waren er storingen bij Orange ? Niks van gemerkt daar.
Al jaren goeie klant van Edpnet, maar na prijsverhogingen internet (2 abbo's) en mobiele debacle dat bijna 24h duurt (3 abbo's), mss toch tijd om andere oorden op te zoeken.
Grappig dat dit dan net hun standaard antwoord is dat je krijgt op hun rescente tarief verhogingen: "we willen meer investeren in een performant betrouwbaar netwerk".

De nerd detail issue communicatie "dat het niet werkt in mensentaal" hoeft voor mij niet. Gewoon van/tot in storing is al genoeg. Wettelijk zijn ze trouwens verplicht hiervoor compensaties te geven, dacht 1 euro na 8 uur, enz... benieuwd of ze dit spontaan naar hun klanten gaan doen.
Al jaren goeie klant van Edpnet, maar na prijsverhogingen internet (2 abbo's) en mobiele debacle dat bijna 24h duurt (3 abbo's), mss toch tijd om andere oorden op te zoeken.
Laatst gewijzigd door monty_burns_007 5 dagen geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 798 keer
- Bedankt: 348 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Tot op heden in de provincies Antwerpen en Vlaams-Babant niets van storingen ondervonden op het mobiele Orange netwerk. Op het netwerk van Proximus trouwens ook niet.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 7 keer
@Joachim kan je al dan niet bevestigen of het een fibercut was tussen jullie en Orange ?
Zijn die interconnecties normaal niet redundant ?
Bij telefonie interconnecties is dit toch alleszins de standaard.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Als jij bij elk probleem van provider gaat veranderen, dan zal je daar een full-time job aan hebben om quasi dagelijks van provider te veranderen hoor ... of denk jij nu echt dat er ook maar 1 provider bestaat die failsafe is?monty_burns_007 schreef: 5 dagen geleden stevig de prijzen verhogen bij Edpnet voor achterhaalde 20/2 internet kunnen ze wel, maar hun netwerk up en running houden is blijkbaar te moeilijk.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
om nog niet te spreken over een zeer snel naderend tekort aan 'andere providers' 
J.

J.
- Joachim
- ISP Staff
- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 165 keer
- Bedankt: 570 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Hey, mijn excuses voor de late reactie. Het probleem lag bij Transatel, dat MVNO-diensten levert aan Orange. Wij zijn zelf klant bij Orange voor mobiel en hebben dus geen rechtstreekse relatie met Transatel. Blijkbaar had Transatel eenzijdig beslist om ‘tijdelijk’ zonder redundantie te werken, zonder dat wij daarvan op de hoogte waren. We zijn de details nog aan het opvragen. Laten we zeggen dat we daar niet bepaald amused over waren…freddie schreef: 5 dagen geleden @Joachim kan je al dan niet bevestigen of het een fibercut was tussen jullie en Orange ?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
@Joachim Hoeveel partijen zitten er tussen jullie en Orange ? puur uit interesse.
Jullie zijn 'klant' bij Orange, Orange geeft die service uit aan Transatel ? fiber van Proximus ? of zien we dat verkeerd ?
(ps. als het geen info is die hier kan/mag gedeeld worden, even goed)
J.
Jullie zijn 'klant' bij Orange, Orange geeft die service uit aan Transatel ? fiber van Proximus ? of zien we dat verkeerd ?
(ps. als het geen info is die hier kan/mag gedeeld worden, even goed)
J.
- Joachim
- ISP Staff
Tussen ons en Orange zitten geen extra partijen. Welke toeleveranciers Orange precies inschakelt, is ons niet volledig duidelijk (wat ook logisch lijkt). Transatel kennen we omdat we rechtstreeks met hen interageren; zij verzorgen een deel van de Orange-oplossing, terwijl Orange zelf ook een deel beheert. Het probleem bleek uiteindelijk bij Colt Nederland te liggen, de fiberleverancier van Transatel. Mijns inziens lag de oorzaak echter niet bij Colt, maar bij Transatel, dat onvoldoende redundant had ingekocht.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Bedankt voor de uitleg Joachim. Dit stond blijkbaar ook al in een Datanews artikel dat ik nog niet had gelezen: https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... t-en-mega/
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 350 keer
- Bedankt: 234 keer
- Contacteer:
Maar Colt ontkent betrokkenheid, zie datzelfde artikel in Datanews:
In een eerdere versie van dit artikel verwezen we op basis van onze informatie naar Colt als verantwoordelijke voor de gebroken kabel. Maar de operator ontkent dit. ‘Er is gisteren wel een melding binnengekomen over een kabelbreuk waarbij ook Colt werd gecontacteerd maar na verder onderzoek bleek het echter te gaan om een breuk bij een andere operator’, aldus Colt. Het artikel werd daarom aangepast.
Computer(k)nul
- Joachim
- ISP Staff
Colt België ontkent het inderdaad, maar het was Colt Nederland, wij vonden het de moeite niet om deze rechtzetting te laten rechtzettenSinna schreef: 3 dagen geleden Maar Colt ontkent betrokkenheid, zie datzelfde artikel in Datanews:In een eerdere versie van dit artikel verwezen we op basis van onze informatie naar Colt als verantwoordelijke voor de gebroken kabel. Maar de operator ontkent dit. ‘Er is gisteren wel een melding binnengekomen over een kabelbreuk waarbij ook Colt werd gecontacteerd maar na verder onderzoek bleek het echter te gaan om een breuk bij een andere operator’, aldus Colt. Het artikel werd daarom aangepast.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 674 keer
- Bedankt: 402 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Transatel = MVNE van den Aldi. Was in het begin dat Edpnet overstap deed naar Orange ook. Bieden wss. nog altijd geen VoWIFI/VoLTE via Edpnet.
Hey! kan ik 'pannes' op 1 hand tellen, en altijd héél kort. Bieden al altijd VoLTE en VoWIFI aan. Dus toch verschil in wat ze aanbieden aan Hey!, dan aan Edpnet.
https://corporate.orange.be/en/about-or ... rtnerships
Vast internet nooit geen klagen van gehad.
Los daarvan is hun mobiel aanbod totaal niet commercieel meer. Ze hebben voor Orange ook lichtjaren overpriced geweest. Efkes na overstap, ça va....maar volgen nooit de marktprijzen. Ooit een vijandig antwoord gekregen van Astrid D'Olieslager (15 jaar terug), dat niet iedereen zo prijsbewust is....
maar ze zijn gewoon 7-8 keer duurder dan Hey! M bij mij. Soit volgende week komt Hey kabel binnen, en dan ben ik ervanaf. Spijtig dat hun DNA zo gewijzigd is.
Hey! kan ik 'pannes' op 1 hand tellen, en altijd héél kort. Bieden al altijd VoLTE en VoWIFI aan. Dus toch verschil in wat ze aanbieden aan Hey!, dan aan Edpnet.
https://corporate.orange.be/en/about-or ... rtnerships
Vast internet nooit geen klagen van gehad.
Los daarvan is hun mobiel aanbod totaal niet commercieel meer. Ze hebben voor Orange ook lichtjaren overpriced geweest. Efkes na overstap, ça va....maar volgen nooit de marktprijzen. Ooit een vijandig antwoord gekregen van Astrid D'Olieslager (15 jaar terug), dat niet iedereen zo prijsbewust is....
maar ze zijn gewoon 7-8 keer duurder dan Hey! M bij mij. Soit volgende week komt Hey kabel binnen, en dan ben ik ervanaf. Spijtig dat hun DNA zo gewijzigd is.