Tips voor reeksen
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 605 keer
- Bedankt: 733 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Nu nog hopen dat de juiste camion zijn lading verliest.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 790 keer
- Bedankt: 348 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Blijkbaar staan de 2 seizoenen nog op NPO.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 605 keer
- Bedankt: 733 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Eugh, mijn Zweeds is niet zo sterk maar ik heb geluk... want het is in het Noors. Gelukkig was het een Engelse camion 
Eerste aflevering gezien, redelijk gortig maar de afleveringen zijn kort en dus is het verteerbaar.

Eerste aflevering gezien, redelijk gortig maar de afleveringen zijn kort en dus is het verteerbaar.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
S2 vanaf vandaag op VRT Max.
Sol Invictus!
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 175 keer
- Bedankt: 200 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Thanks ! Heb ze nu voor niks binnengehaald

EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
Rpi 2B Pi-Hole // Rpi 3B+ met Mqtt-Node-Red-InfluxDb-Grafana // Rpi 5B Kodi-21
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
Rpi 2B Pi-Hole // Rpi 3B+ met Mqtt-Node-Red-InfluxDb-Grafana // Rpi 5B Kodi-21
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 745 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Gisteren een poging gedaan om S1 A1 te zien, maar kon me echt niet boeien...
Is dit het? Of moet ik even op mijn tanden bijten en verandert het nog?
-
- Elite Poster
Geen idee, heb de eerste reeks gezien lang voor ze op de VRT werd getoond (HBO Max dacht ik).
En dat is al te lang geleden om nog te weten of er een verschil is tussen A1 en de rest.
Maar ik heb S1 toch met plezier uitgekeken (maar blijkbaar ook weer niet zo wild en ongeduldig om het elders proberen te zien/downloaden).
Reeks 2 hou ik in de reserve om te bingwatchen wanneer de vriendin op skiverlof vertrekt (dat boeit mij dan weer niet).
Reeks 1 gaat trouwens uitsluitend over de Africa campagn (waar de SAS is ontstaan) en reeks 2 over de Italy campagn.
Totaal andere achtergrond dus.
De reeks is gebaseerd op echt bestaande karakters (en die waren even zot als hun filmversies).
En over smaken en voorkeuren kan je een ander toch al geen raad geven.
Wat de een goed vindt dat vindt een ander bullshit en alles er tussen in.
En dat is al te lang geleden om nog te weten of er een verschil is tussen A1 en de rest.
Maar ik heb S1 toch met plezier uitgekeken (maar blijkbaar ook weer niet zo wild en ongeduldig om het elders proberen te zien/downloaden).
Reeks 2 hou ik in de reserve om te bingwatchen wanneer de vriendin op skiverlof vertrekt (dat boeit mij dan weer niet).
Reeks 1 gaat trouwens uitsluitend over de Africa campagn (waar de SAS is ontstaan) en reeks 2 over de Italy campagn.
Totaal andere achtergrond dus.
De reeks is gebaseerd op echt bestaande karakters (en die waren even zot als hun filmversies).
En over smaken en voorkeuren kan je een ander toch al geen raad geven.
Wat de een goed vindt dat vindt een ander bullshit en alles er tussen in.
Sol Invictus!
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 116 keer
Heb die serie ook gezien en vond die niet slecht.bollegijs schreef: 2 dagen geleden Ik ben begonnen aan Firefly die op Disney+ is gezet. Oudere sci-fi serie met goeie rating die wat cult is geworden en niet gemakkelijk te vinden tot nu.
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 2 keer
The Sarah Connor Chronicles
Deze serie nog eens bekeken na ongeveer 20 jaar, ik wist niet dat die zo een hoge ratings had.
Wat een actuele verhaallijn na al die jaren.
- Schaakcomputer die door risc processors een ongelooflijke - andere- rekenkracht krijgt (the turk 2) en de basis wordt van skynet.
- Black box of AI is echt een begrip dat nu echt een ding is: artificial intelligence systems internal workings and decision-making processes are not transparent, it has a hunger for learning but not always learning the right lessons.
- The uncanny valley: wordt handig gebruikt om de zwakheden van sommige terminators te beschrijven, de ééne zijn doel om is te blenden tussen de mensen, maar vereist zoveel "capaciteit" dat die slechter is in andere zaken.
- De eerste echte hunter/killers waren drones, maar 'the resistance' zat vooral ondergronds dat skynet zelf doorhad dat nog meer drones bouwen geen zin had...
Deze serie nog eens bekeken na ongeveer 20 jaar, ik wist niet dat die zo een hoge ratings had.
Wat een actuele verhaallijn na al die jaren.
- Schaakcomputer die door risc processors een ongelooflijke - andere- rekenkracht krijgt (the turk 2) en de basis wordt van skynet.
- Black box of AI is echt een begrip dat nu echt een ding is: artificial intelligence systems internal workings and decision-making processes are not transparent, it has a hunger for learning but not always learning the right lessons.
- The uncanny valley: wordt handig gebruikt om de zwakheden van sommige terminators te beschrijven, de ééne zijn doel om is te blenden tussen de mensen, maar vereist zoveel "capaciteit" dat die slechter is in andere zaken.
- De eerste echte hunter/killers waren drones, maar 'the resistance' zat vooral ondergronds dat skynet zelf doorhad dat nog meer drones bouwen geen zin had...
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 116 keer
The Sarah Connor Chronicles, daar was ik ook fan van.
De eerste aflevering was echt een topper, heel spannend en ik herinner me ook een aflevering met John Conner op een vrachtwagen en dat die in een bunker terecht komt waar een terminator op wacht staat.
De vrouwelijke terminator is Summer Glau die ook in Firefly meespeelt.
Heb die ook nog op m'n NAS staan, die afleveringen.
De eerste aflevering was echt een topper, heel spannend en ik herinner me ook een aflevering met John Conner op een vrachtwagen en dat die in een bunker terecht komt waar een terminator op wacht staat.
De vrouwelijke terminator is Summer Glau die ook in Firefly meespeelt.
Heb die ook nog op m'n NAS staan, die afleveringen.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1094 keer
- Bedankt: 696 keer
- Recent bedankt: 1 keer
The House Of Guinness - van dezelfde maker als Peaky Blinders.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)