Nordvpn storingen

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb nordvpn app op iphone staan en laat automatisch verbinden met snelste netwerk dus betekent dit dat er voor Belgie gekozen wordt. De eerste dagen had ik geen hinder iknkon overal aan maar meer en meer laden websites niet. Dit zowel thuis via de wifi als buitenshuis ik gebruik de vivaldi browser. Facebook bijvoorbeeld laad en ik kan door de tijdlijn scrollen maar wil ik de commentaren lezen blijft dit leeg en zet ik de vpn even op pauzeer en keer terug naar de facebook pagina en refresh dat verchijnen wel de commentaren. En zo zijn er meer en meer websites waarbij ik meer en meer verplicht ben de vpn op pauzeer te zetten. Als test zette ik vpn eens op land portugal en probeerde google te openen maar er kwam een waarschuwing iets van verdachte netwerkactiviteit. Aan de standaardinstellingen van nordvpn is niets gewijzigd
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 29 keer

oei precies de enige met problemen. Op reddit lees ik ook veel problemen
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
Bedankt: 114 keer

Ik had eerder deze week ook problemen met instabiele verbinding, overgeschakeld naar een Franse server en dat ging beter.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”