Poging om abonnement sim-kaartje te verkrijgen

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
Stefaand
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Ik probeer daarnet in te loggen op digi belgium om een sim-kaartje te krijgen, echter ik krijg geen bevestigingsmailtje en ik kan ook niet inloggen op digi belgium portal om een busnummer te veranderen, want die kon ik ook niet inbrengen in het systeem (computer says no) en ik alleen een huisnummer kan inbrengen, maar geen busnummer met een letter achteraan.

Een poging om via een pw verandering alsnog een bevestigingsmail te krijgen is ook mislukt. Werken de servers wel goed bij digi Belgium ?
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 313 keer
Bedankt: 659 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Misschien kan @DIGI Belgium je uit de nood helpen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Stefaand
Starter
Starter
Provider

Ik heb net gebeld en ze hebben het busnummer handmatig moeten veranderen. Jammer dat hun fiber opnieuw moet worden aangelegd in Aalter, dus helaas vast aan fiberklaar. Wel kafkaiaans als je hun fiber wilt: alles opnieuw open en weer aanleggen. Volgende week komt Fiberklaar langs om de nodige boor- en trekwerk te doen. Wil ik naar Digi Belgium dan moet de grond weer helemaal weer open voor hun kabel.
nerph
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 32 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Een beetje off-topic maar als antwoord op jou laatste post Stefaand:

Was het niet dat DIGI kabels niet in de grond ging steken maar aan de gevels?

Zoiezo gaat het nog een tijdje duren voor dat DIGI buiten de groot steden zal aanleggen denk ik.

In verband met je Fiberklaar aansluiting, als Fiberklaar nog niet geweest is gaan ze bij jou dan de NT installeren. Dan ga je nog moeten wachten tot jou lijn actief is, en dan gaat iemand van Proximus de ONT komen installeren. Bij mij duurde dat in totaal ongeveer een maand.
Stefaand
Starter
Starter
Provider

Geen flauw idee bij DIGI, volgende week komen ze van Fiber Klaar in ons appartementsgebouw om de nodige kabels naar boven te trekken en af te takken naar elk afzonderlijke appartementsunit. We hebben geen Proximus: ik neem aan dat zij dat gaan doen voor EDPNET ?
nerph
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 32 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ja edpnet of fastfiber of wie dan ook moeten beroep doen op Proximus techniekers voor die dingen, aangezien de infrastructuur van hen is
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”