Peterschapsactie Scarlet, kandidaat-peter gezocht

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik ben van plan over te stappen naar VDSL wegens te veel problemen met het brakke coaxnetwerk hier. Hoewel ik hey! aan 29€ heb brengt het weinig op als het niet deftig werkt.
Dus ik ben van plan naar Scarlet Loco over te stappen, dat lijkt me het voordeligste onbeperkte aanbod op VDSL (fiber komt hier tussen de koeien allicht nooit)
Ze hebben bij Scarlet blijkbaar een peterschapsactie lopen, maar aangezien ik niemand ken die daar aangesloten is kan ik een Userbaser gelukkig maken.
Zie details op https://www.scarlet.be/nl/voordelen/vrienden-uitnodigen

Ik zal op 1 oktober een gelukkige uitkiezen, dus stel je hieronder kandidaat als je graag 20€ korting verdient. :beerchug:
Zelf verdien ik er als nieuwe klant helaas niks aan maar een beetje geld aftroggelen van de groten is toch altijd leuk :lol:
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 611 keer
Recent bedankt: 6 keer
Te Koop forum

ik zou je met plezier een code geven (of hoe het ook moet), maar ik krijg (noch in edge, noch in FF) die "ik nodig mijn vrienden uit" open, iets van
"ERROR ReferenceError: pxdatalayer is not defined"
(ben effectief ingelogd op myscarlet, als dat niet hetgeval is krijg je een error van niet ingelogd te zijn; ben ik wel ingelogd krijg ik deze)
guido4096
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 32 keer

Mij lukt het wel. Om aan te melden, vragen ze je naam, voornaam en e-mail waarmee je je zal aanmelden; als je dat in pm stuurt? Alvast bedankt om hier aan te denken, guido
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”