Mijn kinderen kijken soms graag naar Disney+ en ik kan The Simpsons wel appreciëren, maar vind Disney+ hiervoor te duur.
Maar met de regelmaat van de klok geven ze goedkope maanden weg, nu is 't weer zover.
Je kan 3 maanden nemen voor €2,99/maand. Gewoon in de agenda over 2,5 maand zetten om op te zeggen.
Disney+ 3 maand voor €2,99/maand
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 614 keer
- Recent bedankt: 9 keer
hmm, misschien wel interessant omdat alien earth ook enkel op disney+ is en naar het schijnt wel de moeite dacht ik...
maar idd, voor de normale prijs van disney+ mogen ze het houden, maar een maandje of 3 voor 10 dat is wel acceptabel (dat is ook waarom ik prime heb dat ik niet vaak kijk)
maar idd, voor de normale prijs van disney+ mogen ze het houden, maar een maandje of 3 voor 10 dat is wel acceptabel (dat is ook waarom ik prime heb dat ik niet vaak kijk)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik heb het ook opgezegd. Ooit gestart aan de lancering voor 59€ voor een jaar. Ondertussen is dit al meer dan verdubbeld op enkele jaren.
Zullen inderdaad af en toe eens een promo meenemen om wat dingen te kijken die we missen, maar jaarrond hoeft niet meer.
Met Netflix hetzelfde. Wat is daar nu nog opgekomen laatste tijd....
Zullen inderdaad af en toe eens een promo meenemen om wat dingen te kijken die we missen, maar jaarrond hoeft niet meer.
Met Netflix hetzelfde. Wat is daar nu nog opgekomen laatste tijd....