We zouden voor een startup een webtooltje willen ontwikkelen om een simulatie van een business case uit te voeren.
Dit tooltje bevat een 15-tal inputvelden, en resulteert in een 25-tal berekende waarden/outputs. 15 van die berekeningen zijn simpele bewerkingen op basis van pakweg 3 invulvelden, de resterende 10 moeten uit tabellen gehaald worden én tegelijk aan een aantal voorwaarden voldoen. Soms zal er dus géén oplossing zijn.
Non-functional requirements:
voor authenticatie zouden we een systeem met email invite willen gebruiken: wij maken een invite aan die een token genereert, en met die token kan de gebruiker inloggen gedurende een bepaalde periode (bv een week). Tijdens die week kunnen zoveel simulaties als gewenst worden uitgevoerd. De resultaten worden gemailed naar degene naar wie die invite heeft gekregen en ook naar de onszelf.
Gebruik zal zeer beperkt blijven, als er een paar simulaties per week uitgevoerd worden zal het al veel zijn...
Hosting onder eigen domein (maar dat regelen we wel zelf)
Iemand enig idee wie daarmee kan helpen?
Ontwikkelen webtooltje
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 611 keer
- Recent bedankt: 6 keer
not kidding: chatgpt + iemand met een klein beetje basiskennis python/django, of php/laravel.
lijkt me als je het goed uitschrijft prima te doen voor chatgpt (althans, het grootste deel, vandaar dat je iemand nodig hebt met basiskennis van python/php om de aangeleverde code na te kijken & te testen)
lijkt me als je het goed uitschrijft prima te doen voor chatgpt (althans, het grootste deel, vandaar dat je iemand nodig hebt met basiskennis van python/php om de aangeleverde code na te kijken & te testen)
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 233 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Afhankelijk van looptijd en grootte van het project misschien iets voor een afstudeerwerk voor een Bachelor Toegepaste Informatica?
Computer(k)nul
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Ik zou zelfs een stap verder durven gaan en doorverwijzen naar Vercel en hun v0 bot. Ik heb deze nu al een paar keer gebruikt en deze kan, mits bijsturing, best wel goeie apps maken. Het voordeel zit hem hier dat je meteen de integratie hebt van de v0 bot naar het Vercel hosting platform dat een zeer genereuze free-tier heeft, en integraties met de meest populairse db-platformen zoals neondb en supabase, en cleric of auth0 voor authenticatie.Splitter schreef: 6 dagen geleden not kidding: chatgpt + iemand met een klein beetje basiskennis python/django, of php/laravel.
Het is dan wel allemaal Javascript/Typescript met React (Nextjs). Een beetje kennis van deze kan serieus helpen met het manueel oplossen van de bugs die zulke ai bots zelf introduceren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bedoel je telkens gegevens uit dezelfde tabel uitlezen(csv?), of telkens een tabel uploaden met andere structuur. Anders zou je al een heel eind moeten komen met (MIT) Scratch, en dan kan je weer verder.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 148 keer
Ik heb het eens aan Claude gevraagd, en die zei: doe het gewoon in php.
Het is inderdaad een vaste csv waar de juiste waarde uit gekozen moet worden, en dat bepaalt dan de rij waar je een ander getal uit moet halen. Is scratch niet vooral voor de UI?
Het is inderdaad een vaste csv waar de juiste waarde uit gekozen moet worden, en dat bepaalt dan de rij waar je een ander getal uit moet halen. Is scratch niet vooral voor de UI?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
Streamlit ?