blckshdw69 schreef: 3 dagen geleden
"Level 2" technieker is langs geweest.
Alle signalen waren goed, geen problemen te zien.....
Net zoals de vorige technieker dus, echter bleef de helpdesk volhouden dat de oorzaak "slechte signalen" waren en er dus opnieuw een technieker ter plaatse diende te komen.
Kijken die mensen in aparte systemen? Geen idee hoe die tegenstrijdige informatie mogelijk is.
Ik heb nochtans met iemand "van de achterliggende dienst" gesproken, die zouden "veel meer informatie kunnen opvragen dan wij (first line)".
Ik heb hem gevraagd de modem incl adapter te vervangen "om toch iets te proberen".
De Siligence modem kan hij naar eigen zeggen niet meer plaatsen.
Ik ben benieuwd.....
Het probleem is dus nog steeds niet opgelost.
Intussen is zo goed als alles vervangen: versterker, connectoren en modem.
Support en achterliggende dienst zeggen "slechte signalen", 2 techniekers ter plaatse zeggen dat de signalen goed zijn.
Toch blijft de modem meermaals per dag herstarten met "Reden laatste herstart: erouter-mode-change-triggered-reboot"
Vandaag terug gebeld, nieuw dossier aangemaakt en ze ging dit deze keer "escalleren".