De haan en kippen van de buur die weten hoe ze moeten ontsnappen.
Ik vind het leuk dat ze in mijn tuin rondlopen. Weer wat leven.
Ik heb jaren een 'verwaaide' haan in mijn tuin gehad. Geen idee van waar die kwam maar hij verkoos mijn tuin. Jammer dat hij even plots weer verdween, maar nu dus weer nieuw leven.
Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 769 keer
- Bedankt: 253 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Grote haakse slijper die bleef steken en daardoor uit mijn handen schoot, staand in een putje van 50x50 cm. Gelukkig enkel het snoer doorgeslepen en geen verwonding opgelopen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 79 keer
Kan meevallen. Heb een 15-tal jaar geleden met een ijzerschijfje (kleintje, niet de grote) in mijn vinger gezeten bij het doorslijpen van draadstang. Zelfs niet meteen iets van gemerkt (was door de handschoen uit). Wonde (3-tal mm diep) was meteen dichtgeschroeid en bloedde amper. Mooi groefje dat toch is dichtgegroeid. Litteken for life ...tom35 schreef: 3 weken geleden Wow dat is geluk gehad want dat zijn gevaarlijke dingen om mee te werken en een wonde van een slijps cijfers geneest lastig vanwege vervuiling..

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 15 keer
- Recent bedankt: 4 keer
D850 en de 70-200 nog eens bovengehaald. Wel wat gepruts om de RAW file over wifi op de Pixel Pro te krijgen en ook nog te kunnen graden, maar die gloed ... yup dit maakt mijn dag.
Laatst gewijzigd door FredericV 1 week geleden, in totaal 1 gewijzigd.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 602 keer
- Bedankt: 730 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Leuk beeld maar ben je bewust dat er heel wat andere beelden te zien zijn?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 332 keer
- Bedankt: 743 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Kak: congé is gedaan, MAAAAR!!!
De gewone avond programmatie op Willy is weer ingegaan.
Miljaar, dat is elke avond weer compleet geschift goede radio!
(belachelijk dat we van de VTM afhankelijk geworden zijn voor echt goede muziekprogramma's met een serieuze hoek af, maar hé, het resultaat is er dus ik klaag niet)
De gewone avond programmatie op Willy is weer ingegaan.
Miljaar, dat is elke avond weer compleet geschift goede radio!
(belachelijk dat we van de VTM afhankelijk geworden zijn voor echt goede muziekprogramma's met een serieuze hoek af, maar hé, het resultaat is er dus ik klaag niet)
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 769 keer
- Bedankt: 253 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Gisterenavond BIOS update gedaan van het moederbord en gelukkig had ik de fan profielen tevoren opgeslagen anders mocht ik die opnieuw beginnen afregelen.
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Is ook een beetje mijn ergernis van de dag... nu zit ik sinds 2 september met gunter- ding dong song in mijn hoofd: Muziek als een sierlijke zwaan, die thee drinkt bij zonsondergang 
SELECT * FROM users WHERE clue >0;