Renson Endura Delta ventilatiesysteem

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
wikke
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft iemand hier ervaring mee?
Zijn al de moederborden universeel uitwisselbaar tussen de verschillende modellen?

Na een nieuw systeem geplaatst te hebben ging dit kapot, al na minder dan een jaar.

De ventilatie laten repareren via Renson was al een lijdensweg en bij de reparatie had de technieker niet het juiste moederbord bij... Maar ik was al 'blij' dat ik geholpen werd in garantie, na een maand lang met alle vensters open te slapen.

'no problem, pas het even software matig aan' en de technieker voegt er in de app een identificatie bij.
En zo 'upgrade' je het moederbord dan?
'ja ja, da's alles..'

Maar sindsdien heb ik het gevoel dat dit apparaat niet op dezelfde manier werkt. Het was een duur toestel met alles erop en eraan...

Van basistoestel tot de betere versies? Het is niet evident om voor-en-na te vergelijken , was immers maar een jaar in bedrijf, maar ik zie bijvoorbeeld een andere sturing bij 'vervuilde' lucht. De sensor registreert bijvoorbeeld 1500 ppm air Quality en het ding blijft stationair draaien, terwijl het normaal allang hoger in toeren had moeten gaan.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”