tadaam
-
- Starter
alvorens met tadaam contact te nemen, zou ik graag willen weten welke ervaringen sommigen hebben. Werkt dat zeer goed of zijn er problemen waar men moet mee rekening houden
-
- Starter
Bedankt heb ze gelezen alsook andere zaken op google.
Tadaam zo beperkt zijn ( geen netflix, aantal posten enz)
Er zou een mogelijkheid zijn lees ik , om tv te zien met een mobiel abonnement met een mifi router.
Hoe werkt dat eigenlijk,
Tadaam zo beperkt zijn ( geen netflix, aantal posten enz)
Er zou een mogelijkheid zijn lees ik , om tv te zien met een mobiel abonnement met een mifi router.
Hoe werkt dat eigenlijk,
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 2 keer
@jan solders Ook dit is al uitgebreid besproken in vele topics.
viewtopic.php?f=1&t=67439
viewtopic.php?t=67405
viewtopic.php?t=67405
viewtopic.php?t=67382
viewtopic.php?t=67217
viewtopic.php?t=66847
Zoek eens op 'router', 'mifi', 'tethering', 'tadaam mobile', 'mobile vikings unlimited', '5G router', ...
Het lijkt me best dat je eerst zelf je onderzoek uitvoert en dat je daarna gerichte vragen stelt.
Het principe is overal hetzelfde. Je haalt internet uit een sim-kaart, zet het om in wifi via een apparaat en je kijkt TV met een app.
viewtopic.php?f=1&t=67439
viewtopic.php?t=67405
viewtopic.php?t=67405
viewtopic.php?t=67382
viewtopic.php?t=67217
viewtopic.php?t=66847
Zoek eens op 'router', 'mifi', 'tethering', 'tadaam mobile', 'mobile vikings unlimited', '5G router', ...
Het lijkt me best dat je eerst zelf je onderzoek uitvoert en dat je daarna gerichte vragen stelt.
Het principe is overal hetzelfde. Je haalt internet uit een sim-kaart, zet het om in wifi via een apparaat en je kijkt TV met een app.