Ik niet alleen, al mijn collega’s die gebruikmaken van het Mobistar-netwerk ervaren hetzelfde.
Sinds enkele weken moeten we buiten gaan staan voor ontvangst, terwijl we vroeger gewoon in de fabriek bereik hadden.
Ik heb mijn provider (Yoin) al gecontacteerd, maar volgens hen is alles in orde.
Is er een manier om dit te melden aan Proximus?
slechte ontvangst op het werk
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 977
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 121 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Mss zijn er werken in de buurt.
Orange werken kaart: https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... werkwerken
Proximus werken kaart: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_mobi ... ellen.html
Orange werken kaart: https://www.orange.be/nl/opties-en-dien ... werkwerken
Proximus werken kaart: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_mobi ... ellen.html
-
- Elite Poster
- Berichten: 1410
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
Niets veranderd in de fabriek (isolatie, verplaatsing van constructies, ...)?
Is er een DAS aanwezig, die mogelijks niet meer werkt?
Is er een DAS aanwezig, die mogelijks niet meer werkt?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 7030
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 686 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Euh, wat moet Proximus doen als jullie last hebben op het mobistar netwerk ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...