Mobile Vikings lanceert 2 nieuwe unlimited abonnementen met verschillende snelheden,
eentje voor 25€ met snelheid van 50 Mbps,
en eentje van 30€ met snelheid tot 500 Mbps (beiden met fair use tot 300GB en daarna verder aan 5 Mbps)
https://www.hln.be/multimedia/mobile-vi ... ~afb8fc36/
https://mobilevikings.be/nl/offer/subscriptions/
Nieuwe mobiele abonnementen met aanpasbare snelheid bij Mobile Vikings
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 57 keer
Ook hier zijn er een aantal "onzinnige" beperkingen van toepassing:x0f schreef: 2 weken geleden Tadaam mobile wordt in één klap irrelevant met al die (onzinnige) beperkingen...
- Je gebruikt de volledige 300 GB aan volle snelheid (tot 500 Mbps), daarna surf je verder aan een verlaagde snelheid (5 Mbps).
- Van je maandelijkse databundel van 300 GB, kun je tot 50 GB buiten België (binnen de EU) verbruiken zonder extra kosten.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 2 keer
@MrBlueSky Ga eens kijken naar Tadaam mobile om te weten wat ik bedoel (niet naar buitenland kunnen bellen, enkel via e-sim, geen betaaldiensten, ...)
Toegevoegd na 13 minuten 6 seconden:
Ik lees nu ook bij de voorwaarden dat je het abo versneld kan vernieuwen wanneer je 300GB is opgebruikt zodat je direct terug volle snelheid hebt. Deze formule wordt daardoor extra interessant om als vaste lijn te gebruiken voor de kleine verbruikers. Als je eens een maand meer nodig hebt, kan dat dus tegen beperkte meerkost ook op volle snelheid. Dit is dus ook een concurrent voor Base 39 (met de zeer goedkope prijs per verbruik).
Ik vind dit een mooie evolutie. Benieuwd naar het antwoord van Orange/Hey.
Toegevoegd na 13 minuten 6 seconden:
Ik lees nu ook bij de voorwaarden dat je het abo versneld kan vernieuwen wanneer je 300GB is opgebruikt zodat je direct terug volle snelheid hebt. Deze formule wordt daardoor extra interessant om als vaste lijn te gebruiken voor de kleine verbruikers. Als je eens een maand meer nodig hebt, kan dat dus tegen beperkte meerkost ook op volle snelheid. Dit is dus ook een concurrent voor Base 39 (met de zeer goedkope prijs per verbruik).
Ik vind dit een mooie evolutie. Benieuwd naar het antwoord van Orange/Hey.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 643 keer
- Bedankt: 395 keer
Ja, maar hou rekening dat DSL veel betrouwbaarder is dan die mobiele lijnen. Als je naast een voetbalstadium woont, als er een match is (nee, geen derde provinciale), moet je geen tv meer kijken met PXM. Odido had onlangs ook een panne.
Bij Odido heb je UNLIMITED internet voor 2.5 € meer + 50 GB EU.
https://www.odido.nl/mobiel-abonnement/ ... 2,27606114
Bij Odido heb je UNLIMITED internet voor 2.5 € meer + 50 GB EU.
https://www.odido.nl/mobiel-abonnement/ ... 2,27606114
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 128 keer
- Bedankt: 108 keer
Wat voor zin heeft het om hier buitenlandse anonnementen bij te betrekken? Je kunt ze hier toch niet nemen.
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
-
- Plus Member
Wel, ik had het over een 'mooie evolutie' en @satsurfer geeft aan hoe het in NL is geëvolueerd. Hopelijk evolueren we in dezelfde richting...Flippi schreef: 2 weken geleden Wat voor zin heeft het om hier buitenlandse anonnementen bij te betrekken?
No offence maar Ik vind zijn post veel constructiever dan de jouwe

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 218 keer
- Bedankt: 107 keer
Zie je nog altijd je dataverbruik? Kwestie om te weten of je over je FUP van 300gb gaat.
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik ben serieus aan het twijfelen de overstap te maken van Orange .
Ik heb de duurste abo van 39 euro , heb wel 300 Gb voor zowel binne de EU als belgie , enkel verlaagd snelheid is wel 512K ...
Heb ook 500 Mb voor best destinations vb america , zwitserland , etc ...
Terwijl Mobile vikings maar 35Gb aanbied in de EU en daarna betale ....
Ik hoop of dat Orange zal volgen of misschien ik overstap ... De Unlimited basic is voor mij al dik voldoende .
De evolutie en concurrentie is eindelijk begonnnen in het belgen land !
Alleen heel raar Dat een B merk die stap et terwijl het voor 90 procent of alles in hande is van een hoofdmerk
Ik heb de duurste abo van 39 euro , heb wel 300 Gb voor zowel binne de EU als belgie , enkel verlaagd snelheid is wel 512K ...
Heb ook 500 Mb voor best destinations vb america , zwitserland , etc ...
Terwijl Mobile vikings maar 35Gb aanbied in de EU en daarna betale ....
Ik hoop of dat Orange zal volgen of misschien ik overstap ... De Unlimited basic is voor mij al dik voldoende .
De evolutie en concurrentie is eindelijk begonnnen in het belgen land !

Alleen heel raar Dat een B merk die stap et terwijl het voor 90 procent of alles in hande is van een hoofdmerk

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1008 keer
- Bedankt: 3761 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Waarom niet?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 390 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Inderdaad daar kijken ze al lang niet meer naar. Integendeel als een klant een pack heeft en ze vragen een sim voor mifi router geven ze een extra sim bvb 20gb 10 euro of 300gb 28 euro en al daar tussen. Terwijl een mobiel internetoptie 5gb 25 euro kost of 8gb 36,18 euro.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 80 keer
@ nightwish : ik heb dit als vaste internetverbinding hier.
Antwoord van Mobile Vikings:
Hey M! Supergoed nieuws om te horen dat dit werkt voor je! Nu kan je volop genieten van je mobiele diensten
Let wel dat we geen ondersteuning kunnen geven als je dit gebruikt voor externe apparaten, maar naar mijn ervaring geeft dit meestal geen problemen. Als je anderen aanspoort om zich aan te sluiten bij ons, vergeet dan zeker niet jouw persoonlijke code/link door te geven zodat jijzelf nog is 15 Vikingpunten kan verdienen
da's altijd mooi meegenomen. Prettig weekend alvast!
Vikings regards,
Bo
Antwoord van Mobile Vikings:
Hey M! Supergoed nieuws om te horen dat dit werkt voor je! Nu kan je volop genieten van je mobiele diensten
Vikings regards,
Bo
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
Mij heeft dit toch ook doen switchen van Telenet Mobile Unlimited naar Mobile Vikings Unlimited Fast
Super goed dat dit ook na die 300GB , je dan 5Mbps hebt en niet die trage 512kb/sec
Mobile Vikings is goed bezig !
Super goed dat dit ook na die 300GB , je dan 5Mbps hebt en niet die trage 512kb/sec
Mobile Vikings is goed bezig !
-
- Premium Member
ik ben benieuwd als orange gaat volgen ...
wat mij tegenhoud is dat ik ook 500Mb voor de best destinations en in europa na 300 Gb ook 512 K maar das echt tering traag .....
wat mij tegenhoud is dat ik ook 500Mb voor de best destinations en in europa na 300 Gb ook 512 K maar das echt tering traag .....

-
- Plus Member
Een upgrade van hey! mobile XL kan je wel verwachten denk ik. Orange zelf zie ik hierop niet reageren
Toegevoegd na 19 minuten 56 seconden:
Ik heb het 10 eur abo van mobile vikings aangevraagd. Dat is niet de beste koop maar indien nodig kan ik switchen naar het unlimited abo en heb ik dus meteen de backup voor mijn MV vdsl waar ik hier al lang over aan't zagen ben

Toegevoegd na 19 minuten 56 seconden:
Ik heb het 10 eur abo van mobile vikings aangevraagd. Dat is niet de beste koop maar indien nodig kan ik switchen naar het unlimited abo en heb ik dus meteen de backup voor mijn MV vdsl waar ik hier al lang over aan't zagen ben

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 390 keer
orange zelf zal niks doen, daar je vrij bent hoe je de 300gb gebruikt. Daar zit je niet met de geklooijel van limiet eu. Alleen al om die reden zijn de softs DELETE !
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Premium Member
@Sphexthor
bij MV na die 35 Gb in EU mag je bij betalen !!!!
Bij Orange en Proximus is dit wel gratis vertraagd surfen wel in 512K snelheid ...
drmee dat ik nog tussen 2 vuren zit ... Nu langs ander kant 512K in de Eu gratis te surfen heb je ook niks aan want pagina's laden onozel traag , Pokemon go start moeilijk op en laad zelfs de kaart in het spel NIET
Dus zelf echt aant twijfelen .
Alleen vraag ik mij af als je die Unlimited Basic van MObile Vikings neemt , kun je wel video's in 4K bekijken ? dacht dat 50Mbit down voor 4K Video's genoeg is ?

Bij Orange en Proximus is dit wel gratis vertraagd surfen wel in 512K snelheid ...
drmee dat ik nog tussen 2 vuren zit ... Nu langs ander kant 512K in de Eu gratis te surfen heb je ook niks aan want pagina's laden onozel traag , Pokemon go start moeilijk op en laad zelfs de kaart in het spel NIET

Dus zelf echt aant twijfelen .
Alleen vraag ik mij af als je die Unlimited Basic van MObile Vikings neemt , kun je wel video's in 4K bekijken ? dacht dat 50Mbit down voor 4K Video's genoeg is ?