DSL-pakketten bekijken?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Indigiswe
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 22 keer
Recent bedankt: 1 keer

Goedemiddag! Als ik op de website van Proximus hun 'packs' wil bekijken, krijg ik steeds glasvezelpakketten voorgeschoteld, wat niet beschikbaar is op het adres waarvoor ik zoek. Je wordt dan gevraagd om je adres in te geven (ik neem aan om dan te bevestigen dat er enkel DSL beschikbaar is en je dan de juiste pakketten, en prijzen, krijgt te zien), waarna je gewoon de boodschap krijgt dat je op de hoogte zal worden gehouden?

Kan iemand mij even zeggen waar ik over kijk of waar ik gewoon het DSL-aanbod kan bekijken? Wil vooral de prijs en aanbod tussen internet + TV bij Proximus en bv. Scarlet Trio kunnen vergelijken.

Bedankt! :-D
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 80 keer
Te Koop forum

Doe even een test op lijntest.be dit is de lijntest van edpnet maar zegt u wat er effectief beschikbaar is, fiber of dsl.
Het kan zijn zoals bij mij dsl afgesloten is en er nog geen fiber beschikbaar is.
Indigiswe
Pro Member
Pro Member

Bedankt, er is sowieso enkel DSL.
Lijntest bevestigt dit ook:
VDSL
- Internet via de telefoon (koper) lijn
- Snelheden tot 100 Mbps/40 Mbps
- Echte onbeperkte trafiek
Downloadsnelheid: 98,20 Mbps
Uploadsnelheid: 39,40 Mbps
Maar eender welk adres ik ingeef waar gegarandeerd enkel DSL beschikbaar is (inclusief het mijne), laat gewoon weten dat je zal geïnformeerd worden wanneer glasvezel beschikbaar is... Ik moet er grandioos naast kijken, maar kan echt niet vinden hoe ik aan het DSL-aanbod kom...
blatruwe
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer
Provider
Te Koop forum

Na het ingeven van een adres met enkel DSL beschikbaar kom ik op deze pagina: https://www.proximus.be/nl/packs/koper
orionis
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 42 keer
Provider

@blatruwe was me net voor :)

Ik moest hiervoor wel mn cookies verwijderen, anders blijf ik enkel fiber aanbod krijgen.
Private browsing kan je hier ook voor gebruiken.

Duidelijk dat ze echt willen pushen naar fiber

- Gaming: PC, Quest 3 en Nintendo switch 2
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Indigiswe
Pro Member
Pro Member

Excuses voor de late reactie. Cookies verwijderen of incognitomodus boden jammer genoeg geen soelaas voor de 3 adressen (waarvan 1 het mijne) die ik probeerde.

Echter, wanneer ik het adres van mijn buur ingeef, kreeg ik wel het DSL-aanbod te zien! Allen bedankt voor de hulp! :-D
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”