Hoi,
Als er maar 1 stopkontakt is in huis waar telefoon + ADSL op aangesloten is, is er dan er verschil tussen een splitter en een full-rate splitter op gebied van kwaliteit.
Ik gebruik een gewone splitter thuis (werkt perfect ) maar gewoon om een idee te hebben of je met een full-rate splitter nog een betere verbinding zou hebben (Snellere snelheid bv)
Bedankt
Splitters
In principe maakt het geen verschil uit, als je geen sync onderbrekingen hebt.
Welke provider, en welke snelheid heb je actueel.
Wat zijn de resultaten als je een Speedtest doet?
Indien alles behoorlijk werkt, blijven werken met de splitter (filter) welke je nu in gebruik hebt.
Welke provider, en welke snelheid heb je actueel.
Wat zijn de resultaten als je een Speedtest doet?
Indien alles behoorlijk werkt, blijven werken met de splitter (filter) welke je nu in gebruik hebt.

Ben afgenepen op 1024/256 bij Scarlet.
Perfecte verbinding, nooit sync onderbrekingen, alleen download is wat traag he
. Voor de rest perfect !
Op 28 februari a.s. zit ik bij Blg voor mijn ADSL, misschien kunnen zij verhogen. Zit met mijn ruis/marge hoog genoeg.
Denk wel dat ik tussen 3.5 en 4.1 km van centrale zit.
Ik prefereer een stabiele lijn boven een hogere downloadsnelheid..iets wat ik nu wel heb, maar indien ze hoger kan zoveel te beter..
Btw: Dit is niet de hoofdreden waarom ik Scarlet verlaat, maar dat is weer een ender verhaal..
Perfecte verbinding, nooit sync onderbrekingen, alleen download is wat traag he

Op 28 februari a.s. zit ik bij Blg voor mijn ADSL, misschien kunnen zij verhogen. Zit met mijn ruis/marge hoog genoeg.
Denk wel dat ik tussen 3.5 en 4.1 km van centrale zit.
Ik prefereer een stabiele lijn boven een hogere downloadsnelheid..iets wat ik nu wel heb, maar indien ze hoger kan zoveel te beter..
Btw: Dit is niet de hoofdreden waarom ik Scarlet verlaat, maar dat is weer een ender verhaal..
Afwachten dus tot je aansluiting hebt bij Belgacom, het is ook zo als men je op een hogere snelheid zet, dat de verhouding ruis en nuttig signaal er dan ook anders uit ziet.
Daarvan is ZeRoC (Belgacom medewerker) zeer goed van op de hoogte.
Zie even in deze thread dan weet je waar je ZeRoC kan vinden op UB.
In die thread heb je al een overzicht...
Daarvan is ZeRoC (Belgacom medewerker) zeer goed van op de hoogte.
Zie even in deze thread dan weet je waar je ZeRoC kan vinden op UB.
In die thread heb je al een overzicht...