Robotstofzuiger/dweiler

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Super tevreden van de Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2S.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Dizzy schreef: 13 dec 2022, 14:01 Heeft er iemand een goed adres voor de accessoires voor de Deebot T9+?

Ik heb het dan over de stofzakken voor het reservoir, dweildoeken en borstels.

Tot nu toe wel tevreden van ons Betty.
Ik volg even mee. Pebbles is een X1 omni, ze doet het verbazend goed voor zo'n prutske van 2 weken.
Mamma Wilma en tante Betty zijn al enkele jaren op pensioen.

Deze vond ik alvast, nog wel niets gekocht:
https://www.robohome.nl/website/index.p ... x=2&Lng=nl
https://www.bol.com/be/nl/l/ecovacs-sto ... 285996742/
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
TikTak
Starter
Starter

Iemand ervaring met de roborock s6 pure? Lijkt me een goed geprijzde alleskunner. Of zijn de andere modellen toch beduidend beter?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 598 keer
Bedankt: 727 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Ik ging voor de roborock 7 maar die was niet verkrijgbaar. Ik heb betaald met coronacheques die gingen vervallen dus ook geen tijd om te wachten op nieuwe voorraad. De roborocks krijgen goeie reviews maar ben tot nu toe tevreden met de Ecovacs T9+.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Onze 'Will Smith' heeft het begeven na enkele jaren trouwe dienst (Roomba 980).

Wat mij altijd stoorde is dat ik niet via de software no-zones kon instellen. (hierdoor bleef hij telkens hangen over de voetsteunen van mijn L-zetel).

Welke toestellen zijn tegenwoordig wel in staat om dit softwarematig te doen, en niet hardwarematig (Virtual Walls plaatsen) ?
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1686 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Allemaal? Roborock heeft dit in ieder geval
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

De ecovacs kan dat via software maar ik heb anderzijds ook nog niet gehad dat hij problemen had met obstakels op de vloer.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 109 keer

Vandaag de Roborock S7 Max Ultra binnengekregen en na het laden meteen getest en vrouwken is tevreden.
Zij tevreden, ik ook tevreden.
Internet via Mobile Vikings
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1083 keer
Bedankt: 686 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

Iemand een idee waar ik een nieuw laadstation zou kunnen te pakken krijgen voor een Roborock S7? Het onze heeft de geest gegeven. Internet Search gaf tot hiertoe weinig hoop.

Al eens open gedraaid, maar niks te zien waar het zou kunnen aan liggen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Provider

Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer

Onze trouwe Roborock S5 Max maakt sinds kort een onaanvaardbaar lawaai. Helemaal openen en kuisen hielp niet, waarschijnlijk is er een motor aan vervanging toe. Een projectje voor later. Ondertussen is er interesse in een nieuwe modernere robot, maar eenvoudig is dat niet.
Eerst dachten we gewoon terug een roborock te nemen, maar hun bos en bomen aanbod jaagt me gewoon weg, ik geraak er niet meer aan uit, teveel modellen en teveel generaties…
Ecovacs en Dreame lijken interessant maar spreken mij minder aan door de reviews en support. Eufy spreekt dan weer erg aan door de zeer goede dweil roller functie, maar heeft hier en daar wat kinderziektes lijkt het. Ik neig nu naar een (dure) Eufy S1 Pro omdat hun nieuwe goedkopere e25 last heeft van druppelen. Maar vind het best veel geld en een gok. Een oudere Roborock (QRevo iets uit 2023) kan je nu hebben voor 400€ bv. maar mist dan ook de goede dweilfunctie lijkt het.
Zijn er hier nog recente ervaringen? We vinden dweilen bv. ook belangrijk en dan liefst ook echt kuisen en niet ‘smeren’. Geen tapijt of huisdieren hier. En, een robot die bv. niet meer tegen stoelpoten aanrijdt en ze zo beschadigd op termijn zou ook fijn zijn (ik zou denken dat ze dat tegenwoordig wel al kunnen afgaande op YouTube video’s).
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Provider

Voor het dweilen zou ik naar een roller gaan, niet uit ervaring maar uit gevoel. Dan kom je uit bij een Switchbot of een Eufy denk ik

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer

Ik heb zowel een Dreame X50 Ultra Complete als een Eufy S1 Pro. Van beiden wel content. Heb voordeel van die Dreame is dat die wel over het frame van onze salontafel geraakt terwijl die Eufy zich daarop vastreed.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Switchbot K10+ Pro hier, en die doet zijn ding, maar de software is wel echt chinees. Ook al eens moeten terugsturen omdat de side-brush niet meer werkte, nadien nog eens terugsturen omdat de gerepareerde robot het laadstation niet meer vond.

Hier ook best tevreden met al het kattenhaar dat hij elke dag wegkrijgt
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Twitter: Anserics
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Met de Amazon primedays een Dreame L10s Ultra Gen 2 aangeschaft. Was voor ons de eerste robot maar leek ons prijs kwaliteit helemaal in orde! Kozen bewust voor de 2 ronddraaiende dweilpads. Leek ons grondiger.

Voorlopig zeer tevreden, een echte verademing komende van niets. Is enkel nog maar eens stilgevallen door losse kabel.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

De ecovacs (T9+) doet hier nu al enkele jaren trouw dienst en eigenlijk nog geen enkel probleem mee gehad. Heb reserveonderdelen aangekocht (borstels) maar nog niet moeten gebruiken. Software wordt nog regelmatig aangepast. Dweilen doen we zelden met de robot maar hij doet het wel goed. Mocht hij defect raken zou ik direct een andere kopen van zelfde merk.

Het enige dat ik moet doen is lange haren soms verwijderen want die draaien overal rond, de stukken zijn echter goed toegankelijk en dus dat is een werkje van 2 minuten.
stybola
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

Hier een drietal maanden de 'eufy x10 pro omni' in gebruik. Heel tevreden van. Neemt zelf proper water uit een vatje en blaast het stof en vuile water in een afvalvat. Wekelijks eens bijvullen en hij poetst praktisch iedere dag.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”