Er lijkt een probleem te zijn om in te loggen op belfius via android. De android versie is up-to-date (13, belfius schrijft 9 als minimum versie)) daar ligt het dus niet aan en de app is al eens verwijderd. Na herinstallatie en de procedure te doorlopen adhv de kaartlezer kon er aanvankelijk terug ingelogd worden via de ingestelde pincode, maar zonet wilde de persoon opnieuw eens inloggen en na ingeven pincode komt er opnieuw het scherm "Geef het nummer in van uw debetkaart om aan te melden. Kaart niet ontvangen? Contacteer ons dan. Deze procdure werd dus vanmiddag al eens doorlopen samen met iemand van Belfius support via telefoon. Het vreemde is dat wanneer ze de app opent en linksboven op haar initialen tikt haar kaartnummer erin zit terxijl deze gevraagd wordt bij het aanmelden wat dus tegenstrijdig is.
Deze vraag heb ik ook op het spaargidsforum gesteld
Toegevoegd na 19 uren 12 minuten 39 seconden:
ok, is opgelost. app verwijderen en opnieuw installeren was niet voldoende, ik maakte ook de cache leeg en nu werkt het