Mijn kleine frustratie van de dag ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
Je zou wel eens content kunnen vinden die anders is dan wat ze je willen opdringen.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 4 keer
ik vind het "een paar videos, dan een rij shorts dat me niet boeien" wat vervelender.... maar we wisten al lang dat google niet heel erg om de experience geeft.
(wees eerder blij dat youtube nog altijd niet bij de rest van het google graveyard zit
)
Toegevoegd na 8 minuten 44 seconden:
kleine frustratie van de dag: ik dacht, star trek SNW seizoen 3 is uit vanaf 17 juli.... eens kijken, maar as usual: niet op netflix, niet op prime, nee... exclusief op paramount+ en in nederland op sky nogiets, maar belgie? not important.
hoelang gaat het nog duren alvorens al die bedrijven doorhebben dat streaming wereldwijd kan en niet "exclusief hier op een platform en de rest die dat niet kan krijgen moet maar een jaar wachten, if they're lucky"?
(wees eerder blij dat youtube nog altijd niet bij de rest van het google graveyard zit

Toegevoegd na 8 minuten 44 seconden:
kleine frustratie van de dag: ik dacht, star trek SNW seizoen 3 is uit vanaf 17 juli.... eens kijken, maar as usual: niet op netflix, niet op prime, nee... exclusief op paramount+ en in nederland op sky nogiets, maar belgie? not important.
hoelang gaat het nog duren alvorens al die bedrijven doorhebben dat streaming wereldwijd kan en niet "exclusief hier op een platform en de rest die dat niet kan krijgen moet maar een jaar wachten, if they're lucky"?
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
Shorts worden hier dan ook met alle mogelijke middelen bestreden.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1074 keer
- Bedankt: 677 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Niet zolang ze meer geld kunnen binnenrijven dankzij 'exclusieve' dealsSplitter schreef: 1 dag geleden hoelang gaat het nog duren alvorens al die bedrijven doorhebben dat streaming wereldwijd kan en niet "exclusief hier op een platform en de rest die dat niet kan krijgen moet maar een jaar wachten, if they're lucky"?

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 104 keer
yarr matey.Splitter schreef: 1 dag geleden [...]
Net zoals rond de jaren 2000 toen films hier met enkele jaren vertraging over kwamen gevlogen kan je alles direct op de high seas vinden zonder veel gedoe en gesukkel met 15 verschillende streaming accounts.
Zoals de GabeN het mooi verwoorde "piracy is a service problem" godgeve in 2011.
Alles maakt kringetjes, net zoals politiek de jaren 30 terug zijn, zitten we op vlak van media nu rond het jaar 2000, met een versnipperd landschap, alles wat betalend is krijgt toch advertenties etc.