zondag krijg ik een paar maal (terecht) een melding op mijn telefoon dat mijn stroomverbruik stijgt boven de 2500W.
vandaar toch maar eens gaan kijken bij Mijn Fluvius hoeveel piekvermogen er geregistreerd is geworden
wat bleek : ik had zo maar eventjes een max. piekvermogen van 9,233 kW voor deze maand..
ik heb in mijn appartement zelfs geen toestel dat zoveel stroom verbruikt laat staan tussen 00:00 en 00:15h terwijl ik sliep..
das een kleine 40A , dan springt mijn hoofdzekering (monofaze)
ben dan gaan kijken naar mijn digitale meter op het scherm 1.6.0 en daar verschijnt een piekvermogen voor de lopende maand van 1.866 kW

uiteraard contact opgenomen met Fluvius en dit is onmiddellijk gecorrigeerd geworden op Mijn Fluvius
via Mijn Fluvius zie ik nu dezelfde waarde als via het scherm 1.6.0 van de DM
heb dan aan Fluvius de vraag gesteld waarom er verschil was tussen Mijn Fluvius en mijn DM maar daar ga ik vrees ik geen antwoord op krijgen ? is het dan de bedoeling dat je elke laatste dag van de maand naar de DM gaat kijken hoeveel max. piekvermogen deze heeft geregistreerd en dit vergelijkt met de waarde die verschijnt bij Mijn Fluvius ??
dit zou toch niet mogen gebeuren ?
Mijn Fuvius moet toch exact weergeven wat de DM meet ?
ik vertrouw het niet meer..