Play Sports aanbod enkel via streaming vanaf 1 December 2025
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 45 keer
DAZN heeft 6 maanden geleden nog 1 miljard extra gekregen van Saudi's investeringsbedrijf om nog wat extra verliezen te dekken (ze maken nooit winst), geregeld via Infantino... Niemand wou zijn WK voor clubs uitzendrechten betalen (waar ook de Saudi's belangen in hebben), dus DAZN heeft die rechten kunnen betalen met die miljard die ze dringend konden gebruiken gefixt door FIFA dictator. "win-win"
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 34 keer
- Recent bedankt: 1 keer
maar zoiets is niet houdbaar, als de geldkraan eens wordt dichtgedraaid is het gedaan met hen.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 634 keer
- Bedankt: 393 keer
- Recent bedankt: 6 keer
toch raar dat buitenlandse providers wel massa kanalen in 1 pakket kunnen pompen, maar hier is niets mogelijk.
En mag je apparte abbo nemen bij Eurosport, euh HBO Max 5 +6 €= 11 €
en dan nog eens bij DAZN: 20 € (ipv 25)
en dan uw regulieren: 10 € minstens
Dan zijn ze verwonderd dat slimme mensen naar IPTV overschakelen.
Dan zijn ze verwonderd dat slimme mensen naar IPTV overschakelen.

- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 62 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Waarom haalt niemand het volgende aan?
Telenet heeft via de Play Sports-kanalen 1 & 2 de Premier League en de Bundesliga (via een sublicentie) aan Proximus & Orange verkocht. Waarschijnlijk voor mooie geldbedragen, want Telenet heeft niets in natura gekregen.
Met die beide bedragen kan Telenet misschien last minute alsnog de rechten van DAZN kopen, en zo het persbericht de wereld insturen dat "Play Sports het beste aanbod heeft!". Proximus en Orange hun budget zou dan door de rechten van de Premier League en en de Bundesliga aan de lage kant kunnen liggen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk geen geld meer zullen over hebben voor de JPL van DAZN.
Het zou allesinds typisch Telenet weer zijn.
Telenet heeft via de Play Sports-kanalen 1 & 2 de Premier League en de Bundesliga (via een sublicentie) aan Proximus & Orange verkocht. Waarschijnlijk voor mooie geldbedragen, want Telenet heeft niets in natura gekregen.
Met die beide bedragen kan Telenet misschien last minute alsnog de rechten van DAZN kopen, en zo het persbericht de wereld insturen dat "Play Sports het beste aanbod heeft!". Proximus en Orange hun budget zou dan door de rechten van de Premier League en en de Bundesliga aan de lage kant kunnen liggen, waardoor ze hoogstwaarschijnlijk geen geld meer zullen over hebben voor de JPL van DAZN.
Het zou allesinds typisch Telenet weer zijn.
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
-
- Elite Poster
https://www.tijd.be/ondernemen/sport/ge ... 15863.html
Vandaag om 20:46
De sportzender DAZN stopt de onderhandelingen met de telecombedrijven over de mediarechten op het Belgisch voetbal. Het betekent dat de seizoenstart op 25 juli alleen te bekijken zal zijn door abonnees op het DAZN-platform.
Vandaag om 20:46
De sportzender DAZN stopt de onderhandelingen met de telecombedrijven over de mediarechten op het Belgisch voetbal. Het betekent dat de seizoenstart op 25 juli alleen te bekijken zal zijn door abonnees op het DAZN-platform.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 56 keer
Bwa maar in die pakketten zitten dan een hoop zenders bij die je niet wilt... ik sta absoluut niet te springen in dergelijke pakketten met die sportkanalen er bij, niet het minste interesse en met mij vele anderen vermoed ik...90 miljoen voor die uitzendrechten is gewoon vd pot gerukt als ze dat 1/1 in hun abbonement moeten steken wilt niemand dat nog... En daar komen ze er bog niet mee want alle administratie om dat bedrijf te runnen en beetje winst moet je er nog bijtellen...Als ze groepering doen op interesse zou ik nog zeggen tot daar een toe maar meestal maken ze een mix van vanalles en nog wat zodat je minstens 2 pakketten of meer moet hebben. Ik heb hier hbo disney prime en netflix...als paramount komt neem ik die ook nog maar dergelijke streaming diensten gaan ze echt niet in pakketten steken... streamz komt hier niet binnen..satsurfer schreef: 3 dagen geleden toch raar dat buitenlandse providers wel massa kanalen in 1 pakket kunnen pompen, maar hier is niets mogelijk.
Dan zijn ze verwonderd dat slimme mensen naar IPTV overschakelen.![]()
En idd ... ze jagen u gewoon naar iptv of andere alternatieven...
Tom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Dazn gaat zomaar niet omvallen. Het is een internationale speler. Ze betalen elke jaar € 84 000 000 voor de uitzendrechten. Ik kan mij niet inbeelden dat Proximus en Orange hun sublicenties op de Premier League en de Bundesliga nog maar in de buurt komt van dat bedrag.
Ik ben er wel van overtuigd dat ze het moeilijk zullen krijgen op de Belgische markt. Oorspronkelijk wouden ze maar € 60 000 000 betalen voor de licentie, dus ze betalen al aanzienlijk meer dan wat ze wouden. Als de andere spelers hun abonnementen niet helpen slijten en toegankelijk maken dan gaan er veel mensen afhaken.
Vraag me af of vrt en vtm nog samenvattingen gaan geven tijdens het nieuws. Zij hebben enkel een radiolicentie.
Ik ben er wel van overtuigd dat ze het moeilijk zullen krijgen op de Belgische markt. Oorspronkelijk wouden ze maar € 60 000 000 betalen voor de licentie, dus ze betalen al aanzienlijk meer dan wat ze wouden. Als de andere spelers hun abonnementen niet helpen slijten en toegankelijk maken dan gaan er veel mensen afhaken.
Vraag me af of vrt en vtm nog samenvattingen gaan geven tijdens het nieuws. Zij hebben enkel een radiolicentie.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 136 keer
Ik denk dat gij het wat overschat.satsurfer schreef: 3 dagen geleden toch raar dat buitenlandse providers wel massa kanalen in 1 pakket kunnen pompen, maar hier is niets mogelijk.
Dan zijn ze verwonderd dat slimme mensen naar IPTV overschakelen.![]()
In het buitenland is veel in handen van Sky en daar moogt ge ook mooi voor betalen en krijgt ge nog reclame door uw strot geramd.
https://www.sky.de/angebote
€50/maand voor sport is al de moeite (promo prijzen moogt ge nooit vergelijken).
-
- Elite Poster
ik zou vooral niet gaan uw wensen projecteren op iedereen. Eurosport 1 & 2 interesseert velen wél. Sommige rondes die niet door Sporza uitgezonden worden.tom35 schreef: 3 dagen geleden ik sta absoluut niet te springen in dergelijke pakketten met die sportkanalen er bij, niet het minste interesse en met mij vele anderen vermoed ik...
Belgisch voetbal is een nicheproduct vermoed ik. en laat die voetballiefhebbers bijbetalen hé.
Bij TVV kon je dit hebben voor 15 €/maand (+ andere zenders)....Nu kost DAZN 20 € los. Ze hebben minder betaald, en willen toch meer geld.
"Ja, DAZN betaalt inderdaad minder voor de Belgische voetbalrechten. Hier is een overzicht:
- Huidig contract (2020–2025): DAZN (destijds Eleven Sports) betaalde ongeveer €103 miljoen per seizoen
- Nieuw contract (2025–2030): DAZN betaalt minimaal €84,2 miljoen per seizoen, met een mogelijke stijging tot maximaal €93 miljoen via aanvullende omzetafhankelijke componenten
Waarom is dit zo? Volgens analisten als Peter Vandenbempt heeft dit vooral te maken met een gebrek aan concurrentie tijdens de bieding; andere spelers zoals Proximus en Telenet boden niet structureel mee, enkel DAZN bivakkeerde echt in de markt"
Toegevoegd na 4 minuten 43 seconden:
Ik bedoel enkel als je eurosport wilt, moet je hbo max erbijnemen.Fallschirmjaeger schreef: 3 dagen geleden https://www.sky.de/angebote
€50/maand voor sport is al de moeite (promo prijzen moogt ge nooit vergelijken).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 30 keer
- Recent bedankt: 3 keer
DAZN heeft nu een kleine 20M minder betaald per seizoen dan 5 jaar geleden.
Dus PXS en Telenet vinden dat ze nu ook minder moeten betalen voor de rechten.
Was het 5 jaar geleden rendabel voor DAZN? Hoe groot was hun gat? Meer dan 20M per seizoen?
In dat geval snap ik wel dat DAZN hun been stijf houdt en het gewoon in eigen beheer wilt doen als een exclusieve verdeler.
Dus PXS en Telenet vinden dat ze nu ook minder moeten betalen voor de rechten.
Was het 5 jaar geleden rendabel voor DAZN? Hoe groot was hun gat? Meer dan 20M per seizoen?
In dat geval snap ik wel dat DAZN hun been stijf houdt en het gewoon in eigen beheer wilt doen als een exclusieve verdeler.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 35 keer
Dit. Voor mij is het ook wel welletjes geweest met dit winstbejag. Zoek een andere melkkoe.satsurfer schreef: 3 dagen geleden Dan zijn ze verwonderd dat slimme mensen naar IPTV overschakelen.![]()
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 766 keer
- Bedankt: 153 keer
Je zou inderdaad wel gek zijn om de volle mep te betalen voor een stelletje potstampers uit de Pintjesliga het aanschouwen niet waard terwijl je in het illegale circuit voor veel minder euro's gans de wereld kan bekijken in een betere beeldkwaliteit..
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Vorig jaar enkele maanden TV Vlaanderen gehad werkt prima maar de lay-out van de base tv / Telenet app is handiger.
Ik ben niet van plan om 20€ te betalen enkel voor de voetbal. Bestaat er de mogelijkheid om een account van DAZN te delen?
Wij hebben ook illegale iptv, werkt goed maar valt soms weg en niet 100% zeker dat het altijd werkt. Als je gelukt hebt zenden ze de match ook uit op NL zender.
1 groot nadeel van TVV vond ik dat Eurosport niet beschikbaar is, deze worden hier in de winter voor de wintersporten regelmatig bekeken.
Ik ben niet van plan om 20€ te betalen enkel voor de voetbal. Bestaat er de mogelijkheid om een account van DAZN te delen?
Wij hebben ook illegale iptv, werkt goed maar valt soms weg en niet 100% zeker dat het altijd werkt. Als je gelukt hebt zenden ze de match ook uit op NL zender.
1 groot nadeel van TVV vond ik dat Eurosport niet beschikbaar is, deze worden hier in de winter voor de wintersporten regelmatig bekeken.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Elite Poster
- Bedankt: 56 keer
Ik projecteer dat van mij niet op iedereen maar dat geldt natuurlijk in 2 richtingensatsurfer schreef: 3 dagen geledenik zou vooral niet gaan uw wensen projecteren op iedereen. Eurosport 1 & 2 interesseert velen wél. Sommige rondes die niet door Sporza uitgezonden worden.tom35 schreef: 3 dagen geleden ik sta absoluut niet te springen in dergelijke pakketten met die sportkanalen er bij, niet het minste interesse en met mij vele anderen vermoed ik...
Belgisch voetbal is een nicheproduct vermoed ik. en laat die voetballiefhebbers bijbetalen hé.
Bij TVV kon je dit hebben voor 15 €/maand (+ andere zenders)....Nu kost DAZN 20 € los. Ze hebben minder betaald, en willen toch meer geld.
"Ja, DAZN betaalt inderdaad minder voor de Belgische voetbalrechten. Hier is een overzicht:
- Huidig contract (2020–2025): DAZN (destijds Eleven Sports) betaalde ongeveer €103 miljoen per seizoen
Kortom, de vaste jaarlijkse betaling daalt dus met ongeveer €19 miljoen. Inclusief extra inkomsten kan het totaalbedrag vergelijkbaar zijn, maar de basisprijs is duidelijk lager dan voorheen.
- Nieuw contract (2025–2030): DAZN betaalt minimaal €84,2 miljoen per seizoen, met een mogelijke stijging tot maximaal €93 miljoen via aanvullende omzetafhankelijke componenten
Waarom is dit zo? Volgens analisten als Peter Vandenbempt heeft dit vooral te maken met een gebrek aan concurrentie tijdens de bieding; andere spelers zoals Proximus en Telenet boden niet structureel mee, enkel DAZN bivakkeerde echt in de markt"
Toegevoegd na 4 minuten 43 seconden:Ik bedoel enkel als je eurosport wilt, moet je hbo max erbijnemen.Fallschirmjaeger schreef: 3 dagen geleden https://www.sky.de/angebote
2025-07-14_22-22-12.jpg

De vraag is wie wilt er 20€ of meer betalen voor belgisch voetbal, want dat contract alleen kost dus al 90 miljoen.
Als ik uw uitleg lees is het toch logisch dat het bij DAZN duurder wordt, noch VRT, noch VTM of play willen geld op tafel leggen voor die uitzendrechten maw die 90miljoen + werkingskosten + uitzendingen + profit moeten terug verdiend worden op de abbonementen van DAZN.
Dat uitzenden kost ook een bak vol geld... Laat ze 200.000 abbonementen hebben dan verdienen ze 4 miljoen per maand, dat dekt nog niet de helft vd kosten maw ze hebben al bijna een half miljoen abbonementen nodig om uit de kosten te komen, laat staan winst maken...
EDIT: volgens VRT hebben we in Belgie 4 miljoen tv abbonementen, laat daar er 2.5miljoen in vlaanderen zijn dan moet al minstens 1/5 zo een betalend abbonement nemen bij DAZN willen ze uit de kosten komen...
Dit heeft niks met eurosport te maken, dat is iets totaal anders... Dat je paketten maakt met die zenders is volg ik, maar zoals gezegd, die zenders zullen dan eerder een pakket met JPL maken en een ander met eurosport om zoveel mogelijk te verkopen . Mensen worden dan gedwongen een pakket te nemen waarbij ze misschien in meer dan de helft van de zenders geen interesse hebben, vergelijk het met de triple abbo's van TN en proximus waar ook zoveel klachten over zijn dat dit alles in 1 pakket wordt gesmeten...
Tom
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 62 keer
De Ochtend: Begin van de voetbalcompetitie enkel via app van DAZN te zien
https://www.vrt.be/vrtmax/luister/radio ... f982c7032/
https://www.vrt.be/vrtmax/luister/radio ... f982c7032/
Internet & Mobiel: Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
-
- Elite Poster
oud nieuws.satsurfer schreef: 3 dagen geleden https://www.tijd.be/ondernemen/sport/ge ... 15863.html
14/7 om 20:46
Toegevoegd na 9 uren 9 minuten 5 seconden:
https://www.tijd.be/ondernemen/sport/wa ... 15963.html
15/7 om 21:09
Primeur in het Belgische voetbal: de Supercup komende zondag en vooral de competitiestart op 25 juli zullen voor het eerst zo goed als zeker niet op klassieke tv te zien zijn. De rechtenhouder DAZN en de kabelbedrijven twisten over geld, strategie en eerlijke concurrentie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
De Pro League zelf is wel opvallend stil. Als de voetbalmatchen niet meer zoveel aandacht krijgen/kijkers trekken, gaan ze groen lachen met hun 84 miljoen euro. Dan kan het sponsergeld, de merchandise verkoop, opkomst etc allemaal ook terugvallen. Zij hebben er alle baat bij om zoveel mogelijk mensen te bereiken tegen een redelijk vergoeding.
- Petrikske
- Elite Poster
Ik heb dat eens getest tijdens het WK voor Clubs en inderdaad, beeldkwaliteit was bedroevend laag.
Heb dat welgeteld een paar minuten volgehouden en dan snel de switch gemaakt naar 60FPS.
Moet zeggen dat zelfs de Amerikaanse commentatoren zich voor elke wedstrijd goed hadden voorbereid en hun kennis van het Europese voetbal was top.
Ik kijk echt uit naar het WK van volgend jaar.
Heb dat welgeteld een paar minuten volgehouden en dan snel de switch gemaakt naar 60FPS.
Moet zeggen dat zelfs de Amerikaanse commentatoren zich voor elke wedstrijd goed hadden voorbereid en hun kennis van het Europese voetbal was top.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 16 keer
Dat wordt ook aangehaald in De Morgen
blijkbaar is er in Frankrijk een gelijkaardige situatie geweest met DAZN en was het toen voor DAZN goedkoper om het contract te verbreken met betaling van een schadevergoeding. Waarna de Franse voetballiga dan maar zelf een streamingdienst heeft opgezet.
blijkbaar is er in Frankrijk een gelijkaardige situatie geweest met DAZN en was het toen voor DAZN goedkoper om het contract te verbreken met betaling van een schadevergoeding. Waarna de Franse voetballiga dan maar zelf een streamingdienst heeft opgezet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Vanuit DAZN is het toch goed bekeken de onderhandelingen nu op te schorten/vertragen tot enkele weken na de competitiestart? Dit had ik paar week geleden al
kunnen voorspellen
Zo geeft DAZN zichzelf de tijd om te zien hoeveel mensen bereid zijn om bij hen een abo af te sluiten de eerste weken van de competitie. Op basis van die info kunnen ze dan de onderhandelingen hervatten en hard/zachter erin zitten: als blijkt dat mensen massaal overstappen houden ze het been stijf, indien het tegenovergestelde kunnen ze wat inschikkelijker worden om toch nog wat uitgaven te recupereren via samenwerking met klassieke providers.
kunnen voorspellen

Zo geeft DAZN zichzelf de tijd om te zien hoeveel mensen bereid zijn om bij hen een abo af te sluiten de eerste weken van de competitie. Op basis van die info kunnen ze dan de onderhandelingen hervatten en hard/zachter erin zitten: als blijkt dat mensen massaal overstappen houden ze het been stijf, indien het tegenovergestelde kunnen ze wat inschikkelijker worden om toch nog wat uitgaven te recupereren via samenwerking met klassieke providers.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Goeie tip voor de kijkers, vooral geen dazn nemen 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
Ik heb zelf geen abo, maar als ik 't zo snel bekijk: voor mensen die enkel Jupiler Pro league willen kijken is DAZN toch niet eens duurder (in een jaar abo) dan Play Sports? OK, er is de drempel voor streaming voor heel wat (oudere) mensen, maar duurder wordt het toch niet als je Play Sports opzegt?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 30 keer
Dat dacht ik enkele weken geleden ook tot ik me de bedenking maakte dat je maximaal voor een jaar intekent voor een dazn abo terwijl de deals die ze maken met de operatoren er eentje is van 5 jaar.NickG schreef: 2 dagen geleden Vanuit DAZN is het toch goed bekeken de onderhandelingen nu op te schorten/vertragen tot enkele weken na de competitiestart? Dit had ik paar week geleden al
kunnen voorspellen
Dus veel wijzer gaat dazn niet worden met deze info om de onderhandelingen mer de operatoren terug op te starten.
-
- Elite Poster
Het is niet sluitend natuurlijk, maar ze hebben wél een zicht op hoe groot de kans van slagen is dat ze alles zelf doen zonder operatoren. Als mensen massaal genoeg overstappen weten ze zeker dat ze de hulp van andere niet nodig hebben: al wie nu intekent zal dit de komende jaren vast wel opnieuw doen. Lijkt me toch heel erg nuttige infom om de onderhandelingen (al dan niet) weer op te starten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 26 keer
Veel hangt natuurlijk af van de beeldkwaliteit én hoeveel reclame ze door je strot rammen.
Tijdens het WK voor clubs heb ik een paar wedstrijden gezien en beide criteria scoorden maar matig, vergeleken met wat ik van de "normale" Pro League wedstrijden op de kabel gewend ben.
Tijdens het WK voor clubs heb ik een paar wedstrijden gezien en beide criteria scoorden maar matig, vergeleken met wat ik van de "normale" Pro League wedstrijden op de kabel gewend ben.
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 72 keer
Je vergelijkt appels met peren. Beide hebben andere competities in hun aanbod. Elk moet voor zichzelf uitmaken welke prijs ze bereid zijn te betalen voor welk aanbod.NickG schreef: 2 dagen geleden Ik heb zelf geen abo, maar als ik 't zo snel bekijk: voor mensen die enkel Jupiler Pro league willen kijken is DAZN toch niet eens duurder (in een jaar abo) dan Play Sports? OK, er is de drempel voor streaming voor heel wat (oudere) mensen, maar duurder wordt het toch niet als je Play Sports opzegt?
- Dizzy
- Elite Poster
Vergeet dat iedereen zal streamen via DAZN, mensen passen niet zo snel aan en zeker niet iedereen. Het is al moeilijk om mensen van de kabel te krijgen voor reguliere zenders, laat staan voor enkel wat voetbal.
Ze zullen dus altijd moeten rekenen op minder kijkers en dus ook minder om reclame aan te tonen. Het aantal klanten neemt dus af wat slecht is voor het product. Het is een situatie waarbij iedereen verliest en de fans nog het meest. De winnaars zijn de illegale streamers.
Ze zullen dus altijd moeten rekenen op minder kijkers en dus ook minder om reclame aan te tonen. Het aantal klanten neemt dus af wat slecht is voor het product. Het is een situatie waarbij iedereen verliest en de fans nog het meest. De winnaars zijn de illegale streamers.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 72 keer
@mods kan dit topic worden afgesplitst en worden toegevoegd aan dit topic
viewtopic.php?t=67284
dit vanaf het hier begon te gaan over de rechtenkwestie voor de JPL-competitie
viewtopic.php?t=67284
dit vanaf het hier begon te gaan over de rechtenkwestie voor de JPL-competitie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Gelukkig speel de Chelsea in het blauw.Petrikske schreef:Ik heb dat eens getest tijdens het WK voor Clubs en inderdaad, beeldkwaliteit was bedroevend laag.
In the Blue corner we have …
De aankondiging

Ik vond hun manier van reclame maken, zo degoutant dat ik dus geen betalende DaZN zal nemen.
De matchen die ik zag kwamen alle voorzetten uit het niets van de rechterkant

- Petrikske
- Elite Poster
Ja dat was een dijenkletser, maar het is en blijft de US dus alles voor de show.
Optreden van Coldplay gezien tijdens de finale?
- Dizzy
- Elite Poster
Ik heb enkel het optreden van een oranje clown gezien na de finale 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 45 keer
Ik had zelfde mening, de eerste wedstrijden nx van reclame, alleen belabberde bitrate... En dan werd het dag per dag erger, tot en met zelf het logo groter maken en "GRATIS" onder zetten. Er heeft er daar 1 ge amuseerde denk ik dan. Zelf illegale streams die gratis zijn die je af en toe moet refreshen waren minder irritant hahahahamgo72 schreef: 2 dagen geleden Ik vond hun manier van reclame maken, zo degoutant dat ik dus geen betalende DaZN zal nemen.
De matchen die ik zag kwamen alle voorzetten uit het niets van de rechterkant. Logisch ook want er waren geen verdedigers bij het Premium balkje
![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Die hadden eentje van Lamine zijn verjaardagsfeestje geleendPetrikske schreef:Ja dat was een dijenkletser, maar het is en blijft de US dus alles voor de show.
Optreden van Coldplay gezien tijdens de finale?

Maar die show in’t dak van een stadion. Hoe slecht was dat? Misschien waren het die Latino’s die niet op grasveld dierven optreden met Trump dichtbij