Amazon deals

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 26 keer

Enkele goede deals gevonden bij Amazon.nl en .de maar helaas weer producten die ze niet naar België verzenden, zoals de Fire tv stick 4k max.

Ik weet dat er workarounds zijn met lockers net over de grens, maar vanwege +50 km daar vandaan wonend niet zo interessant.

Iemand nog andere tips? De UB zoek functie geeft geen resultaten :-(
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
Bedankt: 722 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider
Te Koop forum

Mocht ik er nog geen hebben dan zou ik er nu voor gaan:
https://www.amazon.nl/Tapo-WiFi-stopcon ... 07-21&th=1
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 341 keer
Bedankt: 229 keer
Recent bedankt: 2 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Spijtig dat die niet met penaarde zijn. Ik ben allergisch aan randaarde (sterker dan mezelf...)
Computer(k)nul
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Ik heb er met penaarde, maar afhankelijk van wat je er mee wilt doen is het onbelangrijk of totaal onbelangrijk. :P
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik heb er ook met penaarde, en inderdaad, da's onbelangrijk, maar voor mij klopt het gewoon niet. Told you: 't is sterker dan mezelf :)
Computer(k)nul
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

phil48 schreef:Enkele goede deals gevonden bij Amazon.nl en .de maar helaas weer producten die ze niet naar België verzenden, zoals de Fire tv stick 4k max.

Ik weet dat er workarounds zijn met lockers net over de grens, maar vanwege +50 km daar vandaan wonend niet zo interessant.

Iemand nog andere tips? De UB zoek functie geeft geen resultaten :-(
Iets anders dan de fire stick?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 119 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Zoek een goede (geen merkloze) android TV box. Een aanrader op Amazon in korting?
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 603 keer
Te Koop forum

zijn er geen xiaomi boxjes in aanbieding? die zijn altijd wel redelijk ok
pfuhu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 79 keer
Te Koop forum

Sinna schreef: 3 dagen geleden Ik heb er ook met penaarde, en inderdaad, da's onbelangrijk, maar voor mij klopt het gewoon niet. Told you: 't is sterker dan mezelf :)
Klinkt alsof je een probleem hebt met mensen die anders geaard zijn (pun intended :-D )
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 39 keer
Provider

Avenger 2.0 schreef: 3 dagen geleden Zoek een goede (geen merkloze) android TV box. Een aanrader op Amazon in korting?
Ik ben wel tevreden van deze Strong Leap S3 Android TV box.
54 - 10 = 44 euro!

https://www.amazon.nl/STRONG-Streaming- ... 116&sr=8-4

Waarom deze?
- afstandsbediening met cijfers. Dat vind mijn vrouw handig bij het kijken van TV Vlaanderen. Zo is overstap van Picks V7 niet te groot.
- gecertificeerd voor netflix
- Merk Strong, verkopen ze ook bij electro depot. Ik kreeg ook al een security update sinds aankoop.
- 4K
- LAN

Vraag me niet of het het meest krachtige of technische beste is. Maar hij vinkte wel mijn noden af!
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 119 keer
Provider

Bedankt voor de tip. Zojuist nog €5 in prijs gezakt, dus voor €39 een no-brainer 8)
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 56 keer

Mij hebben ze een formuler android box aangeraden (heb geen ervaring met android boxen).
Ik moest voor de dochter nog een google tv aanschaffen maar ga die de onze geven denk ik en voor mij zo een android box aanschaffen..
Wat de deals op amazon betreft, de laatste jaren zijn die mager moet ik zeggen, ik neem nog weinig moeite om ze echt te checken...

TOm
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

https://nl.pepper.com/

Deze site check ik geregeld, en nu met amazon prime days passeert er zeer veel
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.10
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Ik kijk hier af en toe eens:
https://www.spydeals.be
't hangt natuurlijk van jouw interesse af
Yvekes
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Nordic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
Te Koop forum

Het is inderdaad echt mager de laatste keren prime day
Vroeger zaten er vaak echte deals tussen grote merken, zoals Wera, Crucial, Samsung, ... Maar nu is het echt pover. Enkel hun huismerken en dan onbekende merken die je op Ali ook kan vinden. Ik heb nog altijd een Duitse prime, maar of die nog de moeite is...
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1195 keer
Recent bedankt: 16 keer

Nordic schreef: 2 dagen geledenSamsung
Ik zag Prime Deals voor enkele 2TB & 4TB Samsung SSD's.
Ik ben zelf niet op zoek, dus niet op geklikt.
Nordic
Plus Member
Plus Member
Provider
Te Koop forum

Ja, maar in de pricewatch stonden hier en daar zelfs betere aanbiedingen. Zowel de Samsung SSD, een 990 4TB kocht ik gisteren nog 20€ goedkoper elders. En ook bv. AVM Fritz staat op bol ook weer goedkoper. De AX3000 scheelt 40€ voor 1 exemplaar.
En bv. Wera doet zelfs niet meer in Prime. Ook bv. Bose en Sony vroeger hun headsets stunten qua prijs en nu geen verschil.
Nr10
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 20 keer

Fabrikanten zetten in op eigen kanalen.
Cut the middle man is meer dan ooit een manier om hun marges op peil te houden.
Bekend voorbeeld is Dyson.
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Maar eigen kanalen onderhouden moet toch ook handenvol geld kosten. Loopt die middle man dan met zoveel marge weg?
Computer(k)nul
heist_175
Moderator
Moderator

Er zijn massa's bedrijven die het geprobeerd hebben en daar ondertussen van terugkomen.
Reden: klantenbinding, klantenervaring, penetratie, segmentatie, ... en natuurlijk kosten.

En stel u voor dat iedereen een account moet hebben bij elk merk waar ze iets van hebben.
Vergelijk dat met spreekwoordelijk 1 account bij Amazon, Bol, Coolblue, ... of gewone winkels zoals uw elektroboer, Fnac, Vandenborre, ...
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Is dat veelvoud aan accounts niet al niet zo in de praktijk? Als ik zie hoeveel wachtwoorden er in mijn wachtwoordkluis zitten...
Computer(k)nul
heist_175
Moderator
Moderator

Ik heb nog steeds minder accounts om producten te kopen, dan dat ik verschillende merken in huis heb (los van ingrediënten voor in de keuken).
Alleen al op mijn bureau (de tafel, niet de ruimte) heb ik
- Logitech toetsenbord en muis
- Iiyama scherm
- Poot om schermen via VESA op te monteren
- Velux afstandsbediening
- Gigaset VOIP telefoon
- HP docking station
- Qingping CO2 sensor
- Honeywell Resideo CO2 sensor
- Sonoff temperatuur & luchtvochtigheid sensor
- TP link Gigabit switch
- Ugreen USB-C chargers
- Brennenstuhl stopcontactdozen
- Scotch schaar
- Corsair draadloze koptelefoon
- ....

Onwerkbaar veel accounts dus :).
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

ben144
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 24 keer

Is het dan nog mogelijk om een .nl prime te nemen vanuit .be ? Gisteren lukte het niet om een .de prime af te sluiten voor een maandje, gaf fout dat land van visakaart niet overeenkomt met prime land. Vroeger ging dat altijd.
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 134 keer
Provider

Voor de bbq fans, dit is toch een zeer goede deal. Zo goedkoop heb ik die nog nooit gezien (maar de prijs blijft wel decadent, dus voor de echte liefhebbers :))

https://www.amazon.com.be/-/en/dp/94915 ... yp_imgToDp
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 56 keer

ben144 schreef: 1 dag geleden Is het dan nog mogelijk om een .nl prime te nemen vanuit .be ? Gisteren lukte het niet om een .de prime af te sluiten voor een maandje, gaf fout dat land van visakaart niet overeenkomt met prime land. Vroeger ging dat altijd.
Dat lukt niet meer, eens je je prime opzegt bij DE of NL kan je er geen meer afsluiten... Key is dus om lid te blijven daar als je in die landen je prime wilt blijven houden..
Toen ze in NL prime opgestart hebben is er op bepaald moment beslist alle nederlanders die op DE prime hadden standaard pver te zetten naar NL, dat heeft daar wel wat commotie veroorzaakt...
BE is veelal duurder, veel beperkter wat aanbod betreft, ik doe zelfs de moeite niet om daar te kijken...

Tom
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 134 keer
Provider

tom35 schreef: 1 dag geleden Key is dus om lid te blijven daar als je in die landen je prime wilt blijven houden..
Tot ze uw Prime automatisch opzeggen bij vernieuwing en op die manier forceren, zoals ze bij mij gedaan hebben. Voor Prime was de visa kaart ongeldig, maar voor aankopen was ze perfect in orde.
Nu ja, het positieve eraan is dat ik veel minder geld spendeer aan Amazon dan ik de voorbije jaren deed met Duitse Prime. Geen impulsaankopen meer van kleinere producten, aangezien ik geen zin heb om aan de minimumprijs te komen. Bijgevolg toch al wat geld uitgespaart.
(En amazon prime voor de BE versie vliegt er binnenkort ook terug uit, had deze 6 maanden gratis, die nu is afgelopen. En betalen voor een slechtere ervaring, zie ik ook niet zitten.)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 601 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nordic schreef: 2 dagen geleden Het is inderdaad echt mager de laatste keren prime day
Is toch altijd al zo geweest? Er wordt in hun marketing idd nogal de indruk gewekt dat dat 1 grote braderie is, maar niets is minder waar, er zijn wat meer deals dan anders (enfin, toch redelijk wat meer) maar heel wat koopwaar doet ook helemaal niet mee. Het zijn vooral de beste dagen om de brol die Amazon zelf maakt te kopen.

Wat mij betreft:
* 1 item dat ik in mijn mandje had zitten - vrij dure laptoprugzak, niet van Amazon zelf - had een hele mooie korting van +/- 50%, wat toch een mooie 100 EUR uitgespaard heeft gezien ik 2 exemplaren moest hebben. MAAR die korting verscheen al een dag of 2 voor Prime Day, als onderdeel van "Early Prime Day Deals" oid. Ik heb het dan ook gekocht de dag voor Prime Day. Gelukkig maar, want eenmaal Prime Day zelf aanbrak, was die korting na een paar uur al weg.
* Voor de rest is er 1 ding in mijn mandje dat 1 EUR in prijs verlaagd is, en ze hebben nog het lef ook om daar een "Prime Day Deal" label op te kleven.
* De rest is gewoon hetzelfde in prijs gebleven en er zijn zelfs enkele zaken die in prijs gestegen zijn. Vooral zaken van externe verkopers (ook al worden ze verzonden van Amazon). Bij geen enkele van die zaken staat er weliswaar iets van "Prime Day Deal" oid vermeld, Amazon is dus wel nog zo eerlijk (itt sommige andere winkels).

Nihil novi sub sole dus. Maar wel altijd interessant om zaken die je toch vroeg of laat gaat bestellen al van enkele dagen op voorhand in je mandje te steken en dan elke dag eens naar de prijs komen kijken. Als je het echt op voorhand plant ipv op de dag zelf te gaan kijken, en je van impulsaankopen weg blijft, kan je er altijd wel een voordeel mee doen. Maar niet noodzakelijk heel veel voordeel.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 91 keer
Provider

phil48 schreef: 3 dagen geleden

Iemand nog andere tips?

Ik gebruik mailboxde.com , al jaren content van.

Primeday is altijd wel leuk maar ik shop vooral door het jaar. Ik volg de producten die ik wil en koop deze op het moment dat ze voor mij betaalbaar zijn. Veelal valt dat niet samen met primeday.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Prime Day voorbij (althans hier, op Amazon UK kan je nog 50 minuten shoppen en op Amazon US en Canada zelfs nog 9 uur).

Volgende campagne: end of summer. Het doet er ongetwijfeld niet toe dat de zomer nog niet eens halfweg is, laat staan haar hoogtepunt al bereikt heeft. Tenzij Amazon al weet dat het weer binnenkort definitief in slechte zin zal omslaan.

Beetje gelijk in de VS waar de "back to school" campagne al begint daags na de laatste schooldag in mei/juni. Freaks. Laat de mensen eens met rust ipv premature "back to school" of "end of summer" campagnes te lanceren.

Afbeelding
Baggioo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

9livesuni schreef: 1 dag geleden
phil48 schreef: 3 dagen geleden

Iemand nog andere tips?

Ik gebruik mailboxde.com , al jaren content van.

Primeday is altijd wel leuk maar ik shop vooral door het jaar. Ik volg de producten die ik wil en koop deze op het moment dat ze voor mij betaalbaar zijn. Veelal valt dat niet samen met primeday.
Wil je aub uitleggen hoe jij die mailboxde.com gebruikt en wat de meerwaarde er van is?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Baggioo schreef: 21 uren geleden Wil je aub uitleggen hoe jij die mailboxde.com gebruikt en wat de meerwaarde er van is?
Ik gebruik die zelf ook heel af en toe, voordelen die ik iig kan opsommen
- Gratis verzending Amazon.de als je geen Prime hebt daar (heb ik wel, dus niet van belang voor mij)
- Om de zoveel tijd bundel je dan alles in 1 pakket, de verzendkost naar hier is dan zeker lager dan als je alles bij Amazon had moeten betalen
- Kan je gebruiken om malle restricties te omzeilen waarbij ze iets wel willen sturen naar Duitsland maar niet naar een regiootje dat er meteen west van ligt, waar Keulen dichter bij ligt dan Berlijn, en dat alleen maar omwille van een of andere imaginaire "grens" die nog in de hoofden van sommigen leeft. Zoiets zou illegaal moeten zijn per EU, er bestaat immers maar 1 enkele EU-markt, maar komt helaas nog steeds te vaak voor.
- Met het voorgaande kan je ook geld uitsparen, soms zijn die restricties met opzet gedaan om het iets hier aan een duurdere prijs te kunnen verkopen. In Duitsland wordt het dan goedkoper verkocht omdat er daar meer concurrentie is, maar dus met een restrictie "geen verzending naar België" om onze duurdere prijs (door minder concurrentie) niet te cannabiliseren.
- Verzendkostprijs is redelijk
- Je hebt wat controle over carrier, je kan zelf ene kiezen uit een lijstje, itt bij Amazon
- Betrouwbaar (in mijn ervaring toch)

De oorsprong van de dienst zelf ligt eigenlijk meer in het bedienen van Oost-Europa, het bedrijf zelf ligt in Duitsland maar strategisch vlak tegen de grens met zowel Polen en Tsjechië, en voor hun klanten die in in die landen (of Oost-Europa in het algemeen) wonen worden de zendingen gewoon snel naar het nabije Poolse of Tsjechische postkantoor gebracht waar er uiteraard veel goedkopere tarieven gelden in vergelijking met Duitsland. Ook om naar hier te sturen kan je genieten van die goedkopere rates.
Baggioo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Okay da's duidelijk. Nog een vraagje: hoe ben jij amazon.de prime kunnen worden?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Baggioo schreef: 19 uren geleden Nog een vraagje: hoe ben jij amazon.de prime kunnen worden?
Had ik al van vroeger (voor het onmogelijk werd) en sindsdien gewoon elk jaar hernieuwd, ook nadat de deur gesloten werd voor nieuwe klanten. Nieuwe Prime afsluiten is idd niet meer mogelijk, maar wie het al actief heeft kan nog steeds elk jaar hernieuwen. Eenmaal je opzegt is het weliswaar ook gedaan en kan je niet meer terugkomen. Hetzelfde als je Prime op Amazon.com.be afsluit, dan wordt je Prime van Amazon.de ook automatisch stopgezet (wordt ook zo vermeld), maw ik kan geen Prime nemen op Amazon.com.be zonder die van de .de te verliezen.

Tot op vandaag heb ik dus nog steeds gratis verzending van Amazon.de naar hier, wat veel geld uitspaart, ook als je de jaarlijkse kostprijs in rekening neemt.

Ooit zal het wel gedaan zijn en zal Amazon.de de weinig resterende Prime Belgie klanten allemaal buitengooien, maar die dag is er nog steeds niet gekomen. M'n laatste hernieuwing was in juni dus in principe zit ik nog minstens goed tot juni 2026 hoop ik.

Ter info: het heeft ook geen zin om een Duitse prime af te sluiten met een Duitse kaart. De Prime die je dan krijgt is specifiek voor Duitsland. De Duitse Prime voor Belgie is een specifiek programma dat niet meer aangegaan kan worden, de SKUs om het abonnement aan te gaan zijn allemaal weg uit het systeem. Enkel de SKUs om te hernieuwen zitten er nog in.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 19 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
ben144
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 24 keer

Boven +-39eur is amazon.de ook nog altijd gratis verzending (niet op alle producten), ook zonder prime. Zonet nog besteld met gratis levering.

Vorige keer had ik speciaal nog een bout van 0.20 eur toegevoegd gewoon om de gratis verzending te hebben. En het grappige was dat amazon voor die bout een apart pakket had verstuurd :-D
phil48
Elite Poster
Elite Poster

CCatalyst schreef: 19 uren geleden
Tot op vandaag heb ik dus nog steeds gratis verzending van Amazon.de naar hier, wat veel geld uitspaart, ook als je de jaarlijkse kostprijs in rekening neemt.

Heb hetzelfde met de .nl versie. Onlangs nog een Nivea verzorgingsproduct besteld aan de helft van de prijs van de Kruidvat-promotie, als je dan ook nog de 0 euro verzending bijtelt is het bijna gratis, doe ik ook voor kabeltjes e.d. Zolang dit kan, maak ik er gebruik van.

Overigens toch maar voor de amazon locker in de NL-grensstreek gegaan, mijn vrouw kunnen overhalen om een shoppingtripje naar die regio te doen en tegelijk pik ik dan even mijn spullen op, dus o.m. de Fire tv Stick 4K max, was met de deals nog 4 euro goedkoper dan in DE.

Krijg wel regelmatig meldingen van hen om over te stappen naar de BE-versie, maar waarom zou ik dat doen? Quasi alles is duurder bij BE en als het toch eens andersom is, kan je naar de BE-versie ook gratis laten verzenden als je het minimum bedrag haalt.

ben144 schreef: 19 uren geleden
Vorige keer had ik speciaal nog een bout van 0.20 eur toegevoegd gewoon om de gratis verzending te hebben. En het grappige was dat amazon voor die bout een apart pakket had verstuurd :-D

Nog bij vermelden dat het vaak ook nog sneller hier is dan als je het bij amazon.com.be bestelt, het komt wellicht allemaal uit hetzelfde warehouse of werken ze hier zoveel trager :wink:
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

Dit lijkt me dan weer een typisch voorbeeld van hoe goedkoop heeeeeeel duurkoop wordt
phil48
Elite Poster
Elite Poster

Je weet niet voor hoeveel ik gekocht heb hé en bovendien doen we dat soort uitstapjes ook als ik niks besteld heb :)
Nordic
Plus Member
Plus Member
Provider
Te Koop forum

Ja dat is inderdaad ongelooflijk die verzending, maar ook het verschil tussen de landen in prijs is soms wel groot. Ik ben al jaren Duitse Prime klant en bestel dus meestal daar, maar onlangs bv nieuwe barbecue in België of Lego via Nederland. Verschil in prijs kan groot zijn. Onlangs bestelde ik bij de Nederlandse site een specifieke bit van Milwaukee die daar in promo was voor mooie deal. Als ik er 6 kocht had ik gratis verzending. Deze 6 dezelfde items zijn in 4 leveringen aangekomen. Eentje uit Frankrijk, eentje uit Italië, dan UK en Duitsland.
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”