Ik weet dat er workarounds zijn met lockers net over de grens, maar vanwege +50 km daar vandaan wonend niet zo interessant.
Iemand nog andere tips? De UB zoek functie geeft geen resultaten

Iets anders dan de fire stick?phil48 schreef:Enkele goede deals gevonden bij Amazon.nl en .de maar helaas weer producten die ze niet naar België verzenden, zoals de Fire tv stick 4k max.
Ik weet dat er workarounds zijn met lockers net over de grens, maar vanwege +50 km daar vandaan wonend niet zo interessant.
Iemand nog andere tips? De UB zoek functie geeft geen resultaten
Klinkt alsof je een probleem hebt met mensen die anders geaard zijn (pun intendedSinna schreef: 3 dagen geleden Ik heb er ook met penaarde, en inderdaad, da's onbelangrijk, maar voor mij klopt het gewoon niet. Told you: 't is sterker dan mezelf![]()
Ik ben wel tevreden van deze Strong Leap S3 Android TV box.Avenger 2.0 schreef: 3 dagen geleden Zoek een goede (geen merkloze) android TV box. Een aanrader op Amazon in korting?
Dat lukt niet meer, eens je je prime opzegt bij DE of NL kan je er geen meer afsluiten... Key is dus om lid te blijven daar als je in die landen je prime wilt blijven houden..ben144 schreef: 1 dag geleden Is het dan nog mogelijk om een .nl prime te nemen vanuit .be ? Gisteren lukte het niet om een .de prime af te sluiten voor een maandje, gaf fout dat land van visakaart niet overeenkomt met prime land. Vroeger ging dat altijd.
Tot ze uw Prime automatisch opzeggen bij vernieuwing en op die manier forceren, zoals ze bij mij gedaan hebben. Voor Prime was de visa kaart ongeldig, maar voor aankopen was ze perfect in orde.tom35 schreef: 1 dag geleden Key is dus om lid te blijven daar als je in die landen je prime wilt blijven houden..
Is toch altijd al zo geweest? Er wordt in hun marketing idd nogal de indruk gewekt dat dat 1 grote braderie is, maar niets is minder waar, er zijn wat meer deals dan anders (enfin, toch redelijk wat meer) maar heel wat koopwaar doet ook helemaal niet mee. Het zijn vooral de beste dagen om de brol die Amazon zelf maakt te kopen.
Wil je aub uitleggen hoe jij die mailboxde.com gebruikt en wat de meerwaarde er van is?9livesuni schreef: 1 dag geleden
Ik gebruik mailboxde.com , al jaren content van.
Primeday is altijd wel leuk maar ik shop vooral door het jaar. Ik volg de producten die ik wil en koop deze op het moment dat ze voor mij betaalbaar zijn. Veelal valt dat niet samen met primeday.
Ik gebruik die zelf ook heel af en toe, voordelen die ik iig kan opsommenBaggioo schreef: 21 uren geleden Wil je aub uitleggen hoe jij die mailboxde.com gebruikt en wat de meerwaarde er van is?
Had ik al van vroeger (voor het onmogelijk werd) en sindsdien gewoon elk jaar hernieuwd, ook nadat de deur gesloten werd voor nieuwe klanten. Nieuwe Prime afsluiten is idd niet meer mogelijk, maar wie het al actief heeft kan nog steeds elk jaar hernieuwen. Eenmaal je opzegt is het weliswaar ook gedaan en kan je niet meer terugkomen. Hetzelfde als je Prime op Amazon.com.be afsluit, dan wordt je Prime van Amazon.de ook automatisch stopgezet (wordt ook zo vermeld), maw ik kan geen Prime nemen op Amazon.com.be zonder die van de .de te verliezen.
CCatalyst schreef: 19 uren geleden
Tot op vandaag heb ik dus nog steeds gratis verzending van Amazon.de naar hier, wat veel geld uitspaart, ook als je de jaarlijkse kostprijs in rekening neemt.
ben144 schreef: 19 uren geleden
Vorige keer had ik speciaal nog een bout van 0.20 eur toegevoegd gewoon om de gratis verzending te hebben. En het grappige was dat amazon voor die bout een apart pakket had verstuurd![]()