DIGI STK weg?

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1195 keer
Recent bedankt: 16 keer

Ik heb een nieuwe SIM-kaart aangevraagd (nieuw nummer, geen portatie).
Toestel en SIM-kaart worden al even gebruikt en ik zie nergens de "DIGI STK" app opduiken?
Niet te vinden op de Google appstore en evenmin op de website van DIGI zelf.

Dit staat er op de website:
https://www.digi-belgium.be/nl/vraag-vo ... igi-mobile
Afbeelding
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 603 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

als ze zeggen "automatisch geinstalleerd", vermoed ik dat die niet in de app store gaat staan, maar ergens in een menu onder de simkaart informatie ofzo zelf.
beetje zoals je vroeger ook de apps had die door pxm "geinstalleerd" werden zonder dat je er wat voor hoefde te doen, en dat zat dan niet gewoon bij apps maar ergens onder "sim toolkit" als ik het me goed herinner
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 1 keer

Goedemiddag @heist_175,

Deze app kan onder een van de volgende namen verschijnen:

SIM Toolkit

RBroker

STK

Setari Digi (met een SIM-kaart icoon)

De app is vooraf geïnstalleerd op je SIM-kaart; je hoeft niets te downloaden.

Je vindt de app meestal tussen je reguliere apps (bijv. WhatsApp, Facebook), in de algemene instellingen van je telefoon, of in mappen zoals "Tools" of "Hulpmiddelen" in je app-overzicht.

Op een iPhone ga je naar:

Instellingen > Mobiele dienst (selecteer DIGI als je meerdere SIM-kaarten hebt) > SIM-applicaties

Groeten,
Noah van DIGI
heist_175
Moderator
Moderator

DIGI Belgium schreef: 4 dagen geleden Deze app kan onder een van de volgende namen verschijnen:
- SIM Toolkit
- RBroker
- STK
- Setari Digi (met een SIM-kaart icoon)
Geen van die apps staan op de telefoon.
DIGI Belgium schreef: 4 dagen geleden Je vindt de app meestal tussen je reguliere apps (bijv. WhatsApp, Facebook), in de algemene instellingen van je telefoon, of in mappen zoals "Tools" of "Hulpmiddelen" in je app-overzicht.
Noch in de normale app-lijst, noch in de "show all apps" lijst staat iets dat lijkt op STK/SDK etc (lijstje hierboven).
DIGI Belgium schreef: 4 dagen geleden Op een iPhone
Het is een Android :).

App drawer: niets
Instellingen > Apps > Alle ** apps: niets
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum

't is toch geen e-SIM? Want die ondersteunen geen sim-apps.

En hier op een doodnormale stock Galaxy A55 zie ik - zoals Noah zegt - de sim-apps gewoon tussen de andere apps. In dit voorbeeld wel Proximus, ik heb geen Digi meer.

Screenshot_20250709_080331_One UI Home.jpg

Zelfs speciaal voor u die Galaxy opgestart om die screenshot te nemen: uitgevogeld hoe je een screenshot neemt (dus je moet die optie dan nog eerst snel beschikbaar maken in dat menu van bovenaan), dan even geprobeerd met bluetooth of QuickShare of whatnot, zelfs met een USB-C kabel naar m'n Macbook wilde ze niet, internetz zei van google photos te gebruiken, maar uiteindelijk dan een f*** USB-C stick gebruikt en daarmee de screenshot overgezet. Super ervaring al zeg ik het zelf.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
heist_175
Moderator
Moderator

selder schreef: 3 dagen geleden 't is toch geen e-SIM?
Het is een fysieke SIM-kaart, de telefoon ondersteunt ook geen eSIM.

OS: LineageOS (2 andere gezinsleden met DIGI hebben ook LineageOS en hebben wel die DIGI STK staan)
Google FamilyLink staat er op, een ander gezinslid heeft ook FamilyLink en heeft wel DIGI STK tussen de apps staan.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum

Sim-swap aanvragen dan?

En LineageOS ... ja, daar is niks standaard aan, zal ervanaf hangen welke versie je gebruikt. Wat ik ervan begrepen heb kan het zijn dat LineageOS die sim-apps net verbergt, of de toolkit is verborgen of er zelfs uitgesloopt.

Installeer eens SIM Tool Manager van KF Software house?

Of via ABD shell eens checken: "pm list packages | grep stk" dan zou je "com.android.stk" moeten zien.

Maar goed 😀 't is een open goal maar misschien is het fruitige merk eerder iets voor u, dat werkt namelijk out of the box 😀 😀 😀
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”