Dag allemaal!
Ik ben op zoek naar een legitieme IPTV provider voor enkel sportskanalen.
Premier league is de grote must maar andere klassementen zoals de Jupiler pro league.
Aanraders?
Beste legitieme IPTV provider voor Sport
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 260 keer
- Bedankt: 104 keer
De DAZN zenders zitten ook in de app van TVV voor 15 €.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 132 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wat je zoekt, bestaat niet. Alvast niet legaal.
Aangezien de rechten niet alleen voor elke sport, maar ook nog eens voor elke competitie binnen die sport, steeds apart verkocht worden aan de hoogste bieder, is er in België geen enkele provider of streaming dienst die alles kan aanbieden.
Je zal dus steeds moeten kijken wat je specifiek wil zien en of het zijn geld waard is, als je het effectief (live) wil volgen.
Is het gewoon voor op de achtergrond te laten afspelen en maakt het niet uit wat er speelt, dan is een Eurosport (als je tenminste kan leven met de enorme overvloed aan reclame) of dazn de beste optie.
Aangezien de rechten niet alleen voor elke sport, maar ook nog eens voor elke competitie binnen die sport, steeds apart verkocht worden aan de hoogste bieder, is er in België geen enkele provider of streaming dienst die alles kan aanbieden.
Je zal dus steeds moeten kijken wat je specifiek wil zien en of het zijn geld waard is, als je het effectief (live) wil volgen.
Is het gewoon voor op de achtergrond te laten afspelen en maakt het niet uit wat er speelt, dan is een Eurosport (als je tenminste kan leven met de enorme overvloed aan reclame) of dazn de beste optie.
Laatst gewijzigd door Fallschirmjaeger 5 dagen geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt voor jullie reacties!
Ik zoek een legitieme manier om live voetbal te kunnen kijken.
Premier league is een must maar Juplier Pro League is mooi meegenomen.
Ik snap de reactie van Fallschrimjaeger wel want je kan hier niets van terug vinden.
Het stoort me alleen dat als ik een traditioneel abo neem bij Telenet of Proximus, je veel te veel betaald voor dit te bekomen.
Ik moet al de rest niet kunnen kijken, enkel live voetbal.
Daarom hoeft het nog niet via een provider uit België, misschien is Nederland hier al verder in?
Ik zoek een legitieme manier om live voetbal te kunnen kijken.
Premier league is een must maar Juplier Pro League is mooi meegenomen.
Ik snap de reactie van Fallschrimjaeger wel want je kan hier niets van terug vinden.
Het stoort me alleen dat als ik een traditioneel abo neem bij Telenet of Proximus, je veel te veel betaald voor dit te bekomen.
Ik moet al de rest niet kunnen kijken, enkel live voetbal.
Daarom hoeft het nog niet via een provider uit België, misschien is Nederland hier al verder in?
- nerph
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 22 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik vrees dat het goedkoopste en makkelijkste manier zal via Telenet of Proximus zijn. Voor andere landen ga je waarschijnlijk een VPN nodig hebben, en al dat gedoe...
Als je al Telenet klant bent vind ik Play Sports nog meevallen qua prijs. In andere landen is het gemakkelijk dubbel zo veel.
Als je al Telenet klant bent vind ik Play Sports nog meevallen qua prijs. In andere landen is het gemakkelijk dubbel zo veel.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Staat nog steeds tussen het aanbod en werkt nog steeds (uiteraard momenteel niet te testen qua live wedstrijden)?Ratface schreef: 5 dagen geleden Vermoed dat dit ook niet meer van toepassing zal zijn vanaf 01/juli. TVV mag daar de mensen wel eens over inlichten dan....
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-basic/
ooh. shiny.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 763 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Als ik me niet vergis zijn alle wedstrijden van de Premier League verdeeld over 3 providers. (in de UK)cellphone05 schreef: 5 dagen geledenIk zoek een legitieme manier om live voetbal te kunnen kijken.
Premier league is een must..
Dit maakt het voor liefhebbers peperduur als ze alle wedstrijden willen zien van hun favo club(s)
Weet je gelijk de reden waarop IPTV zo populair is in de UK (en elders)
Laatst gewijzigd door Petrikske 4 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 72 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Premier league zi(a)t exclusief bij Telenet voor alle matchen. Met de recente overeenkomst valt de premier league ook te bekijken bij Proximus.
Toegevoegd na 43 seconden:
https://www.tijd.be/ondernemen/sport/te ... 61756.html
Toegevoegd na 43 seconden:
https://www.tijd.be/ondernemen/sport/te ... 61756.html
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 34 keer
Zeer terechte vraag. In Be zijn er voor zover ik weet de volgende opties:
- Tv Vlaanderen aan 15€/maand met DAZN kanalen
- DAZN apart aan 20€/maand (lol)
- Proximus aan 21€/maand met Champions League en Premier league (DAZN in onderhandeling) - ENKEL met Proximus internet te bestellen
- Telenet aan 25€/maand met Champions League en Premier league (DAZN in onderhandeling) - ENKEL voor Telenet klanten
Totaal absurde markt. En geen enkele legale manier om Champions League te bekijken als je geen internet afneemt bij Proximus/reeds klant bent bij Telenet. Waarom dat niet via NL of ander Europese subscription kan is mij een raad$el.
Edit: TN heeft ook CL
- Tv Vlaanderen aan 15€/maand met DAZN kanalen
- DAZN apart aan 20€/maand (lol)
- Proximus aan 21€/maand met Champions League en Premier league (DAZN in onderhandeling) - ENKEL met Proximus internet te bestellen
- Telenet aan 25€/maand met Champions League en Premier league (DAZN in onderhandeling) - ENKEL voor Telenet klanten
Totaal absurde markt. En geen enkele legale manier om Champions League te bekijken als je geen internet afneemt bij Proximus/reeds klant bent bij Telenet. Waarom dat niet via NL of ander Europese subscription kan is mij een raad$el.
Edit: TN heeft ook CL
Laatst gewijzigd door rtl 1 uur geleden, in totaal 1 gewijzigd.