Mobiel verbruik

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
teleboy
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 dec 2024, 09:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Zijn hier nog klanten die geen weergave meer hebben van het mobiele verbruik in de Telenet app?
Zowel het verbruik van het mobiele nummer als datakaart wordt niet meer weergegeven. Vast internet is de enige weergave momenteel.
Dit is al enkele dagen het geval, volgens Telenet ben ik niet de enige???
Tip die Telenet mij gaf is om via het mobiel verbruik elke datasessie op te tellen, wat mij zeer omslachtig lijkt. :eek:
Als Telenet het probleem kent, is dit zo moeilijk om op te lossen dan?
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1083
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 79 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Inderdaad, was me ook nog niet echt opgevallen omdat ik over een onbeperkt verbruik beschik.
Gebruikersavatar
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 1 keer

Juist gekeken en hier staat het er wel nog in
thmj
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 19 sep 2022, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 16 keer

Mijne Realme geeft elke week automatisch hoeveel data verbruikt.
Nu met Pinksteren waren er werken voor de app van Base en Telenet.
De gsm is dan maar leuk naar internet via sat overgeschakeld. (op zee)
Gelukkig staat extra heel laag.
Base wil het eenmalig terugbetalen.
Telenet voor madam is nog wachten.
bigMODDER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 sep 2022, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Mijn mobiel internet verbruik is bij Telenet te zien in de MyTelenet app ... Heb wel onbeperkt mobiel internet maar staat ook bij hoeveel ik al verbruikt heb.
teleboy
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 dec 2024, 09:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Een algemeen probleem volgens hun klantendienst.
Ook meldingen er rond werken niet en zijn niet te wijzigen.
Ik vraag mij af wat indien je over de limiet gaat, wordt dit aangerekend?

Moet een grandioos probleem zijn aangezien het al een week en half niet werkt.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1083
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 79 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Lijkt bij ons opgelost te zijn.
Telenet heeft bij ons ook de foutmelding: We kunnen je modem niet bereiken. Weggehaald.
Gebruikte minuten en data staan er terug op.
Ik had het nagevraagd op Twitter, en ze meldden dat sommige klanten problemen hadden na een update van de app.
Jap
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ook problemen met de meter voor vast internet - al mijn verbruik wordt als piekverbruik gerekend, met 0 verbruik in de daluren. Zou ook een gekend probleem zijn...zucht.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 45 keer

Hier ook geen verbruik meter bij mobiel internet.

En toen ik netwerknaam en pass wijzigde van de wifi wou de router het niet wijzigen maar in de app werd de wijziging wel weergegeven met resultaat dat ik router niet meer kon aanpassen of verbruik bekijken. Klantendienst mij 30 minuten aan de praat houden met alsof het mijn fout is en router restarten blabla. Uiteindelijk wou ie toch een technische support ticketje aanmaken.

Technische support belt: "Mijnheer, ziet u nu je aanpassingen op je wifi signaal?" Ik zeg "Ja, bedankt". Zegt ie "Gekend probleem bij nieuwe routers, de sync is problematisch". 30 seconden telefoontje.
IvoDeMeyer
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 okt 2017, 18:35
Bedankt: 6 keer

Als ik mijn verbruik opvraag via de app krijg ik een negatieve periode en is er 0 GB beschikbaar. Vraag ik het op via de site dan verschijnt niets.

Ik kan Telenet zeker niet meer aanraden. Er zijn heel veel problemen.
Bijlagen
Verbruik 3.jpg
teleboy
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 dec 2024, 09:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Provider

Sinds vanmorgen werkt het weer.
Voor zo een bedrijf te zijn toch een hele onderneming geweest precies om dit op te lossen.
IvoDeMeyer
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 okt 2017, 18:35
Bedankt: 6 keer

Ik kan mijn mobiel verbruik (Telenet) nog altijd niet opvragen. Niet via de site (dan verschijnt er niets), niet via de app (dan verschijnt een negatieve periode '-889 dagen tot nieuwe periode'). Er staat wel in de app 'Je dataverbruik ziet er prima uit.'. Ongelofelijk! Wie heeft er nog problemen? Gelieve dat hier te melden.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1070
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 104 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zou het melden aan Telenet i.p.v. hier.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”