Als mijn gsm met de auto via bluetooth verbonden is zou ik graag hebben dat ik sommige apps tijdelijk kan beperken in het geven van meldingen.
Ik dacht ooit eens van zo'n app gehoord te hebben, maar kan het nergens vinden.
Iemand hier een idee?
android: sommige meldingen blokkeren
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ik gebruik in de auto de niet-storen en laat enkel oproepen binnenkomen.
Via Samsung kan je een aantal routines maken die je bijvoorbeeld kan koppelen aan een specifieke bluetooth verbinding of verbinding met Android Auto.
Ik denk zelfs dat het top op app-niveau in te stellen is welke te dempen of uit te zonderen.
Via Samsung kan je een aantal routines maken die je bijvoorbeeld kan koppelen aan een specifieke bluetooth verbinding of verbinding met Android Auto.
Ik denk zelfs dat het top op app-niveau in te stellen is welke te dempen of uit te zonderen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
- Bedankt: 720 keer
- Recent bedankt: 9 keer
aha, dat zou nog beter zijn.
Ik heb een samsung A35.
Ik weet dat niet-storen werkt, maar dat moet je telkens zelf doen. Ik ben op zoek naar een compleet automatische oplossing.
Ik heb een samsung A35.
Ik weet dat niet-storen werkt, maar dat moet je telkens zelf doen. Ik ben op zoek naar een compleet automatische oplossing.
- Data technicus
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 115 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Je hebt 2 manieren bij samsung bij standen en routines.
Eerst bij stand auto rijden. Dan geef je verbonden bluetooth toestel in en daarna kies je niet storen en kies je voor beltoon aan en meldingen uit.
Of je maakt een routine aan.

Eerst bij stand auto rijden. Dan geef je verbonden bluetooth toestel in en daarna kies je niet storen en kies je voor beltoon aan en meldingen uit.
Of je maakt een routine aan.

- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
Ik gebruik Tasker redelijk wel wat en Samsung's routine vind ik veel beter werken als het komt op detecteren van een verbinding met Android Auto. Eerste optie is tegenwoordig in Samsung en als de actie niet mogelijk of te geavanceerd is is het voor Tasker.

TV:

ISP:

Tel.: