wortel schieten
Gisteren heel de middag voor hulp met hun chatbox proberen te comuniceren, 5keer in de wacht gezet geen enkele reactie gekregen.Ik ga vanmiddag nog een laatste poging wagen .Is er soms een telefoonnummer beschikbaar .Zelden zo'n klantonvriedelijk bedrijf meegemaakt. Bedankt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 777 keer
- Bedankt: 335 keer
- Recent bedankt: 11 keer
De 5000 nummers met je phone met Orange simkaart.
0800 95 95 5 als Orange klant met een phone zonder Orange simkaart.
5000/0800 95955 voor non business klant.
5995 of 0800 95 96 2 als business klant.
Als Orange klant word je via deze nummers niets aangerekend voor deze communicatie.
Je moet er niet veel meer van verwachten dan bij zowat iedere hedendaagse helpdesk, m.a.w. gewoon geluk hebben bij een persoon terecht te komen die zijn job kent en er voor gaat.
Het heeft me enkele weken geleden een bezoek aan een Orangeshop en aantal uur en een viertal telefonische pogingen gekost om mijn telefoonnummer (als businessklant) te laten overzetten van een oude naar nieuwe simkaart.
De laatste (doorverwezen) in de rij had daar maar een vijftal minuten voor nodig. De voorgangers hoorden het blijkbaar in Keulen donderen.
0800 95 95 5 als Orange klant met een phone zonder Orange simkaart.
5000/0800 95955 voor non business klant.
5995 of 0800 95 96 2 als business klant.
Als Orange klant word je via deze nummers niets aangerekend voor deze communicatie.
Je moet er niet veel meer van verwachten dan bij zowat iedere hedendaagse helpdesk, m.a.w. gewoon geluk hebben bij een persoon terecht te komen die zijn job kent en er voor gaat.
Het heeft me enkele weken geleden een bezoek aan een Orangeshop en aantal uur en een viertal telefonische pogingen gekost om mijn telefoonnummer (als businessklant) te laten overzetten van een oude naar nieuwe simkaart.
De laatste (doorverwezen) in de rij had daar maar een vijftal minuten voor nodig. De voorgangers hoorden het blijkbaar in Keulen donderen.

Laatst gewijzigd door ivob 1 maand geleden, in totaal 3 gewijzigd.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 158 keer
- Recent bedankt: 10 keer
0800 95 95 5
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.7
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.7
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.5
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Ik heb naar het nummer gebeld dat hier gegeven werd een heel onvriendelijke persoon stuurde mij onmiddellijk door naar de chatbox. Ik zit weer lang
naar mijn scherm te turenI.Ik heb hier genoeg van en zal onmiddellijk mijn ambo's opzeggen.En ik zal met plezier een paar euro's meer betalen voor een betere service. Bedankt
naar mijn scherm te turenI.Ik heb hier genoeg van en zal onmiddellijk mijn ambo's opzeggen.En ik zal met plezier een paar euro's meer betalen voor een betere service. Bedankt
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik vrees dat je voor een paar euro meer, elders geen betere service zal vinden...
Het is heel veel betalen bij Telenet of Proximus voor ietwat service of weinig betalen en uw plan trekken bij problemen.
Het is heel veel betalen bij Telenet of Proximus voor ietwat service of weinig betalen en uw plan trekken bij problemen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 52 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ben je klant bij Orange of bij hey?
Indien Orange, toevallig geen Orange-winkel in de buurt? Ik ben daar altijd al vriendelijk geholpen geweest, maar ik snap dat dat eigenlijk wat overbodig zou moeten zijn als je gewoon kan bellen.
Indien Orange, toevallig geen Orange-winkel in de buurt? Ik ben daar altijd al vriendelijk geholpen geweest, maar ik snap dat dat eigenlijk wat overbodig zou moeten zijn als je gewoon kan bellen.
Laatst gewijzigd door dean3009 1 maand geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik gebruik altijd dit nummer 080085519
Dat is de telefonische klantendienst van Hey (achterliggend kom.je gewoon bij Orange uit).
Dit stond in het begin van DIGI op.hun website maar dat hebben ze samen met het aanbod aan 5 euro weggehaald van de site.
Ik heb ooit met customer care van Orange/Hey gebeld na een zeer negatieve review voor hun op trustpilot. Toen had ik de dame in kwestie ook laten weten dat ik best begrijp dat je een chat-only service wilt aanbieden als lowbudget oplossing, maar dan moet je wel zorgen dat:
1 de tool werkt
2 je binnen een schappelijke tijd reactie krijgt
3 je tenminste via mail kunt verder communiceren als de webpage in timeout gaat na 5u wachten
Zoniet kan je beter de chat functie ook afschaffen.
Dat is de telefonische klantendienst van Hey (achterliggend kom.je gewoon bij Orange uit).
Dit stond in het begin van DIGI op.hun website maar dat hebben ze samen met het aanbod aan 5 euro weggehaald van de site.
Ik heb ooit met customer care van Orange/Hey gebeld na een zeer negatieve review voor hun op trustpilot. Toen had ik de dame in kwestie ook laten weten dat ik best begrijp dat je een chat-only service wilt aanbieden als lowbudget oplossing, maar dan moet je wel zorgen dat:
1 de tool werkt
2 je binnen een schappelijke tijd reactie krijgt
3 je tenminste via mail kunt verder communiceren als de webpage in timeout gaat na 5u wachten
Zoniet kan je beter de chat functie ook afschaffen.
-
- Elite Poster
TS zijn serviceprobleem ging toch over de helpdesk van Orange?
Sol Invictus!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik dacht dat het over DIGI ging
Stond deze topic gisteren niet in het DIGI forum? Enfin een paar posts voor niets dus 
Vroeger klant geweest bij Orange en daar altijd goed geholpen geweest.

Vroeger klant geweest bij Orange en daar altijd goed geholpen geweest.
-
- Elite Poster
TS zegt zelf niet waar het over gaat.
Gezien hij of zij zijn bericht post in het Orange topic gaf ik hem de nummers van de Orange helpdesk.
Vervolgens stelt hij naar deze nummers gebeld te hebben.
Wanneer hij geen Orange klant is dan is het logisch dat men hem doorverwijst naar de chatbox van x.
Overigens ook nog nooit onbeleefd te woord gestaan bij Orange noch doorverwezen naar een chatbox.
Wel eens doorverwezen naar het kastje van de muur maar door zelf kalm en beleefd te blijven word je uiteindelijk wel geholpen. Voor 61 cent/maand ga ik ook geen snelservice noch voorkeursbehandeling verwachten.
Gezien hij of zij zijn bericht post in het Orange topic gaf ik hem de nummers van de Orange helpdesk.
Vervolgens stelt hij naar deze nummers gebeld te hebben.
Wanneer hij geen Orange klant is dan is het logisch dat men hem doorverwijst naar de chatbox van x.
Overigens ook nog nooit onbeleefd te woord gestaan bij Orange noch doorverwezen naar een chatbox.
Wel eens doorverwezen naar het kastje van de muur maar door zelf kalm en beleefd te blijven word je uiteindelijk wel geholpen. Voor 61 cent/maand ga ik ook geen snelservice noch voorkeursbehandeling verwachten.

Sol Invictus!
-
- Elite Poster
Ah ok, daar was ik niet van op de hoogte.
Nogal wiedes dat ze je bij Orange als Heyklant dan doorverwijzen naar de chatbox van Hey.
Nogal wiedes dat ze je bij Orange als Heyklant dan doorverwijzen naar de chatbox van Hey.
Sol Invictus!
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ik vraag het altijd via messenger, als je geluk hebt na paar uur anders soms paar dagen, maar heb al altijd antwoord gekregen.
zelfs afgelopen zondag nog, was wel verbaasd dat ze op een zondag mij antwoorden en dan belden.
zelfs afgelopen zondag nog, was wel verbaasd dat ze op een zondag mij antwoorden en dan belden.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml