Vreemd voorval met Hey
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
Binnen de regio Kortenberg centrum is er een zone waar ik met mijn iphone totaal geen verbinding heb al zou je dat niet opmaken uit het scherm want dat toont 5G en minstens 4 balkjes. Het probleem doet zich al weken voor. Vandaag nog meegemaakt tijdens mijn wandeling vanuit Nossegem. Op bepaald moment valt mijn podcast die ik aan het beluisteren was uit en pas veel later heb ik terug geluid. Kon ook geen website openen. Het lijkt alsof de antennes van Orange op een welbepaalde mast defect zijn maar dat dit zich al een tijd voordoet lijkt me dat wel vreemd.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb wel eens voorgehad op een zeer drukke plaats dat het netwerk zo overbelast is dat het internet zèèr zèèr traag wordt. (Laatste keer dat ik dit voorhad was met Hey aan het station van Mons.) Kortenberg ligt tegen de luchthaven, dus het kan wel dat je gsm ergens met een overbelaste zender verbinding maakt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 62 keer
Er is een probleem met de 5G antenne gelegen aan het psychiatrisch centrum. Als je je gsm instelt op 4G only ga je normaal geen onderbrekingen hebben. Staat inderdaad een dossier voor open…
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 62 keer
Instellingen
Mobiel netwerk
Opties mobiele data
Gesprekken en data
4G
Mobiel netwerk
Opties mobiele data
Gesprekken en data