Vermoedelijk heeft de nieuwsbron die je bedoeld oude data nog gebruikt, ik kijk vaak naar het uur van de melding.DarkV schreef: 2 weken geledenIk heb ondertussen al allerlei cijfers gelezen... beetje in de range van 7 tot 42.
En laatste gegeven is 41 toestellen.
Ik heb zelfs een bron die sprak van 100 toestellen maar het is ook de vraag betreft het hier totaal verloren + beschadigde toestellen of was het eerder een gok?
Ik houd het dus bij 41 omdat dit cijfer het vaakst word vernoemd.
5 vliegvelden zouden zijn aangevallen maar bij 1 vliegveld zouden burgers de aanval hebben kunnen verhinderen.
Blijft een hitratio van 80% wat voor dergelijk soort missie een groot succes is.
Weet immers dat het heel wat grote toestellen zijn waaronder al zeker 2 A-50 AWACS.
Rusland heeft er daar nog maar enkele van, ook zouden er heel wat toestellen verloren zijn gegaan die kruisraketten kunnen afleveren.
Dus ook een verlies wat betreft de mogelijke inzet van kernwapens.
Rusland zit nu met een serieus probleem omdat ze overal geraakt kunnen worden, heel wat vliegvelden werden nauwelijks beschermd omdat ze dus ver weg liggen en al hun luchtafweer is richting Oekraïne gegaan.
Toegevoegd na 4 uren 42 minuten 42 seconden:
Moeten we nog twijfelen aan het feit of Rusland bereid is tot een staakt het vuren na het zien van Vladimir Solovyov in een uitzending na de containeraanval?
Blijkbaar heeft Trump ingestemd met nieuwe en zware sancties tegen Rusland.
Mike Johnson zal vermoedelijk deze week nog een stemming organiseren. (een formaliteit aangezien 82 senatoren reeds hebben ingestemd)
Dit gaat dus hoogst denk ik over die extreme 500% voor iedereen die zaken doet met Rusland (gas/olie)
Toegevoegd na 57 minuten 54 seconden:
In dit artikel van HLN heel wat voor en na foto's van betrokken vliegvelden, grote schade tot totale verliezen zijn heel duidelijk zichtbaar.
Onderaan de pagina een hele duidelijke video van 1 van de rijdende vrachtwagens, bevattende 2 woon units met elks een zonnepaneel bovenaan om de batterijen van de drones opgeladen te houden vermoed ik en of het dak van de woon units vanop afstand te openen.
https://www.hln.be/buitenland/nieuwe-sa ... pp_channel
Toegevoegd na 9 uren 22 minuten 24 seconden:
TACO Trump heeft de Senaat na z'n telefoongesprek met Poetin nu weer verzocht om het wetsvoorstel voor nieuwe sancties voor Rusland niet ter stemming te brengen.
In Polen werden containers met anti tankwapens (RGW-90) gevonden in een verlaten hangar.
Wapens waren bestemd voor Oekraïne maar zijn nooit ter plaatse geraakt.
Rarara... lijkt een gevalletje van opslaan en wanneer er geen vragen worden gesteld doorverkopen.
https://www.rp.pl/sluzby/art42466991-sy ... odkarpaciu