@koenraaddeconicnk Ik vermoed dat je "2" toets kapot is tenzij je echt al jaren geleden fiber had

@koenraaddeconicnk Ik vermoed dat je "2" toets kapot is tenzij je echt al jaren geleden fiber had
Laat uw zoon eens naar Besix bellen? Die zijn normaal echt wel actief bezig met aansluitingen wanneer de pop in orde is.tom35 schreef: 2 maanden geleden Bij de zoon ik sint niklaas ligt in zijn straat aan elk huis sinds midden vorig jaar een rolletje opgerolde fiber dat uit de grond komt, dat zou normaal in oktober binnen gelegd worden..
Zonet even contact opgenomen met...
Hartelijk Dank Raf voor deze update.raf1 schreef: 1 maand geleden Ik geef nog graag eens een update met de informatie die ik momenteel heb.
Voor gebieden zonder vergunde PoP-cabine (bijvoorbeeld AALST-01) zie ik momenteel geen evolutie. In die regio's kan je nog lang op fiber wachten. Ik heb de afgelopen maanden geen enkele nieuwe bouwaanvraag van Fiberklaar meer opgemerkt op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
Misschien antwoord ik naast de kwestie, maar: dat hangt van de module. Bij de modules van FS, zoals de XGS-ONU-25-20NI, kan je aan de account manager die je bij bestelling toegewezen krijgt vragen naar het serienummer. Het gaat dan niet om het nummer dat op het etiket van de module zelf staat, maar een serienummer dat geprogrammeerd staat op de module, met 4 (hoofd)letters en 8 karakters (vooral cijfers, ofwel hier en daar een kleine letter). Bvb. GPON1234567a . Dit nummer moet je aan de provider doorgeven.hephaistos schreef: 3 maanden geledenHeb je dan input hoe je de serial nummer van de SFP GPON module bepaalt?raf1 schreef: 5 maanden geleden Je kan ook je UDM Pro rechtstreeks op de Fiberklaar-contactdoos aansluiten.
Vanuit de ISP (FastFiber) geven ze aan dat het serial nummer zoals het vermeld staat op de SFP module niet juist is...
Als je het standaard MACID doorgeeft van de UDM of zelfs van de specifieke SPF poort, dan wordt er geen connectie gemaakt.
Ik ben benieuwd of er al iemand dit werkend heeft gekregen met een eigen SFP module.
Heel wat rode vlaggen hieronder...Voor Moorsel zou dat dan september 2025 kunnen zijn. Vermoedelijk schuiven de Fiberklaar-werken op vanuit Opwijk naar Baardegem en zo verder. Ofwel vanuit Affligem-Hekelgem naar Meldert en zo naar Moorsel.
Dus zolang Opwijk en Affligem niet afgewerkt zijn zal er nog niet veel gebeuren in Baardegem op gebied van fiber.
Code: Selecteer alles
{
"lomKey": "123456789",
"streetName": "redacted",
"houseNumber": "x",
"zipCode": "1745",
"cityName": "Opwijk",
"houseNumberSuffix": null,
"fiberEligibility": false,
"boxNumber": "",
"coordinates": null,
"serviceQualificationInfoBean": {
"zoningTechnology": "JV1",
"statusReasonCode": "701",
"statusCode": "NOK",
"fiberZoneMilestoneCode": "FCSOON",
"fiberDCStatusDate": "28/11/2024",
"detAddressNeeded": null,
"multiGigEligibilityFlag": null,
"stopSellingCopper": false,
"stopServicingCopper": false,
"stopSellingCopperDate": null,
"stopServicingCopperDate": null,
"plannedHPstartdate": null,
"deliveryHld2bDate": null,
"fiberSemesterEstimation": null,
"brfs": "N",
"statusColor": "RED",
"demandBundlingFlag": "N",
"audience": "notEligible",
"brfsDateFirst": null
}
}
Weerom zeer veel dank voor de info Raf !raf1 schreef: 3 weken geleden Goed nieuws, in de straten tussen Park Ter Linden en de Boudewijnlaan in Aalst zijn er nu toch opnieuw werken gestart voor de aanleg van Fiber-to-the-Home. Er worden gelijktijdig multiducts in de grond gestoken voor Wyre en Fiberklaar. Maar jammer genoeg nog steeds geen spoor van de PoP-cabine, dus de timing om een actieve fiberverbinding te kunnen hebben is totaal onzeker.
Zeker maar uiteraard impliceert het uitrollen van 2 netwerken, extra-kosten die finaal doorgerekend worden aan klanten. Anderzijds, indien er een netwerk probleem is bij een provider die blijft aanmodderen, kan je nog altijd vlot wijzigen. Elke medaille heeft 2 kanten natuurlijk.raf1 schreef: 3 weken geleden In dit stedelijke gebied zullen Wyre en Proximus/Fiberklaar dus blijven concurreren. Infrastructuurconcurrentie vind ik zeker positief. Want je hebt echt wel een volledig gescheiden infrastructuur nodig om te kunnen concurreren op stabiliteit en kwaliteit van de verbinding.
Hier gaat het steeds beter met TN en vorige week en deze week zelfs geen storingen meer gehad. Voelt TN hier de adem van PX in de nek?raf1 schreef: 3 weken geleden Nota bene, vorig semester zijn er storingen vastgesteld op 6,56% van alle Telenet-aansluitingen, dat gaat om meer dan 100 000 klanten!: zie https://www.bipt-data.be/nl/projects/data/indicators)
Als je deze alsnog wil opzoeken bij Proximus:Zou u aub nog eens gewoon de bestanden willen vermelden waar ik op moet klikken om het "antwoord" te verkrijgen ... Waarschijnlijk nog altijd eerst check
beschikbaarheid fiber op adres en dan het formulier invullen ?
Waarop ik al een bestelling wou doorsturen maar ook daar enkel het antwoord we moeten verder afwachten.Goed nieuws! Je kunt binnenkort gebruik maken van het Fiber netwerk. Bestel nu je internet product, en we activeren je verbinding zodra dat kan. Na je inschrijving houden we je op de hoogte van de verwachte activatiedatum.
Deze week hadden ze nog iemand gestuurd die niet bevoegd is om er aan te werken. Sinds gisteren staat de fiber modem niet meer in alarm en brandt het ONT lampje groen. Proximus heeft achterliggend mogelijks wel iets aangepast, maar ze bellen me maar niet op voor een vervolg afspraak in te plannen. Al bijna 2 weken zonder internet.dragonflo schreef: 3 weken geleden Recent is er bij mij Fiberklaar aangelegd tot binnen. De technieker van Proximus komt langs en er zit geen signaal op de glasvezel. Is dit normaal? Het is in een appartementsgebouw. Ik heb geen vdsl aansluiting meer dus ik kan dat niet even gebruiken.
Geen idee, maar je zit in "zoningTechnology": "FTTHBF" wat Fiber-To-The-Home Brown Field is, een Proximus Fiber-zone. Voor Fiberklaar zou er "JV1" oftewel Joint Venture 1 staan.