hey! internet smallband

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 967
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

patch is eerder in nacht en is gewoon modem reboot, max 10min.
Waarschijnlijk werken aan de node/kast(en) buiten door Telenet.

TN klanten worden op de hoogte gehouden van werken, maar Orange/Hey ondervinden het op moment dat het uitvalt ipv communicatie op voorhand.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 77 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3397
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Internet is er na 3 u eindelijk terug, mijn eerste speedtest zegt wel opnieuw min of meer de normale snelheid.........
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Ik heb vandaag nog eens met de klantendienst gebeld en gevraagd naar een emailadres om zo wat informatie door te sturen (smokeping screenshots, links naar resultaten van speedtest en de link naar dit topic alsook topic op community site van orange).
Ik kan iedereen met problemen alleen naar aanraden om te bellen naar de klantendienst, een dossier te laten aanmaken en duidelijk melden dat het probleem elke dag stipt 17u start en stipt stopt om middernacht en dat meedere klanten er last van hebben.
OrangeJ
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 week geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ze hebben me vandaag teruggebeld, maar valt niet te praten met de servicedesk. Ze claimen dat ze modulatie issues hebben gezien en gaan een technieker langsturen. Kan goed zijn, maar betwijfel of dat een oorzaak is van om 17u tot 24u op 20mbit te staan. Wat een tijdverdrijf.
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Inderdaad, momenteel doorlopen ze nog een procedure met een checklist. Ook hier gaan ze technieker sturen, donderdag na 17u.
Zinloze interventie, maar ze volgen hun stappenplan (en kopen zo extra tijd).

Is hier niemand op UB die bij Telenet of Orange werkt en die de ins en outs kent van "het op smallband plaatsen" of ons in contact kan brengen met technische profielen die de materie kennen.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 77 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Ik ben zelf al 2 keer in het Telenet gebouw geweest,, ja zelfs tot bij de medewerkers omdat ik er zelf zit met de vzw (Telenet sponsort Coderdojo en ik werk ook voor de vzw zelf vandaar).
Maar dichter dan de tafels van Coderdojo ken ik daar niemand.
Tenzij nog iemand via via bij de beveiliging van het Telenet core netwerk. Maar denk niet dat die vriend van mij het zal willen vragen aan hem...
En Martine Tempels (top van Telenet Business)... Maar heeft ons intussen al verlaten.
Edit: Ook bij Unit-T ken ik iemand.
OrangeJ
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 week geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Technieker is net langs geweest, die was blijkbaar wel op de hoogte van het probleem en bevestigde dat er bij collega's nog zo verhalen waren. Ook was 1 van de techniekers zelf gedupeerd als ik hem goed begreep. Daarvoor was ook een ticket aangemaakt richting telenet en was het sinds vandaag opgelost. Mijn ticket zou ondertussen ook bij telenet zitten en het probleem zou binnen 5 werkdagen opgelost moeten raken. Ofwel was dat allemaal mooi praten, ofwel zit er toch schot in de zaak...

Dat gezegd zijnde, eens het opgelost is mogen ze toch nog een telefoontje van mij verwachten ivm compensatie.
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

En wat is de technieker komen doen bij u? Want voor mij staat de technieker ingepland op donderdag, heeft het eigenlijk zin dat die dan gaat langskomen? Of zetten ze het ticket pas door naar Telenet eens de technieker is langsgeweest (zou een dure grap zijn voor Orange voor een probleem dat bij Telenet zit).
OrangeJ
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 week geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Niks e, bij de SD claimde ze modulatie fouten. Wat onzin was want het signaal was in orde (dit heeft hij allemaal nog eens nagekeken), maar evengoed voor mij dan hoef ik het tenminste niet te betalen. Volgens mij moet er niet eerst een technieker langskomen alvorens het ticket richting Telenet gaat, aangezien de SD medewerker het daar gisteren al over had.
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Net gebeld naar Orange. En daar uw info gedeeld. En ik krijg als antwoord dat enkel een technieker een ticket kan loggen richting Telenet en dat dit de reden is waarom die moet langskomen.
Eigenlijk zeggen ze, je moet nog 2 dagen wachten vooraleer we een ticket gaan aanmaken richting Telenet waar je dan vervolgens nog 5 dagen moet wachten tot Telenet net binnen de tijd hun SLA gaat halen en de fout gaat rechtzetten.
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 972
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 33 keer
Provider

Absurd dat dit individueel moet opgelost worden. Ik download zelf minder dus ik zit nog niet aan small band, maar ik krijg al stres voor het aankomende circus.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3667
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 104 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Daarnet werd ik opgebeld door een dame van Orange, die vroeg of het al beter was na de telenet interventie van gisteren (maandag), ik zei dat het s'avond nog altijd terug valt naar 20 / 2.
Ze ging opnieuw een dossier doorsturen naar de back office en ene naar telenet ook ,omdat ze zag dat ik 2 korte onderbrekingen had vandaag.
Dus ja mss gaat Telenet opnieuw buiten aan paddestoel komen kijken, moest nog 2 dagen geduld hebben .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2698
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 129 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Goed dat er schot in de zaak komt maar de root cause is dus Telenet

Ik zou zeggen allen via BIPT klacht tegen TN neerleggen dit soort praktijken kan niet.

Hier gelukkig stabiel maar gebruik TN promo als main verbinding

Dus jullie hebben hiervoor Orange rechtstreeks opgebeld ipv eerst via hey?
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Xeph20
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 weken geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hopla, al een week and counting...
Gisteren moest mijn zoontje er ook aan geloven "Papa ik wil dat spelletje nog eens spelen" een dikke update op smalband... "sorry jongen :-( "
Laatst gewijzigd door Xeph20 1 week geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3397
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

En ik zit sinds 17u terug op 20/2. Daarvoor, na de internet outage van deze voormiddag gedurende 3u, had ik min of meer normale snelheden.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

buthead schreef: 1 week geleden
Dus jullie hebben hiervoor Orange rechtstreeks opgebeld ipv eerst via hey?
080085519 via dit nummer verwelkomen ze u met Hey Telecom (maar achterliggend is het Orange).
Als je dit probleem met de Hey chat support moet melden dan zijn we een paar jaar verder vrees ik..
Gebruikersavatar
Matt555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1270
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 49 keer
Provider

Waar woneen jullie dan allen , want ik heb hier in Antwerpen L.O. normale beloofde vermelde snelheid op mijn Hey (komende van een Orange contract) en dan nog wel een speedtest met bestemming de ozo versmade DIGI :angel:
Bijlagen
speedtest.png
Windows Tablet
Windows 10 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3397
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Waasland hier.....
Bijlagen
Foto 3-06-2025 om 18.44.jpeg
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2698
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 129 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Oost vl Denderstreek - haal Max waardes

Wordt hier wel vandaag of morgen 3 maand gepauzeerd hey telecom
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Limburg hier, regio Hasselt - Sint-Truiden.
Probleem lijkt mij ook niet regio gebonden.
Zij die op smallband zitten zijn allemaal grootverbruikers? Ik zit bvb rond de 2TB per maand.
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 967
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Bepaalde IP range die last heeft?
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
BabyShark
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 sep 2023, 22:59
Bedankt: 7 keer

gvo7 schreef: 1 week geleden Ondertussen al 2 bijkomende dossiernummers ontvangen, waarvoor dank! En met deze 2 dossiers in mijn handen nog eens gebeld. Dame in kwestie heeft nu een technieker voor mij ingeboekt, nu donderdag tussen 18u en 20u zodat de technieker de "smallband" zelf kan ervaren.

Zij die hun dossiernummer wil delen mag deze nog steeds doorsturen, hoe meer dossier in handen hoe sneller hun euro gaat vallen dat het geen lokaal probleem is.
Herzelfde geval hier. Ik heb je een privé bericht gestuurd i.v.m. het dossier dat ik heb laten openen bij Hey Telecom.
OrangeJ
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 week geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

gvo7 schreef: 1 week geleden Limburg hier, regio Hasselt - Sint-Truiden.
Probleem lijkt mij ook niet regio gebonden.
Zij die op smallband zitten zijn allemaal grootverbruikers? Ik zit bvb rond de 2TB per maand.
Nee hoor ik zit rond de 500GB per maand

Edit: eindelijk antwoord op fb waar ze nu ook eindelijk bevestigen dat er een algemeen probleem is. Ben wel benieuwd wanneer dit eindelijk opgelost raakt en welke compensatie we kunnen verwachten. Snap niet dat zo een probleem überhaupt zo lang kan aanslepen...

Afbeelding
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Heeft er iemand al een oplossing kunnen bekomen?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6055
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

OrangeJ schreef: 1 week geleden Afbeelding
jouw naam schrap je, maar niet die van de helpdeskmedewerker. :roll:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3667
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 104 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Intussen dag 9 , vandaag was mijn reset (facturatie periode) tellers weer op 0.
Maar 20 / 2 blijft aanhouden, vandaag nog dezelfde reactie gekregen via messenger van Pembe dat het zou gaan om een algemene storing zoals in de screenshot van OrangeJ hierboven.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1114
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 2 keer

Het zal wachten zijn tot BIPT antwoorden krijgt wss
OrangeJ
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 week geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Heb een mail ontvangen waarin ze volgende schrijven:
Hallo

Onze technische agenten hebben de bevestiging ontvangen dat je Orange internet en/of tv-diensten en de eventuele bijhorende opties, correct werken. Gelieve op de vragen hieronder te beantwoorden om ons te laten weten of dit inderdaad het geval is.
Staat een dikke oranje knop onder met " ik bevestig de status van mijn diensten". Kha mooi wachten met daarop te drukken en eerst eens kijken of het daadwerkelijke opgelost is

edit: even bij 'Pembe' gehoord, en daar kreeg ik te horen dat het probleem daadwerkelijk opgelost zou zijn. Ik heb nog even gevraagd of dit enkel zo voor mij is of voor iedereen die hinder heeft. Iig ik geloof het pas als ik het zie :-)
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Zonet de klantendienst gebeld gezien ik technieker heb ingepland voor deze avond. Beetje zinloos die nog langs te sturen als het probleem opgelost is.

Aan de reactie van de medewerker te horen zijn nog niet alle problemen opgelost maar ze zijn er mee bezig. En dat we best de technieker nog ingepland laten.

Mijn vermoeden is dat ze de afgelopen 24u de oorzaak van het probleem gevonden hebben en dit nu aan het rechtzetten zijn.
blixem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2016, 12:51
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Nou, het heeft het nieuws al gehaald ;-): https://tweakers.net/nieuws/235862/klan ... bleem.html
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Hier geen smallband meer

Toegevoegd na 4 minuten 1 seconde:
blixem schreef: 1 week geleden Nou, het heeft het nieuws al gehaald ;-): https://tweakers.net/nieuws/235862/klan ... bleem.html
Dus we noteren dat we in het vervolg sneller tweakers contacteren zodat het de nodige aandacht krijgt in de media :-)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3667
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 104 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Hier ook weer Normaal :-) eindelijk na 10 dagen een oplossing.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
OrangeJ
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 1 week geleden
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hier ook opgelost, nu nog een compensatie zien los te peuteren. 8)
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

OrangeJ schreef: 1 week geleden Hier ook opgelost, nu nog een compensatie zien los te peuteren. 8)
De wettelijke compensatie is enkel van toepassing op een volledige onderbreking, niet op een kwaliteitsvermindering.
Meer dan een paar euro's per dag zal het alvast niet worden.
gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

Ik ben hier nog aan het wachten op de technieker die moest langs komen want alleen zij konden een ticket aanmaken richting Telenet.
Tussen 18u en 20u ging hij langskomen. 19u52 sms dat technieker onderweg is ... 20u43 en nog steeds geen technieker voor een probleem dat ondertussen opgelost is en waar nooit een interventie van een technieker voor nodig was.
Als sommigen zich afvragen waarom de A-merken zo een hoge tarieven hanteren ...

Ondertussen technieker langsgeweest. Hij was dus niet op de hoogte van dat probleem. Was blij met mijn input want bij zijn vorige klant was er een probleem waardoor die max 20Mbps kon halen ...
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 812
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 20 keer

Benieuwd wat de oorzaak nu was
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1114
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 2 keer

gvo7 schreef: 1 week geleden

Dus we noteren dat we in het vervolg sneller tweakers contacteren zodat het de nodige aandacht krijgt in de media :-)
Ik zei hier nog waarom niemand 4040 zend, is ook DPG, 1 pot nat. Noteer maar :D
blixem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2016, 12:51
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Hier helaas niet, 15mbps.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3397
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

gvo7 schreef: 1 week geleden Hier geen smallband meer

Toegevoegd na 4 minuten 1 seconde:
blixem schreef: 1 week geleden Nou, het heeft het nieuws al gehaald ;-): https://tweakers.net/nieuws/235862/klan ... bleem.html
Dus we noteren dat we in het vervolg sneller tweakers contacteren zodat het de nodige aandacht krijgt in de media :-)
De smallband was hier ook gedaan gisteren en de snelheid is terug normaal.

Die pluim van Tweakers zal ik dan maar op mijn hoed steken zeker :angel: :angel: :angel:
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”