hey! internet smallband

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Xeph20
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer
Recent bedankt: 2 keer

blixem schreef: 1 week geleden @Patje, dat is exact wat ze ook tegen mij zeiden, op de installatie etc na en het niet mogen aansluiten. Telenet was de volgende maandag meteen hier maar veegde het probleem direct van de tafel want alles was gewoon in orde.
Doen ze inderdaad nog al graag...
Net op een ander forum werden ze kwaad op de klachten omdat zij er niets aan kunnen doen en dat je de klantendienst moet contacteren.
Maar net daarom moeten we masaal verzamelen om te kunnen aantonen dat er wel degelijk een probleem bij de provider ligt. Elke persoon die ik ken met problemen dat heeft gebeld krijgt te horen "u zit niet op smallband u heeft zelf iets verkeerd gedaan" bam gedaan...
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 259 keer
Bedankt: 104 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Ja ofwel zeggen ze het is normaal iedereen komt thuis van hun werk en de snelheid zakt zo naar beneden ... Ja zal wel !! :twisted: Niet in die mate dat je maar 20 down hebt
Gewoon omdat ze er vanaf willen zijn :bang:
Zelf als het druk is heb ik nog nooit minder gehaald dan 122 Mbps !! ( 150 /15 abo )
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
hn123
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer
Recent bedankt: 1 keer

splinterbyte schreef: 2 weken geleden Zouden "echte" Telenet klanten hier ook last van hebben?

Hier overigens geen smallband probleem maar ben nog geen maand Hey klant.
Ik zie wel een meter staan, die echter 4 dagen geleden gestopt is met tellen:

Screenshot 2025-05-30 at 16-34-48 hey.png
Nee, geen last.
Vermoedelijk laat Orange aan Telenet weten of een bepaalde klant op smallband moet komen of niet.
Aangezien er problemen waren met de mobiele tellers bij Hey, is er vermoedelijk iets veranderd aan de software bij Orange.
Een fout bij Orange dus of een aanpassing die een bug bij Telenet activeert - wie weet ...
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1948 keer
Recent bedankt: 18 keer

Patje schreef: 1 week geleden Ja ofwel zeggen ze het is normaal iedereen komt thuis van hun werk en de snelheid zakt zo naar beneden ... Ja zal wel !! :twisted: Niet in die mate dat je maar 20 down hebt
Het is ingewikkelder dan dat. Traffic shaping staat los van het FUP-systeem dat momenteel blijkbaar onterecht (wellicht wegens een bug in de datateller) klanten op smalband (20 Mbps/2 Mbps) zet. Smalband is trouwens maar met 1 l, het is een Nederlands woord, zeker geen Engels woord want het tegenovergestelde van broadband is narrowband.

Misschien begint de traffic shaper pas bepaald verkeer te vertragen als je x aantal gigabytes via protocol Y tijdens de piekuren hebt verzet. Misschien is die precies zo ingesteld dat http-verkeer van enkele honderden megabytes (bijvoorbeeld naar speedtest.net) altijd buiten schot blijft. Via speedtest.net heb je dan altijd de volle snelheid. Maar bij game downloads op Steam en anderen zijn er verhalen bekend waarbij de traffic shaper je op 10 Mbps zet.

Een FTP-download van 100 GB tijdens de piekuren moet de traffic shaper bijna zeker activeren. Er is gewoon te weinig bandbreedte op coaxkabel om iedereen tijdens de piekuren de beloofde snelheden gedurende langere tijd te geven.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3728 keer
Recent bedankt: 24 keer
Provider

raf1 schreef: 1 week geleden Het is ingewikkelder dan dat. Traffic shaping staat los van het FUP-systeem dat momenteel blijkbaar onterecht (wellicht wegens een bug in de datateller) klanten op smalband (20 Mbps/2 Mbps) zet.
Zoals @raf1 hier correct opmerkt, hebben we hier met 2 verschillende fenomenen te maken.
Eigenlijk zijn er mogelijke 3 oorzaken voor vertraagd internet:
  1. FUP, waarbij de snelheid van "intensieve gebruikers" (die de FUP overschreden hebben), gedurende de piekuren gecapt wordt (20 Mbps).
  2. trafiic shaping, waarbij de snelheid van bepaald dataverkeer, op extra drukke momenten , op nodes die verzadigd dreigen te geraken, preventief gecapt wordt (10 Mbps?)
    "drukke momenten" valt niet noodzakelijk samen met de "piekuren" definitie van de FUP
  3. verzadigd netwerk, waarbij de totale bandbreedte van de coax niet groot genoeg is om alle verkeer aan de volle snelheid mogelijk te maken (overboeking).
    Gezien Telenet zoveel mogelijk gigabit abonnementen wilt verkopen, wordt de overboeking als maar groter ...
raf1 schreef: 1 week geleden Misschien begint de traffic shaper pas bepaald verkeer te vertragen als je x aantal gigabytes via protocol Y tijdens de piekuren hebt verzet. Misschien is die precies zo ingesteld dat http-verkeer van enkele honderden megabytes (bijvoorbeeld naar speedtest.net) altijd buiten schot blijft. Via speedtest.net heb je dan altijd de volle snelheid. Maar bij game downloads op Steam en anderen zijn er verhalen bekend waarbij de traffic shaper je op 10 Mbps zet.
Voor zover ik het begrijp is de shaper een preventieve maatregel.
  • deze wordt dus niet individueel geactiveerd (vb als je x aantal gigabytes via protocol Y tijdens de piekuren hebt verzet).
  • de traffic shaper wordt preventief geactiveerd op een node die verzadigd dreigt te geraken (definitie??)
  • hoewel de nodes dagelijks gemonitored worden, is het niet zo dat de traffic shaper verdwijnt als er eens een dag is zonder problemen :-( .
  • op basis van de dagelijse monitoring wordt de situatie periodiek (wekelijks??) geherevalueerd. Indien de situatie verbeterd is wordt traffic shaping op deze node gestopt.
  • De situatie kan verbeterd zijn doordat de betreffende node een "upgrade" krijgt (uitbreinding bandbreedte van 850 MHz naar 1GHz), of door efficiënter gebruik (Docsis 3.1), verdwijnen van DVB-C kanalen ten voordele van data, enz ...
    Op die manier vermindert de overboeking.
Netwerkbeheer is in handen van de coax uitbater (Wyre) en geldt voor alle providers die van het netwerk gebruik maken (Telenet, Base, Orange, Hey!).
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
thomasdb
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 19 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

@Patje als de verbindingskabel slecht zou zijn is er dan ook geen packet loss
en dit is er denk ik bij smalband /traffic shaping, niet
edd78
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer
Recent bedankt: 1 keer

en 1/6 17h: terug 20/2. Aangezien het exact 20/2 is en exact tussen 17h en 00h (exact de FUP waarden), is de kans natuurlijk wel heel erg groot dat het hier over FUP gaat en geen shaping of dergelijke lijkt me ...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 257 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Hier ook elke avond. Het lijkt er inderdaad op dat standaard iedereen op smalband gezet wordt op de piekuren. Dit is verre van netjes.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
OrangeJ
Starter
Starter

Ik zit in hetzelfde bootje.

27/05 internet ineens niet sneller dan 18mbit. Dossier laten openen.
28/05 in de ochtend ineens terug volle snelheid. Ik denk dat is dus in orde. en vertrek namiddag op verlof.
31/05 telefoon van technische dienst. 'signaal is goed dit dat'. Ik zeg dat het probleem mogelijks al opgelost is, maar dat ik op verlof ben. Ze vragen me om terug te bellen.
1/06 terug van verlof => nog steeds lage snelheid.

Niet bij stilgestaan dat ik mogelijks op smallband sta. Ik was jaren bij EDPNET dus vergeten dat dat concept bestaat.
Morgen maar weer telefoneren naar de klantendienst, kijk er al naar uit :roll:
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 129 keer
Provider
Te Koop forum

Hier geen last van gehad sinds dit issue bekend is.
net speedtest gedaan 143/14.1mbps 20u29 ( oost-vl regio )

Vraag
Iedereen die last heeft hebben jullie een eigen ipv4 adres of een CGN adres (gedeeld).

Hier een eigen publiek adres - geen idee of dit wat uitmaakt denk eerder nee maar je weer maar nooit verder alleen 2de DNS op 1.1.1.1 staan.
Hoe google even en op forum orange staat hoe dev tools in chrome nodig
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 236 keer
Bedankt: 142 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Mij heeft Orange ooit gezegd dat CGN een shared IP is en misschien daarom sneller op smallband ("FUP" zoals zij zeggen) komt.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

CGN heb ik op dag 1 van installatie meteen uitgezet en staat nog altijd uit .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
raf1
Elite Poster
Elite Poster

philippe_d schreef: 1 week geledendeze wordt dus niet individueel geactiveerd (vb als je x aantal gigabytes via protocol Y tijdens de piekuren hebt verzet)
In de wholesale-documenten van Wyre staat dat er per node wordt geshapet maar individueel kan "optioneel" ook.

Ik kan me toch niet voorstellen dat Wyre zou toelaten dat één gebruiker zomaar zijn volledige 3 TB aan volle 1 Gbps-snelheid downloadt tussen 17u en 24u.
Wie test het eens uit? Theoretisch kan je 3 TB over 1 Gbps op één avond (17u tot 24u) downloaden.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Mja heb jij een snelle server download URL om te delen hier?
OrangeJ
Starter
Starter

CGN is niet actief want ik gebruik de modem in bridge mode.
Regio maakt niet veel uit lijkt me want collega in de buurt heeft geen last en zit ook op bridg mode.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Misschien gaat dit om bepaalde batch van modems.

Iemand die aandurft nieuwe modem vragen

Btw hier livebox ( laatste model dat ze hebben orange en hey(?)

Heb hier een TN lijn 1 Gbit tot begin sep.

Normaal wordt hey gepauzeerd morgen of overmorgen tot 30aug ( via chat geen probleem via tel altijd gedoe bij hey maar chat duurt soms wel dikke week eer respons ) Tekin is de beste support agent daar
raf1
Elite Poster
Elite Poster

splinterbyte schreef: 1 week geleden Mja heb jij een snelle server download URL om te delen hier?
Hier een scriptje om 1 TB te downloaden met een loopje van kleinere bestanden:

Code: Selecteer alles

#!/bin/bash

URL="https://proof.ovh.net/files/10Gb.dat"
REPEATS=100
TOTAL_START=$(date +%s)

for i in $(seq 1 $REPEATS); do
    echo "=== Download $i of $REPEATS ==="
    START=$(date +%s)

curl -o /dev/null -L "$URL"

END=$(date +%s)
    DURATION=$((END - START))
    echo "Download $i took $DURATION seconds"
    echo
done

TOTAL_END=$(date +%s)
TOTAL_DURATION=$((TOTAL_END - TOTAL_START))
echo "=== All downloads completed in $TOTAL_DURATION seconds (approx. $(($TOTAL_DURATION / 3600)) hours) ==="
Oftewel met bestanden van:
http://speedtest.tele2.net/
https://kb.leaseweb.com/kb/network/network-link-speeds/
http://speed.hetzner.de/
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Handig. Alleen jammer dat ikzelf maar 150/15 heb nu dus zal iemand anders moeten testen :)
Die tele2 speedtest kende ik al maar laatste tijd niet zo snel meer (via Orange toch)
Laatst gewijzigd door splinterbyte 1 week geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

@buthead Ik wel gezien dat er een software update was geweest daags voor de problemen zijn begonnen , zou wel toevallig zijn dat daarmee problemen zijn ?
Afbeelding Afbeelding
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

@gvo7 jij had een siligence/TCG300 modem en smallband probleem ook, welke software versie zie je in http://192.168.0.1/Status.asp

Ik heb tot nu toe geen probleem en heb:

Software version D22F.EG00.15.01.OBE.02.06.02
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Had ook update gehad denk ik want even 2 tal min geen internet.

2 lampjes waren even uit dan normaal.
( dags nadien meldingen ).

Terwijl ligt het aan overvolle nodes maar zou wel heel erg toeval zijn dagelijks zelfde.

Toegevoegd na 4 minuten 1 seconde:
Heb even tv op de hey modem gehangen eens kijken of deze goed blijft spelen zonder hapering enz
Laatst gewijzigd door buthead 1 week geleden, in totaal 1 gewijzigd.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Heb even tv op de hey modem gehangen eens kijken of deze goed blijft spelen zonder hapering enz
gvo7
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Recent bedankt: 15 keer

splinterbyte schreef: 1 week geleden @gvo7 jij had een siligence/TCG300 modem en smallband probleem ook, welke software versie zie je in http://192.168.0.1/Status.asp

Ik heb tot nu toe geen probleem en heb:

Software version D22F.EG00.15.01.OBE.02.06.02
Klopt, ik heb problemen en heb een TCG300 met dezelfde versie als u
Softwareversie D22F.EG00.15.01.OBE.02.06.02

Klantendienst had me al "bevestigd" dat er een probleem was tussen Orange en Telenet dus ik denk niet dat we het te ver moeten zoeken.
Zeker met de mobiele verbruiksmeter die afgelopen maand niet gereset werd, hebben ze ditzelfde (?) ook voor met hun vast internet waardoor Telenet denkt dat we over de FUP gegaan zijn.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Deze ochtend heb ik 26,4 down en 3,64 up (lijkt op 30/4 profiel dus). Ik zal nog wel een aantal keer testen wanneer ik kan deze namiddag of ik dan wel nog eens de normale snelheid zie. Ik neem ook nog contact op met de klantendienst, zou iedereen moeten doen die deze snelheden ervaart.

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 143 keer
Provider

Hier gelukkig geen smallband problematiek.
Maar de verbruiksmeter werkt +-3-tal weken ook niet meer. (dossier werd aangemaakt bij Hey)

Screenshot van speedtest die elke 3u loopt bij mij:
Speedtest.JPG
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
blixem
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

buthead schreef: 1 week geleden Misschien gaat dit om bepaalde batch van modems.

Iemand die aandurft nieuwe modem vragen

Btw hier livebox ( laatste model dat ze hebben orange en hey(?)

Heb hier een TN lijn 1 Gbit tot begin sep.

Normaal wordt hey gepauzeerd morgen of overmorgen tot 30aug ( via chat geen probleem via tel altijd gedoe bij hey maar chat duurt soms wel dikke week eer respons ) Tekin is de beste support agent daar Afbeelding
Ja hoor, ik heb mijn nieuwe eigen modem al liggen maar ook daar gaat het constant mis bij Orange, zie: viewtopic.php?p=1028680#p1028680. Heb er zelf een ombudsman klacht ingediend, is momenteel in behandeling. Dus activeren is niet eens mogelijk...
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Meters werkten hier ook niet
OrangeJ
Starter
Starter

Zonet even getelefoneerd naar de helpdesk. Daar wisten ze niet van een algemeen probleem. De reguliere voorstellen werden weer gedaan:
- signalen nakijken
- modem resetten (want bridge mode)
- technieker langssturen

Heb dit natuurlijk allemaal afgewimpeld en het probleem verder uit de doeken gedaan met de vraag of ze dit kunnen doorsturen naar de backend om na te kijken. Ze gingen het aankaarten bij Telenet en me op de hoogte houden. Ben benieuwd... Lag er maar fiber in de straat, dan kon ik lekker bij EDPnet blijven :roll:
gvo7
Plus Member
Plus Member

Zonet ook bevestiging van ombudsmantelecom dat ze dossier doorgestuurd hebben naar Hey!, Orange en Telenet Group.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 45 keer
Recent bedankt: 2 keer

Niet naar 4040? Jammer :D
gvo7
Plus Member
Plus Member

Het wordt met de dag erger. Orange zegt nu dat er geen probleem is, alle waardes van de modem zijn ok dus is er niks aan de hand.
Ik moet nu met bewijs komen dat er meerdere klanten hetzelfde probleem hebben.
Kan iedereen zorgen dat er een case is aangemaakt bij Orange/Hey voor dit probleem en mij (prive) even het dossiernummer delen? Dan bundel ik deze en bel ik terug met de verschillende dossiernummers. Waarvoor dank!
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Heeft er al iemand van jullie gedreigd met opzeggen misschien schieten ze dan een beetje meer in actie?
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Daar gaan ze echt niet van wakker liggen.

Beste was inderdaad escalerend naar BIPT zoals iemand hier gedaan heeft.

Verder verzamel zeker data laat bvb elk uur een speedtest doen.

Ik dacht dat zulke programma tjes waren.

Destijds voor Mobistar ook gedaan
Ik denk JD speedtest of download test
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Wel oppassen dat je niet teveel speedtests doet waardoor je echt over de 3TB piekuren FUP gaat :p
gvo7
Plus Member
Plus Member

Ondertussen al 2 bijkomende dossiernummers ontvangen, waarvoor dank! En met deze 2 dossiers in mijn handen nog eens gebeld. Dame in kwestie heeft nu een technieker voor mij ingeboekt, nu donderdag tussen 18u en 20u zodat de technieker de "smallband" zelf kan ervaren.

Zij die hun dossiernummer wil delen mag deze nog steeds doorsturen, hoe meer dossier in handen hoe sneller hun euro gaat vallen dat het geen lokaal probleem is.
OrangeJ
Starter
Starter

buthead schreef: 1 week geleden Daar gaan ze echt niet van wakker liggen.

Beste was inderdaad escalerend naar BIPT zoals iemand hier gedaan heeft.

Verder verzamel zeker data laat bvb elk uur een speedtest doen.

Ik dacht dat zulke programma tjes waren.

Destijds voor Mobistar ook gedaan
Ik denk JD speedtest of download test
Tja, als je die data niet kan doorsturen naar hun dan heb je er niet veel aan. Heb ze deze avond nogmaals aan de lijn gehad nadat het weer op gereduceerde snelheid viel, ze gaan me morgen tijdens de dag bellen om eventueel wat testen te doen ook al heb ik gezegd dat dat niets uitmaakt. Ondertussen ook geëscaleerd bij de BIPT met de nodige bewijzen en verwijzingen en wat lawaai op twitter gemaakt. We zullen zien...
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik heb vanavond via chat en messenger de linken doorgestuurd van het Orange Tribe forum en userbase naar de Topics van smalband !
En gezegd dat er ergens een fout in hun systeem zit dat er zoveel mensen maar 20 / 2 krijgen.
Laatst gewijzigd door Patje 1 week geleden, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik ben nu bezig om elk uur automatisch mijn snelheid te meten via testmy.net. Zo kan ik een historiek opbouwen van de snelheden.Smalband is zelfs nog overdreven bij sommige tests qua snelheid die ik nog krijg........
Patje schreef: 1 week geleden Ik heb vanavond via chat en messenger de linken doorgestuurd van het Orange Tribe forum en userbase naar de deze Topics van smalband !
En gezegd dat er ergens een fout in hun systeem zit dat er zoveel mensen maar 20 / 2 krijgen.
EDIT: ik heb even op Orange Tribe het topic opgezocht: https://community.orange.be/t5/Tarieven ... 328#M10411

gvo7
Plus Member
Plus Member

Ik gebruik https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/speedtest
Deze doet de ookla speedtest richting de server die bij Orange in Evere staat waardoor je volledig op het Orange netwerk blijft. Dan kunnen ze al niet zeggen dat er externe invloeden zijn die de speedtest beïnvloeden.

En bij speedtest kan je een link naar uw test genereren die je makkelijk kan delen.

Toegevoegd na 1 uur 19 minuten 10 seconden:
Patje schreef: 1 week geleden Ik heb vanavond via chat en messenger de linken doorgestuurd van het Orange Tribe forum en userbase naar de Topics van smalband !
Ik heb op trustpilot een zeer negatieve review gezet. Misschien dat ook massaal doen? Dat volgen ze op (ik verwacht morgen al een bericht van hun via trustpilot) en hopelijk triggert dat ook de juiste teams in de organisatie.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bij mij is het internet een 10tal minuten geleden uitgevallen. Ik denk natuurlijk direct aan een patch, maar dat zal whisful thinking zijn :d

Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”