De AC-130 een volledig leger hoog in de lucht.
155mm. artilleriegranaten afvuren vanuit een vliegtuig, ik ben vroeger artillerist geweest dus ik heb een idee van de krachten die vrij komen
bij afvuren, en om dit dan te doen vanuit een vliegtuig is zo zottekes. (bij interesse zijn er veel detailvideo's te vinden op YT.)
Voor de gamers onder ons er is een COD waarbij een missie doorgaat in de AC-130 Call of Duty Modern Warfare 2, mission: Death From Above
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Geen idee waarom maar dit nummer komt vaak in m'n gedachten als ik nieuws lees en hoor over de situatie in de US betreffende de 'tarrifs'
Ben zelf altijd wel een sample slut geweest dus wie weet heeft het daar ook wel mee te maken.
Op een persoonlijke noot: ik heb heel vaak muziek gemaakt rondom speeches en uitspraken. (voice sampling)
Toen ik voor 9I11 ging werd dit procedé zelfs mij te machtig..
Cabaret Voltaire - The Voice of America
Dit blijft voor mij m'n meest geliefde album, als ik de voice sample van de titletrack hoor ben ik verkocht.
Dit was voor mij destijds 1 van de redenen om mezelf te laten afdwalen in de krochten van ons bestaan en om een (kuch) groot bedrag te spenderen aan synths ed.
Rare bochten mijn muziek, en dat is ook wie ik ben.
Vol van contrasten, heb ooit een nummer beginnen te maken over Ed Gein (zoek maar op) ,maar naarmate je dieper en dieper in de materie gaat en het is dan aan jou de taak om klanken te weven rond de wansmakelijkheid. heftig.
Een hele bocht van New Beat, Acid, Industrial, EBM en what not.. maar ik ben er allemaal zot van.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Tommy Cash - Espresso Macchiato [OLIVER PARIS BARISTA CLUB REMIX]
Voor ons (wederhelft et moi) de winnaar van het Eurovisiesongfestival.
Niet alleen omdat dit nummer alle kolder wat het festival heden ten dage bevat inbegrepen heeft., dit nummer is ook een zegen voor alle remixers ter wereld.
En bij elke remix is het opnieuw van dattum zijnde.. 'kassa kassa..'
Heb ondertussen al verschillende versies gehoord en dit is slechts 1 van de velen, op naar een...
Summer full of Beats..
Extreem grappig is het feit dat de beste vrienden van Joost Klein dit jaar goed gek mochten gaan en.. scoren.
Niet alleen Tommy Cash maar ook deze 2 vogelverschrikkers mochten tijdens het tellen van de stemmen helemaal los gaan.
Fight!
Käärijä & Baby Lasagna - #eurodab at the Grand Final | Eurovision 2025 |
(dit was dus beeldvulling die goed werd gesmaakt...)