Enquête over digitale televisie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Sanatax
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer
Provider

Een e-mail ontvangen van Scarlet met de vraag om een enquête in te vullen over hun aanbod digitale televisie:

Scarlet denkt eraan om het digitale TV aanbod wat te vernieuwen, zodat jij als klant nog meer opties hebt. Jouw mening, als Scarlet klant, is hierbij heel belangrijk. In deze survey wil Scarlet daarom graag al enkele ideeën aftoetsen.

Voornaamste vragen gingen over het Pickx Mix-aanbod. De prijs van dit pakket zou stijgen, maar in ruil meer aanbod en mogelijkheid tot toevoegen van streamingdiensten.

Toegevoegd na 3 minuten 44 seconden:
Zelf hou ik het bij het basispakket. Mijn suggestie aan Scarlet: het integreren van de gratis streamingdiensten van VTM Go, VRT Max, GoPlay en Themax in de decoder.
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 282 keer

Sanatax schreef: 3 weken geleden ...het integreren van de gratis streamingdiensten...
Goed idee, werd maanden geleden in een andere draad al voorgesteld ook... :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 133 keer
Recent bedankt: 2 keer

Identiek hetzelfde voorgesteld Sanatax, ik had de enquete deze week ook gekregen. Maar is dezelfde die we enkele weken ook kregen via Mobile vikings.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”