NU BGC is ook niet altijd even perfect met zijn promotie-acties...
Verleden jaar werkte ik als student bij in een callcentre. Ik kreeg enkel inbound foontjes binnen van Nederlandse klanten voor een Deens postorderkledingbedrijf.
Tot op een gegeven dag moetsik outbound doen... djeeke... ADSL producten verslijten van Belgacom aan mensen die gemiddeld 75 jaar oud waren, en tot overmaat van ramp, lieten ze bij Belgacom ons (een callcentre in het Luikse, dus de Nederlandstaligen -> Limburgers en Nederlandse Limburgers, bellen nr de westhoek enzo... Dus wij verstonden hun dialect niet en zij verstonden onze tongval niet (alhoewel het duidelijk abn was

en niet te zangerig

) .
Afin de jongste 'klant' wat we moesten opbellen van Belgacom was dus 67 jaar oud. De jongste wat ik aan de lijn had, was 69 , mijne oudste was er 95.
Ik ergerde mij kapot eraan en alhoewel ik mn shiftje van 6 uur wou volmaken, ben ik dus na 2 uur opgestapt en gezegd: als jullie inbound werk hebben, ok, mogen jullie me bellen, is het outbound, dan forget it.
(mn werksituatie daar voor Belgacom was niet beter doordat tegenover mij de reincarnatie van Jan Theys zat... djeezes die vent kon leuteren... en het feit dat ik er nog het eeste wist, of laten we zeggen , iets wist van internet en computers... )
Mijn ervaringen met telenet zijn erg positief geweest, enekel is de helpdesk minder paraat en slechter als vroeger.
BGC adsl was hier in mijn streek (Het Genkse) vroeger echt een stuk slechter als Telenet, echter is nu sinds een jaar ofzo erg veel verbeterd.
Het enige wat ik nog merk is dat mensen met adsl meer last hebben met een wegvallende verbinding. Vaak ligt dit voor mij aan het feit dat dit via usb gaat en er op 1 of ander manier soms een conflictje is tussen het OS en de modem.... Vooral mensen met een usbmodem van BGC en windows ME vallen regelmatig (jaja, windwos meer ellende

)
En nu ga ik dus ne concurrent van skynet en telenet uittesten...