TVVLaanderen inloggen

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
Bedankt: 724 keer
Recent bedankt: 10 keer
Te Koop forum

Ik gebruik TVVlaanderen via internet (App TV light). Dat werkt al jaren goed maar de laatste weken is er een vervelende verandering.

Als ik de TV aan zet en AppleTV open dan moet ik nu zeer vaak inloggen bij TVV. Voorheen gebeurde dat eens om de zoveel maanden.

Met de GSM gaat dat via een QR-code snel maar mijn vriendin had de gegevens niet dus zij moet dat dan via een onhandige bediening doen met veel kans op een foutje.

Heeft iemand dat probleem ook bij TVV of weet je hoe je dat kan vermijden?
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op Android tv alvast geen problemen. Ne keer contact opnemen met de klantendienst?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
Bedankt: 194 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Op LG TV native app ook geen probleem.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Zal hen inderdaad eens contacteren en hou jullie op de hoogte. Merci voor de feedback!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Heb antwoord gekregen. Zou niet normaal zijn. Ze raden aan om nieuwe versie te installeren maar dat was al het geval.

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd op AppleTV en ook een aantal apparaten verwijderd in de lijst met toegang. Ik denk dat het eerder daar aan zal liggen. Als je teveel apparaten toegang geeft zal men meer controleren op inloggen? Zal het nog wat in de gaten houden en zien of het aantal keren dat je moet inloggen vermindert.
Moonboy
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 35 keer

Inderdaad, in deze lijst staan alle voorgaande browsers die de huidige versie voorafgingen, die zijn hier nu ook verwijderd.
Peekewee
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Ik heb het probleem ook sedert een week. Elke dag opnieuw inloggen. Heb de app al verwijderd op apple tv en terug geinstalleerd maar geen beterschap
Op de tv zelf (androidtv) geen probleem en daar blijf ik ingelogd (maar kwaliteit van beeld is beter op apple tv, vandaar dat ik die prefereer)
thmj
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 16 keer

Dizzy schreef: 4 maanden geleden Heb antwoord gekregen. Zou niet normaal zijn. Ze raden aan om nieuwe versie te installeren maar dat was al het geval.

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd op AppleTV en ook een aantal apparaten verwijderd in de lijst met toegang. Ik denk dat het eerder daar aan zal liggen. Als je teveel apparaten toegang geeft zal men meer controleren op inloggen? Zal het nog wat in de gaten houden en zien of het aantal keren dat je moet inloggen vermindert.
Als 1 login op meerdere apparaten raar zeker.
Peekewee
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Zonet reactie van tvv op mijn ticket ivm onthouden inloggegevens op appletv:

Graag willen wij jou bedanken voor je bericht dat wij mochten ontvangen.
Dit is inderdaad bij ons een gekend probleem op dit moment. Dit probleem wordt achterliggend bekeken, maar op dit moment is er nog geen oplossing. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”