Laatst gewijzigd door VossyGamer3 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Internet & Mobiel:Telenet ONE for 1 Unlimited – €40/maand (studenten promo)
250/20 Mbps | Onbeperkt mobiel | Extra datasimkaart | eSIM voor Apple Watch
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
De clan is intussen vol! Merci. @lirec, bedankt voor je toevoeging. Als anderen ook clans willen oprichten of uitbreiden, ga je gang in deze thread!
Good to know: Persoonlijke geg. (zoals tel. nr enzovoort) worden niet door MV gedeeld in een clan.
lirec schreef: 3 maanden geleden
Haha, je clan zit alweer vol - dat gaat snel
Inderdaad. Soms denk je door op Userbase te zitten dat iedereen bij Hey, DIGI ofzo zit, maar ik merkte bij beide keren dat ik een invite plaatste dat er direct 4 leden inzaten. MV klanten mogen meer van zich laten horen vind ik, lol.
Misschien offtopic, maar wat is de voornaamste reden dat mensen voor Mobile Vikings kiezen ?
voor € 10 heb je 150 min, onbeperkt bellen en 8GB (12GB als je in een volle clan zit)
- Proximus netwerk ?
- Viking punten, is dat nog steeds iets dat intressant is ?
- Gewoonte je zet er en uit gemakzucht blijf je er ?
Voor mij is het een beetje een combinatie van alles: Proximus netwerk (ik heb in vele plaatsen 5G), belkwaliteit dat top is met VoLTE (tot nu toe VoWiFi niet moeten gebruiken), Visual Voicemail, Vikingpunten (ik heb ook al maanden geen factuur moeten betalen), een deftige klantenzone via website en app, eSIM, enzo...
Idem dito. Maar zonder de punten zat ik bij Hey wellicht.
nerph schreef: 3 maanden geleden
Voor mij is het een beetje een combinatie van alles: Proximus netwerk (ik heb in vele plaatsen 5G), belkwaliteit dat top is met VoLTE (tot nu toe VoWiFi niet moeten gebruiken), Visual Voicemail, Vikingpunten (ik heb ook al maanden geen factuur moeten betalen), een deftige klantenzone via website en app, eSIM, enzo...
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - Linux Mint Xfce 22.1
OVH - vaste telefoon
PharmaMarket, Zooplus, Alternate, Alensa, Private Internet Access.
Bij mij zeker ook niet maandelijks, maar ik kreeg bijvoorbeeld 45 punten bij PIA wat goed was voor 3 maanden gratis abo. Bij PharmaMarket koop ik om de 2 of 3 maanden.
10j+ bij MV gezeten met prepaid. Prepaid omdat ik af en toe openbaar vervoer gebruikte. MV door de punten. Omdat ik internet heb bij MV was de noodzaak om de punten kwijt te geraken bij mobiel minder interesant. Aanbod van MV evolueerde niet echt met de concurrentie vind ik persoonlijk. Nu bij Hey voor 4 euro;(lifetime -5 euro). Maar eerlijk, ik bel max 100 min per maand en doe misschien 4 gb op per maand. Noodzaak van 35 gb te hebben is er dus niet, maar kom.. voor 4 euro gaan we niet sukkelen. Weinig problemen gehad met MV.
Punten krijg ik vooral met de plugin door aankopen te doen via het werk. Geen VAA
MV heeft veel voordelen, je zit op een goed netwerk en de prijs is lager dan bij hetzelfde goede premium netwerk (PX). Ik zat vroeger bij PX en heb fiber door hen laten leggen. Nadien overgeschakeld op MV waardoor ik snellere verbinding had en tegelijk veel minder betaalde.
Tweede punt zijn de vikingpunten. Ik betaalde meerdere maanden niets wat het aanbod nog interessanter maakt. Die punten verdiende ik via collect & go en vooral Booking dat helaas niet meer in het aanbod zit. Ik ben vaak in het buitenland en dan verzamel je snel veel punten via verblijven. Ook via BOL kan je punten verzamelen.
Data is alles wat ik nodig heb en dat volstaat voor mij bij MV, zeker in een clan. Merci UB!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Wat je ook kunt doen als je een broer of zus hebt die zelf niet MV gebruikt maar wel dingen online koopt regelmatig is vragen of die voor jouw punten willen sparen. Vereist wel het delen van jouw MV-login. Ook al werkt de MV plugin niet meer met alle partners blijft die zeer nuttig.
Je pakt het meeste punten door de grotere bedragen of als er hogere kortingen gegeven worden, dat is soms beperkte tijd het geval. Als ik in het buitenland ben en een stuk of 10 hotels nodig heb dan tikt dat aardig aan. Ik kon er toch telkens een aantal maanden abo uit halen. Het zal wel moeilijker worden omdat Booking er niet meer in zit. Als je vaak online koopt zal je ook wel wat punten kunnen verzamelen. Soit, het is een extra want de prijs is al veel lager dan vroeger bij Px.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.