Dit is ongelimiteerd ?
http://www.united-telecom.be/index.php? ... anguage=nl
Lijkt wel sterk op ALLin ? Of is Allin van United Telecom ?
United Telecom, Unlimited?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Is die verhoging naar 4Mbps die op die pagina staat nu inbegrepen in die 29,90€/maand of moet je zoals in de brochure staat 9€/maand extra betalen?Test Aankoop bevestigt dat de algemene verkoopsvoorwaarden van United Telecom klaar en duidelijk zijn zodat de consument niet voor verrassingen komt te staan.
En moet je voor die 1000min gratis bellen nu 10€/maand betalen of zitten die ook in die promotieprijs van 29,9€?
Laatst gewijzigd door MRC101 06 feb 2006, 14:29, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
'k Heb dus het antwoord zelf gevondenZMD schreef:Is die verhoging naar 4Mbps die op die pagina staat nu inbegrepen in die 29,90€/maand of moet je zoals in de brochure staat 9€/maand extra betalen?Test Aankoop bevestigt dat de algemene verkoopsvoorwaarden van United Telecom klaar en duidelijk zijn zodat de consument niet voor verrassingen komt te staan.
En moet je voor die 1000min gratis bellen nu 10€/maand betalen of zitten die ook in die promotieprijs van 29,9€?

Voor unlimited downloaden aan 4Mbps betaald ge 29,90€ + 9€, wat in mijn ogen nog altijd zeer interessant is. Voor uw 1000 'gratis' minuten moet ge toch nog 10€ betalen.
Nu heb ik toch nog wel een onduidelijkheid gevonden.
Op de eerste pagina staat dat je de "All-in-1-box" ontvangt voor 99€ ipv 120€, waardoor je zou denken dat je deze koopt voor maar 99€, maar als je op tarieven klikt wordt het duidelijker dat die 99€ voor de actievatie is en je de "All-in-1-box" enkel leent van United Telecom.
Zou het verplicht zijn die modem te kopen, euh, huren? Anders interesseerd dit abbo mij wel indien ze niet met het Versatel/Tele2 netwerk werken natuurlijk.13. De abonnee wordt geen eigenaar van de router, en verbindt er zich toe:
- de router in goede staat te behouden
- aan het einde van het contract de router ter beschikking te houden voor de partij aangeduid door United Telecom
- derden indien nodig te informeren dat de abonnee geen eigenaar is van de router
- in geval van verlies of vernieling van de router, United Telecom voor de waarde van de router te vergoeden (99 Euro)
- geen wijzigingen aan te brengen aan de instellingen van de router, aan de telefoonlijnen, en aan andere elementen van het telefoonnetwerk
- enkel apparatuur te gebruiken die conform is met de Belgische wetgeving en reglementen.
14. De klant verleent aan United Telecom het recht de router vanop afstand te monitoren en desgevallend er parameters in te wijzigen.
Laatst gewijzigd door MRC101 06 feb 2006, 15:44, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
lijkt me ook zoOfloo schreef:Wat denk je volgens mij is het gewoon onderverkoop van huidige tele2 abonnementen..
maar er staat toch wel degelijk ongelimiteerd
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
United telecom was in het verleden reeds reseller van versatel ... zullen nu dus wel reseller zijn van tele2 ...
Misschien biedt united telecom in tegenstelling tot tele2 nog wel unlimited aan. Ik zou echter toch wel schrik hebben voor alle technische miserie waar tele2 nu mee kampt. Deze haal je bij UT ongetwijfeld ook in huis ...
Misschien biedt united telecom in tegenstelling tot tele2 nog wel unlimited aan. Ik zou echter toch wel schrik hebben voor alle technische miserie waar tele2 nu mee kampt. Deze haal je bij UT ongetwijfeld ook in huis ...