Oproepen doorschakelen lijkt niet te werken bij Digi. Ik dacht ze slim af te zijn en een VoIP nummer als voicemail te gebruiken.
Is er iemand die deze functie al geprobeerd heeft en kan bevestigen of dit wel of niet werkt?
Oproepen doorschakelen
-
- Moderator
- Berichten: 18439
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3747 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Ik denk dat dit ook samenhangt met het feit dat er geen voicemail is?
Dat is ook een doorschakeling.
Dat is ook een doorschakeling.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 19 dec 2024, 13:58
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Buiten work-around voor de voicemail gebruik ik dit ook om oproepen van een tweede gsm door te schakelen. Dit houdt me voorlopig toch tegen om naar Digi over te schakelen.
-
- Plus Member
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 04 feb 2011, 21:44
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 5 keer
Hier net ook DIGI. Ik kan de MMI-codes gebruiken, krijg bevestiging dat de code ontvangen is, maar bij test is de doorschakeling niet actief.
Iemand al contact gehad met de klantendienst hierover?
Iemand al contact gehad met de klantendienst hierover?