handig draadloos projecteren op beamer

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hallo,

Momenteel gebruiken we gewoon een microsoft wireless display adapter die gewoon op de beamer is aangesloten om draadloos te projecteren maar de laatste tijd geeft dit meer en meer problemen (kan geen verbinding maken), heeft sowieso nooit gewerkt indien de laptop voorzien was van een amd cpu.

Daarom vroeg ik me af of iemand hier goede ervaring heeft met andere apparatuur waarmee we draadloos kunnen projecteren naar een beamer. Het liefst zonder installatie van software en misschien ook best geschikt voor een mac aangezien er meer en meer personen zijn die met een mac afkomen.

Zelf krijg ik qua resultaten in google oplossingen van Barco en Yealink

Alvast bedankt
StarWing
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Chromecast ?
Emile51
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 295 keer
Bedankt: 17 keer

Wij hebben hier ook problemen gehad met de MS Wireless Display maar die wel kunnen oplossen.
Het is mij wel niet duidelijk wat jullie problemen zijn, je schrijft:
maar de laatste tijd geeft dit meer en meer problemen (kan geen verbinding maken), heeft sowieso nooit gewerkt indien de laptop voorzien was van een amd cpu.
Kan dus geen verbinding maken indien de laptop een amd cpu heeft?
Het verbinding maken, al dan niet, zou niet van de cpu afhangen, maar wel van je WiFi kaart in je laptop.
willem2
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer
Provider
Te Koop forum

Voor film en presentaties voldoet een chromecast, voor het delen van een PC scherm heb ik er echter slechte ervaringen mee > delays van de muiscursor.
Daarom op Ali deze besteld.
  • PC ziet dit als tweede monitor, verbindt in de meeste gevallen quasi automatisch
  • USB stekker is enkel voor voeding
  • Is fullHD (1080p)
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb allerlei dingen geprobeerd in het verleden maar elke probook van HP en elke thinkpad van Lenovo dewelke over een amc cpu beschikten wouden nooit een verbinding maken, exact hetzelfde toestel maar met een intel cpu hadden dan wel geen problemen. Maar de laatste tijd hebben ook de windows toestellen regelmatig problemen ...

Toegevoegd na 11 uren 44 minuten 25 seconden:
Ik heb nog wat liggen zoeken en denk uiteindelijk voor volgende oplossing te gaan, is wel iets duurder, de epson-elpw20
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”